ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանն առնվազն երկու մեդալ է ապահովել Եվրոպայի բռնցքամարտի երիտասարդական առաջնությունում

Ապրիլի 19, 2022
Սպորտային լուրեր

Բուլղարիայում ընթացող Եվրոպայի բռնցքամարտի երիտասարդական առաջնությունում Հայաստանի երկու ներկայացուցիչ՝ Էրիկ Իսրայելյանը (60 կգ) և Արես Հակոբյանը (67 կգ), դուրս են եկել կիսաեզրափակիչ՝ ապահովելով առնվազն բրոնզե մեդալներ:

1/4 եզրափակչում 67 կգ քաշային Արես Հակոբյանը հաղթանակ է տարել հույն Ջորջիոս Էֆտիդիամիսի նկատմամբ և դուրս եկել կիսաեզրափակիչ: Մեր մարզիկը տակտիկապես գրագետ մենամարտ է անցկացրել ու բոլոր ռաունդներում նկատելի առավելություն ունեցել մրցակցի նկատմամբ: Արդյունքում՝ մրցավարների միաձայն որոշմամբ, Հակոբյանը 5-0 հաշվով հաղթանակ է տարել:

60 կգ քաշային Էրիկ Իսրայելյանն էլ քառորդ եզրափակչում մեծ առավելությամբ հաղթահարել է Մոնտենեգրոյի ներկայացուցիչ Տոմիսլավ Ջինովիչի արգելքը:

Մեկնարկային վայրկյաններից հայ մարզիկը տարատեսակ հարվածներ է հասցրել Ջինովիչին և արդեն 20-րդ վայրկյանին մրցավարը հաշիվ է բացել: Նոկդաունից հետո ևս Իսրայելյանը շարունակել է հարվածները և դեռևս առաջին ռաունդը չավարտված՝ ռինգի մրցավարն ու մրցաշարի բժիշկը դադարեցրել են մենամարտը ու հաղթանակը շնորհել Հայաստանի ներկայացուցչին:

Նշենք՝ այսօր երեկոյան կիսաեզրափակչի ուղեգրի համար կպայքարեն նաև 51 կգ քաշային Արեն Ասլամազյանը, 63,5 կգ քաշային Արթուր Մկրտչյանը և 80 կգ քաշային Համլետ Ադամյանը: Ասլամազյանը քառորդ եզրափակչում կմենամարտի ադրբեջանցի բռնցքամարտիկի հետ, Մկրտչյանն ուժերը կչափի Անգլիայի ներկայացուցչի հետ, իսկ Ադամյանի մրցակիցը կլինի Լատվիան ներկայացնող բռնցքամարտիկը:

Բռնցքամարտի Հայաստանի երիտասարդական հավաքականը 13 մարզիկով է մասնակցում Բուլղարիայում ընթացող մրցաշարին: Հայաստանի ներկայացուցիչները մրցավայր են մեկնել մարզիչ Վազգեն Բադալյանի գլխավորությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: