Երևանի պետական համալսարանի ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետը նշում է հիմնադրման 50-ամյակը: Հոբելյանի առիթով ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում տեղի է ունեցել հանդիսավոր արարողություն:
Ֆակուլտետի հոբելյանին նվիրված միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը, ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանը, Հայ-ռուսական համալսարանի ռեկտոր Արմեն Դարբինյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Գագիկ Սաֆարյանը, ԲՈԿ նախագահ Կարեն Քեռյանը, ԵՊՀ ֆակուլտետների դեկաններ, մայր բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմի, Հայ-ռուսական համալսարանի, ՏՏ ոլորտի առաջատար ընկերությունների ներկայացուցիչներ, ԻԿՄ ֆակուլտետի ուսանողներ:
ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, ով երկար տարիներ ղեկավարել է ԻԿՄ ֆակուլտետը, միջոցառման սկզբում առաջարկել է հոտնկայս հարգել Արցախյան վերջին պատերազմում զոհված ուսանողների և համավարակի հետևանքով կյանքից հեռացած երախտավոր դասախոս-գիտնականների հիշատակը:
«Համավարակի և պատերազմի հետևանքով մենք ունեցել ենք ցավալի և անդառնալի կորուստներ, որոնց մոռանալ չենք կարող»,- նշել է նախարարը:
Օրվա խորհրդի շրջանակում Վահրամ Դումանյանը շնորհավորել է հին ու նոր գործընկերներին` ընդգծելով, որ Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետը թողարկել է մասնագետների և գիտնականների սերունդ, որոնք հետագայում տեղափոխվել են այլ բուհեր` տարածելով ԻԿՄ-ի ավանդույթները:
«Ֆակուլտետի ու բուհի կարևոր բնութագրիչներն ավանդույթներն ու միջավայրն են: Մթնոլորտը, որ միշտ եղել է մեր ֆակուլտետում, որակի է վերածվել և ապահովել զարգացում: Բոլորիս պարտքն է պահպանել այդ մթնոլորտն ու միջավայրը, որի շնորհիվ մենք կապահովենք որակյալ բարձրագույն կրթություն և համալսարանականին վայել արժեհամակարգ»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը:
Նախարարի խոսքով` ֆակուլտետի և համալսարանի դեմքը ներկա և նախկին լավագույն ուսանողներն են:
«Նրանք մեր մտավոր ոսկու հանքն են, որի փայլը տեսնելու համար մենք պետք է ծախսենք դասախոսական լավագույն ռեսուրսը` չխնայելով ոչինչ»,- ընդգծել է նախարարը:
Նա որպես ձեռքբերում նշել է ԻԿՄ ֆակուլտետի ուսանողական թիմերի նվաճումը նախօրեին ամփոփված ICPC ծրագրավորման միջազգային օլիմպիադայում, որտեղ ԵՊՀ երեք թիմեր գրանցել են տպավորիչ արդյունքներ՝ պարգևատրվելով երկրորդ կարգի դիպլոմներով. «Սա լավագույն նվերն էր ֆակուլտետի 50-ամյակի կապակցությամբ»:
ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյանն էլ իր շնորհավորանքի խոսքում ընդգծել է, որ Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետը ԵՊՀ առաջատար ֆակուլտետներից է, թողարկում է մրցունակ մասնագետներ, ինչի վկայությունը տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ընկերությունների հետ ֆակուլտետի սերտ համագործակցությունն է: Հովհաննես Հովհաննիսյանը հատուկ շնորհակալություն է հայտնել ԿԳՄՍ նախարար, ԻԿՄ ֆակուլտետի երկարամյա դեկան Վահրամ Դումանյանին` ֆակուլտետի զարգացման գործում ունեցած ներդրման համար:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով կրթության և գիտության ոլորտում ներդրած մեծ ավանդի համար և ԻԿՄ ֆակուլտետի հիմնադրման 50-ամյակի կապակցությամբ ֆակուլտետի դեկան Յուրի Հակոբյանն արժանացել է ԿԳՄՍ նախարարության մեդալի:
Հանդիսության շրջանակում ԵՊՀ մեդալներով, պատվոգրերով և շնորհակալագրերով են պարգևատրվել նաև ԻԿՄ ֆակուլտետի մի շարք երկարամյա դասախոսներ և աշխատակիցներ: Ֆակուլտետի անձնակազմին շնորհավորել և հուշանվերներ են հանձնել նաև Հայ-ռուսական համալսարանի ռեկտոր Արմեն Դարբինյանը և «Սինոփսիս Արմենիա» ընկերության տնօրեն Հովիկ Մուսայելյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: