ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր մասնակցել է «Հայաստան-Չինաստան» գիտաժողովին, որը նվիրված էր Հայաստանի Հանրապետության և Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության միջև դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակին:
Միջոցառմանը մասնակցել են դիվանագետներ, քաղաքական գործիչներ, գիտնականներ և այլ հյուրեր: Գիտաժողովի նպատակը երկկողմ հարաբերությունների զարգացման նպատակով կոնկրետ առաջարկներ մշակելն էր:
Ողջունելով գիտաժողովի մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հատկանշական է համարել, որ գիտաժողովի կազմակերպումը նվիրված է երկու երկրների միջև դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակին։
«Թեպետ մեր երկու երկրների միջև դիվանագիտական հարաբերությունները նոր են բոլորել երեք տասնամյակը, սակայն հայ-չինական մշակութային առնչություններն ունեն հազարամյակների պատմություն։ Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության հետ ավանդաբար բարեկամական հարաբերությունների զարգացումը Հայաստանի Հանրապետության արտաքին քաղաքականության կարևորագույն ուղղություններից մեկն է, և դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակը, լինելով կարևոր և նշանակալից իրադարձություն, ևս մեկ անգամ վկայում է մեր սերտ և արդյունավետ համագործակցության մասին»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Իր ելույթում փոխնախարարը ներկայացրել է հայ-չինական համագործակցության առկա ծրագրերի լայն շրջանակը, որը ներառում է ուսանողների փոխանակման, կրթական և գիտատեխնիկական ոլորտներում համագործակցության ծրագրեր, Երևանում ‹‹Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի›› և Հայ-չինական բարեկամության դպրոցի բացումը, անձնակազմերի վերապատրաստումների անցկացումը և համատեղ կրթամշակութային միջոցառումների կազմակերպումը: Նրա խոսքով՝ Հայաստանի քաղաքացիները հնարավորություն ունեն բարձրագույն կրթություն ստանալու Չինաստանի լավագույն համալսարաններում և ձեռք բերած գիտելիքներն և հմտությունները ի նպաստ Հայաստանի տնտեսության զարգացմանը ծառայեցնելու:
Արթուր Մարտիրոսյանը փաստել է՝ տարաբնույթ միջոցառումները և ծրագրերը խթանում, վերահաստատում և ամրապնդում են բարեկամական երկու երկրների կապերը: Դրանցից էր 2019 թվականին Չինաստանի մշակույթի օրերի անցկացումը, որը կարևոր և նշանակալից իրադարձություն էր Հայաստանի մշակութային կյանքում: Փոխնախարարի խոսքով՝ Հայաստանը և Չինաստանը համագործակցություն են սկսել նաև թարգմանության և հրատարակման ոլորտում․ այն կնպաստի երկու երկրների մշակույթի ճանաչմանը նաև գրականության ասպարեզում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը վստահություն է հայտնել, որ հետագայում ևս հայ-չինական համագործակցությունը կզարգանա գործող ծրագրերի զարգացման և նոր նախաձեռնությունների կյանքի կոչման շնորհիվ։
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ՀՀ-ում Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ֆան Յոնգը, «Չինաստան-Եվրասիա» քաղաքական և ռազմավարական հետազոտությունների խորհրդի նախագահ Մհեր Սահակյանը և այլք:
Նշենք, որ գիտաժողովը ՀՀ-ում ՉԺՀ դեսպանատան օժանդակությամբ կազմակերպել են քաղաքական և ռազմավարական հետազոտությունների «Չինաստան-Հայաստան» խորհուրդը և Չինաստանի Ռենմին համալսարանի Համաշխարհային սոցիալիզմի ինստիտուտը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ