Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը (ՄԿՈՒԶԱԽ) գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը:
Նշենք, որ խորհրդի կազմում ընդգրկված են ԿԳՄՍ, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Էկոնոմիկայի, տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Ֆինանսների նախարարությունների, ինչպես նաև սոցիալական գործընկերության կառույցների` գործատուներին ներկայացնող կազմակերպությունների և արհեստակցական միությունների ներկայացուցիչներ:
Վահրամ Դումանյանը Մայրության և գեղեցկության տոնի կապակցությամբ նախ շնորհավորել է կանանց և նրանց մաղթել երջանկություն ու խաղաղություն: Նախարարը նշել է, որ ՄԿՈՒ ոլորտը հանդիսանում է տնտեսության և աշխատաշուկայի պահանջներն ապահովող շարժիչ ուժը, հետևաբար այն մշտապես պետք է լինի պետության ուշադրության կենտրոնում: Վահրամ Դումանյանի խոսքով՝ օրակարգում ներառված հարցերը, այն է՝ կրթական նոր չափորոշիչների մշակումը և վերանայումը, կնպաստեն որակյալ ու մրցունակ մասնագետների պատրաստմանն ու ՄԿՈՒ ոլորտի գրավչության բարձրացմանը:
ՄԿՈՒԶԱԽ-ի 29-րդ նիստի օրակարգի հարցերը ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի՝ ՄԿՈՒ ոլորտը համակարգող տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ նոր չափորոշիչների մշակման գործընթացը պետք է իրականացնել՝ հաշվի առնելով պետության և տնտեսության կարիքներն ու զարգացման առաջնահերթությունները: Փոխնախարարը կարևորել է նաև չափորոշիչների վերանայման գործընթացը՝ գործատուների և տնտեսության այլ ոլորտներից եկող արձագանքի իմաստով դրանք գործնական հմտությունների դաշտ բերելու համատեքստում:
Նիստի օրակարգում ընդգրկված, 2022 թվականին մշակման ենթակա 8 և վերանայման ենթակա նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական 10 չափորոշիչների, ինչպես նաև մշակման ենթակա ՆՄՄԿ ուսումնական 10 ձեռնարկի և ուսումնամեթոդական նյութի ընտրության ու հաստատման հարցերը զեկուցել են ԿԳՄՍՆ նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Արմենուհի Պողոսյանը և ՄԿՈՒ զարգացման ազգային կենտրոնի տնօրեն Տաթևիկ Գասպարյանը: Նրանք նշել են, որ ցանկը կազմվել է՝ հաշվի առնելով ուսումնական հաստատություններից, այլ գերատեսչություններից և Գործատուների հանրապետական միությունից ստացված առաջարկությունները:
Քննարկման արդյունքում՝ ներկայացված ցանկում կատարվել է փոփոխություն, և ներառվել են նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած մի շարք առաջարկներ: Արդյունքում հստակեցվել, ընտրվել և ընդունվել են մշակման ու վերանայման ենթակա չափորոշիչները, ձեռնարկները և ուսումնամեթոդական նյութերը:
Նիստի ընթացքում քննարկվել են նաև ընթացիկ այլ հարցեր, ինչպես նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած առաջարկությունները, որոնք մասնավորապես վերաբերել են ՆՄՄԿՈՒ հաստատություններում տնօրենների ընտրությանը և չափանիշների բարելավմանը, այդ հաստատությունների կարիերայի ուղղորդման ծառայությունների արդյունքների ներկայացմանը և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ