Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը (ՄԿՈՒԶԱԽ) գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը:
Նշենք, որ խորհրդի կազմում ընդգրկված են ԿԳՄՍ, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Էկոնոմիկայի, տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Ֆինանսների նախարարությունների, ինչպես նաև սոցիալական գործընկերության կառույցների` գործատուներին ներկայացնող կազմակերպությունների և արհեստակցական միությունների ներկայացուցիչներ:
Վահրամ Դումանյանը Մայրության և գեղեցկության տոնի կապակցությամբ նախ շնորհավորել է կանանց և նրանց մաղթել երջանկություն ու խաղաղություն: Նախարարը նշել է, որ ՄԿՈՒ ոլորտը հանդիսանում է տնտեսության և աշխատաշուկայի պահանջներն ապահովող շարժիչ ուժը, հետևաբար այն մշտապես պետք է լինի պետության ուշադրության կենտրոնում: Վահրամ Դումանյանի խոսքով՝ օրակարգում ներառված հարցերը, այն է՝ կրթական նոր չափորոշիչների մշակումը և վերանայումը, կնպաստեն որակյալ ու մրցունակ մասնագետների պատրաստմանն ու ՄԿՈՒ ոլորտի գրավչության բարձրացմանը:
ՄԿՈՒԶԱԽ-ի 29-րդ նիստի օրակարգի հարցերը ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի՝ ՄԿՈՒ ոլորտը համակարգող տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ նոր չափորոշիչների մշակման գործընթացը պետք է իրականացնել՝ հաշվի առնելով պետության և տնտեսության կարիքներն ու զարգացման առաջնահերթությունները: Փոխնախարարը կարևորել է նաև չափորոշիչների վերանայման գործընթացը՝ գործատուների և տնտեսության այլ ոլորտներից եկող արձագանքի իմաստով դրանք գործնական հմտությունների դաշտ բերելու համատեքստում:
Նիստի օրակարգում ընդգրկված, 2022 թվականին մշակման ենթակա 8 և վերանայման ենթակա նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական 10 չափորոշիչների, ինչպես նաև մշակման ենթակա ՆՄՄԿ ուսումնական 10 ձեռնարկի և ուսումնամեթոդական նյութի ընտրության ու հաստատման հարցերը զեկուցել են ԿԳՄՍՆ նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Արմենուհի Պողոսյանը և ՄԿՈՒ զարգացման ազգային կենտրոնի տնօրեն Տաթևիկ Գասպարյանը: Նրանք նշել են, որ ցանկը կազմվել է՝ հաշվի առնելով ուսումնական հաստատություններից, այլ գերատեսչություններից և Գործատուների հանրապետական միությունից ստացված առաջարկությունները:
Քննարկման արդյունքում՝ ներկայացված ցանկում կատարվել է փոփոխություն, և ներառվել են նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած մի շարք առաջարկներ: Արդյունքում հստակեցվել, ընտրվել և ընդունվել են մշակման ու վերանայման ենթակա չափորոշիչները, ձեռնարկները և ուսումնամեթոդական նյութերը:
Նիստի ընթացքում քննարկվել են նաև ընթացիկ այլ հարցեր, ինչպես նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած առաջարկությունները, որոնք մասնավորապես վերաբերել են ՆՄՄԿՈՒ հաստատություններում տնօրենների ընտրությանը և չափանիշների բարելավմանը, այդ հաստատությունների կարիերայի ուղղորդման ծառայությունների արդյունքների ներկայացմանը և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: