ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղի է ունեցել ՄԿՈՒԶԱԽ-ի հերթական նիստը

Ապրիլի 8, 2022
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը (ՄԿՈՒԶԱԽ) գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը:

Նշենք, որ խորհրդի կազմում ընդգրկված են ԿԳՄՍ, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Էկոնոմիկայի, տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Ֆինանսների նախարարությունների, ինչպես նաև սոցիալական գործընկերության կառույցների` գործատուներին ներկայացնող կազմակերպությունների և արհեստակցական միությունների ներկայացուցիչներ:

Վահրամ Դումանյանը Մայրության և գեղեցկության տոնի կապակցությամբ նախ շնորհավորել է կանանց և նրանց մաղթել երջանկություն ու խաղաղություն: Նախարարը նշել է, որ ՄԿՈՒ ոլորտը հանդիսանում է տնտեսության և աշխատաշուկայի պահանջներն ապահովող շարժիչ ուժը, հետևաբար այն մշտապես պետք է լինի պետության ուշադրության կենտրոնում: Վահրամ Դումանյանի խոսքով՝ օրակարգում ներառված հարցերը, այն է՝ կրթական նոր չափորոշիչների մշակումը և վերանայումը, կնպաստեն որակյալ ու մրցունակ մասնագետների պատրաստմանն ու ՄԿՈՒ ոլորտի գրավչության բարձրացմանը:

ՄԿՈՒԶԱԽ-ի 29-րդ նիստի օրակարգի հարցերը ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի՝ ՄԿՈՒ ոլորտը համակարգող տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ նոր չափորոշիչների մշակման գործընթացը պետք է իրականացնել՝ հաշվի առնելով պետության և տնտեսության կարիքներն ու զարգացման առաջնահերթությունները: Փոխնախարարը կարևորել է նաև չափորոշիչների վերանայման գործընթացը՝ գործատուների և տնտեսության այլ ոլորտներից եկող արձագանքի իմաստով դրանք գործնական հմտությունների դաշտ բերելու համատեքստում:

Նիստի օրակարգում ընդգրկված, 2022 թվականին մշակման ենթակա 8 և վերանայման ենթակա նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական 10 չափորոշիչների, ինչպես նաև մշակման ենթակա ՆՄՄԿ ուսումնական 10 ձեռնարկի և ուսումնամեթոդական նյութի ընտրության ու հաստատման հարցերը զեկուցել են ԿԳՄՍՆ նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Արմենուհի Պողոսյանը և ՄԿՈՒ զարգացման ազգային կենտրոնի տնօրեն Տաթևիկ Գասպարյանը: Նրանք նշել են, որ ցանկը կազմվել է՝ հաշվի առնելով ուսումնական հաստատություններից, այլ գերատեսչություններից և Գործատուների հանրապետական միությունից ստացված առաջարկությունները:

Քննարկման արդյունքում՝ ներկայացված ցանկում կատարվել է փոփոխություն, և ներառվել են նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած մի շարք առաջարկներ: Արդյունքում հստակեցվել, ընտրվել և ընդունվել են մշակման ու վերանայման ենթակա չափորոշիչները, ձեռնարկները և ուսումնամեթոդական նյութերը:

Նիստի ընթացքում քննարկվել են նաև ընթացիկ այլ հարցեր, ինչպես նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած առաջարկությունները, որոնք մասնավորապես վերաբերել են ՆՄՄԿՈՒ հաստատություններում տնօրենների ընտրությանը և չափանիշների բարելավմանը, այդ հաստատությունների կարիերայի ուղղորդման ծառայությունների արդյունքների ներկայացմանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…