ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղի է ունեցել ՄԿՈՒԶԱԽ-ի հերթական նիստը

Ապրիլի 8, 2022
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը (ՄԿՈՒԶԱԽ) գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը:

Նշենք, որ խորհրդի կազմում ընդգրկված են ԿԳՄՍ, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Էկոնոմիկայի, տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների, Ֆինանսների նախարարությունների, ինչպես նաև սոցիալական գործընկերության կառույցների` գործատուներին ներկայացնող կազմակերպությունների և արհեստակցական միությունների ներկայացուցիչներ:

Վահրամ Դումանյանը Մայրության և գեղեցկության տոնի կապակցությամբ նախ շնորհավորել է կանանց և նրանց մաղթել երջանկություն ու խաղաղություն: Նախարարը նշել է, որ ՄԿՈՒ ոլորտը հանդիսանում է տնտեսության և աշխատաշուկայի պահանջներն ապահովող շարժիչ ուժը, հետևաբար այն մշտապես պետք է լինի պետության ուշադրության կենտրոնում: Վահրամ Դումանյանի խոսքով՝ օրակարգում ներառված հարցերը, այն է՝ կրթական նոր չափորոշիչների մշակումը և վերանայումը, կնպաստեն որակյալ ու մրցունակ մասնագետների պատրաստմանն ու ՄԿՈՒ ոլորտի գրավչության բարձրացմանը:

ՄԿՈՒԶԱԽ-ի 29-րդ նիստի օրակարգի հարցերը ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի՝ ՄԿՈՒ ոլորտը համակարգող տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ նոր չափորոշիչների մշակման գործընթացը պետք է իրականացնել՝ հաշվի առնելով պետության և տնտեսության կարիքներն ու զարգացման առաջնահերթությունները: Փոխնախարարը կարևորել է նաև չափորոշիչների վերանայման գործընթացը՝ գործատուների և տնտեսության այլ ոլորտներից եկող արձագանքի իմաստով դրանք գործնական հմտությունների դաշտ բերելու համատեքստում:

Նիստի օրակարգում ընդգրկված, 2022 թվականին մշակման ենթակա 8 և վերանայման ենթակա նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության պետական կրթական 10 չափորոշիչների, ինչպես նաև մշակման ենթակա ՆՄՄԿ ուսումնական 10 ձեռնարկի և ուսումնամեթոդական նյութի ընտրության ու հաստատման հարցերը զեկուցել են ԿԳՄՍՆ նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Արմենուհի Պողոսյանը և ՄԿՈՒ զարգացման ազգային կենտրոնի տնօրեն Տաթևիկ Գասպարյանը: Նրանք նշել են, որ ցանկը կազմվել է՝ հաշվի առնելով ուսումնական հաստատություններից, այլ գերատեսչություններից և Գործատուների հանրապետական միությունից ստացված առաջարկությունները:

Քննարկման արդյունքում՝ ներկայացված ցանկում կատարվել է փոփոխություն, և ներառվել են նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած մի շարք առաջարկներ: Արդյունքում հստակեցվել, ընտրվել և ընդունվել են մշակման ու վերանայման ենթակա չափորոշիչները, ձեռնարկները և ուսումնամեթոդական նյութերը:

Նիստի ընթացքում քննարկվել են նաև ընթացիկ այլ հարցեր, ինչպես նաև Գործատուների հանրապետական միության ներկայացրած առաջարկությունները, որոնք մասնավորապես վերաբերել են ՆՄՄԿՈՒ հաստատություններում տնօրենների ընտրությանը և չափանիշների բարելավմանը, այդ հաստատությունների կարիերայի ուղղորդման ծառայությունների արդյունքների ներկայացմանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: