ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Եվրոպայի անհատական առաջնության նախավերջին տուրից առաջ գրոսմայստեր Գաբրիել Սարգսյանը կիսում է երկրորդ հորիզոնականը

Ապրիլի 5, 2022
Սպորտային լուրեր

Սլովենիայում ավարտին է մոտենում շախմատի Եվրոպայի անհատական առաջնությունը, որի շրջանակում արդեն 9 տուրի պարտիաներ են կայացել:

Հայաստանի հավաքականի առաջատար, գրոսմայստեր Գաբրիել Սարգսյանն 9-րդ տուրում սև խաղաքարերով մրցել է Խորվաթիայի ներկայացուցիչ Իվան Սարիչի հետ և ոչ-ոքի խաղացել։

Գաբրիել Սարգսյանն իր միավորների թիվը հասցրել է 7-ի և մրցաշարային աղյուսակում կիսում է 2-4-րդ տեղերը։ Հատկանշական է՝ մրցաշարի միանձնյա առաջատար, Գերմանիայի ներկայացուցիչ Մատիաս Բլյուբաումին Սարգսյանը զիջում է ընդամենը 0,5 միավորով:

Այսօր՝ Եվրոպայի անհատական առաջնության նախավերջին տուրում, Գաբրիել Սարգսյանի մրցակիցը կլինի Ադրբեջանի ներկայացուցիչ Աբդուլա Գադիմբայլին: Վերջինիս ակտիվում ևս 7 միավոր կա:

Հայ շախմատիստներից Հայկ Մարտիրոսյանն ու Սամվել Տեր-Սահակյանն ունեն 6,5-ական միավոր և կիսում են 5-19-րդ հորիզոնականները: Մանուել Պետրոսյանն ու Մամիկոն Ղարիբյանն ունեն 6-ական միավոր:

10-րդ տուրում Հայկ Մարտիրոսյանը կմրցի ֆրանսիացի Մուսա Ժյուլի, Սամվել Տեր-Սահակյանը՝ ադրբեջանցի Միսրաթդին Իսկանդարովի, Մանուել Պետրոսյանը՝ Թուրքիայի ներկայացուցիչ Էմրե Ջանի, իսկ Մամիկոն Ղարիբյանը՝ սերբ Ալեքսանդր Ինջիչի հետ:

Հայաստանի հավաքականի կազմում Եվրոպայի անհատական առաջնությանը ևս 4 շախմատիստ է մասնակցում:

Մրցաշարի ավարտին մնացել է 2 տուր։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: