Գրեփլինգի Հայաստանի հավաքականը 3 մարզիկով մասնակցել է Հունգարիայի մայրաքաղաք Բուդապեշտում անցկացված Եվրոպայի առաջնությանը և 3 մեդալ նվաճել:
-62 կգ քաշային կարգի No-Gi (առանց կիմոնոյի) ձևաչափում Ռազմիկ Միսակյանը դարձել է Եվրոպայի փոխչեմպիոն, իսկ նույն քաշային կարգի Gi ձևաչափում Մայիս Ներսեսյանը նվաճել է բրոնզե մեդալ: -84 կգ քաշային կարգի Gi ձևաչափում էլ բրոնզե մեդալակիր է դարձել Արթուր Զաքարյանը:
Առաջնության մրցավարական կազմում ընդգրկված է եղել նաև Հայաստանի գրեփլինգի ֆեդերացիայի գլխավոր մրցավար Հրանտ Քոթանջյանը:
Հայաստանի գրեփլինգի ֆեդերացիան ընդամենը 1 տարվա պատմություն ունի, իսկ Հայաստանի հավաքականը երկրորդ անգամ էր մասնակցում մեծահասակների Եվրոպայի առաջնությանը: Ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Վլադիմիր Հովհաննիսյանի խոսքով` 3 ներկայացուցիչներով 3 մեդալ նվաճելը գոհացնող արդյունք է. «Նախորդ առաջնությանը շատ ավելի մեծ կազմով մասնակցեցինք ու միայն մեկ արծաթե մեդալ էինք նվաճել, բայց այս անգամ ընդամենը 3 մարզիկով էինք ժամանել մրցավայր, ու մեր բոլոր տղաներն էլ շատ լավ հանդես եկան՝ մեդալներ նվաճելով: Արդյունքները միանշանակ գոհացնող են»:
Տարին բավականին հագեցած կլինի Հայաստանի գրեփլինգի ֆեդերացիայի ներկայացուցիչների համար: Սեպտեմբերին Սերբիայում կանցկացվի մեծահասակների աշխարհի առաջնությունը, իսկ հոկտեմբերի 14-ին Իսպանիայի Պոնտեվեդրա քաղաքում կմեկնարկի երիտասարդների աշխարհի առաջնությունը: Վլադիմիր Հովհաննիսյանի խոսքով՝ այս երկու մրցաշարերին էլ Հայաստանը մասնակիցներ կունենա: Մինչ այդ Իտալիայում, հնարավոր է, կանցկացվի երիտասարդների Եվրոպայի առաջնությունը, որին ևս Հայաստանի գրեփլինգի հավաքականը նախատեսում է մասնակցել:
ՀԳՖ գլխավոր քարտուղարը կարևորում է ըմբշամարտի միջազգային ֆեդերացիայի՝ UWW-ի կողմից մարզաձևի նկատմամբ մեծ ուշադրությունը. «UWW-ի նախագահ Նենադ Լալովիչը վերջերս հայտարարեց, որ գրեփլինգը նոր մակարդակի է բարձրացվելու: Կազմակերպչական հարցերով մինչ այս զբաղվում էին թուրքերը, բայց հիմա աշխատանքները համակարգելու է միջազգային ֆեդերացիայի՝ Շվեյցարիայում տեղակայված գլխավոր գրասենյակը: Ասում են՝ բոլորովին նոր մակարդակի են հասցնելու գրեփլինգը»:
Խոսելով առաջիկա մյուս ծրագրերից՝ Վլադիմիր Հովհաննիսյանը հայտնում է, որ Հայաստանում նախատեսում են միջազգային մեծ մրցաշար անցկացնել ու նաև արտասահմանցի բարձրակարգ մասնագետների հրավիրել Հայաստան՝ սեմինարների:
Եվրոպայի առաջնությունում ունեցած լավ ելույթներով էլ մեր ընտրանին գրավել է տարբեր երկրների ներկայացուցիչների ուշադրությունը. «Մեր լավ ելույթներով պայմանավորված՝ տարբեր երկրների ներկայացուցիչներ մոտենում էին և առաջարկում համատեղ հավաքներ անցկացնել: Նման քննարկումներ էլ ունենք: Այնպես որ, առաջիկայում մեծ ծրագրեր ունենք, հուսանք՝ ամեն ինչ կստացվի»:
Հայաստանի գրեփլինգի ֆեդերացիան դեռևս մասնաճյուղեր ունի միայն Արմավիրի և Լոռու մարզերում: Ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Վլադիմիր Հովհաննիսյանի խոսքով՝ աշխատանքներ են տարվում Հայաստանի այլ մարզերում ևս՝ մարզաձևի զարգացման ու մասսայականացման նպատակով:
Ֆեդերացիան նաև կրթական կարճ ծրագիր է պատրաստում Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի հետ համագործակցությամբ: Ըստ այդ ծրագրի՝ բոլոր ցանկացողները կկարողանան վերապատրաստում անցնել՝ որպես գրեփլինգի մարզիչ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: