ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Վստահ ենք՝ բռնցքամարտի Եվրոպայի առաջնությունը լավագույններից կլինի». Երևանում կայանալիք մրցաշարի կազմակերպիչները հանդիպել են լրագրողների հետ

Մարտի 31, 2022
Սպորտային լուրեր

Երևանում մայիսին կայանալիք Եվրոպայի բռնցքամարտի առաջնությանն ընդառաջ ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար, առաջնության անցկացման աշխատանքները համակարգող միջգերատեսչական հանձնաժողովի նախագահ Արայիկ Հարությունյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիայի նախագահ Հովհաննես Հովսեփյանն ու եվրոպական ֆեդերացիայի ղեկավարները հանդիպել են լրագրողների հետ, մանրամասներ ներկայացրել մրցաշարի կազմակերպչական աշխատանքներից:

Ըստ Արայիկ Հարությունյանի՝ սպորտի, առողջ ապրելակերպի խթանումը Կառավարության առաջնահերթություններից է:

«Նման միջոցառումների հյուրընկալումը Հայաստանի Հանրապետությունում թույլ կտա մեզ լուծել այդ խնդիրները: Գիտեք, որ այս միջոցառումը հյուրընկալելու իրավունքը մենք ստացել ենք նախորդ տարի: Աշխատանքները համակարգելու համար ստեղծվել է միջգերատեսչական հանձնաժողով, որտեղ ներգրավված են տարբեր ոլորտի ներկայացուցիչներ»,- ասել է ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավարը:

Ֆան-գոտիներ կստեղծվեն Կարապի լճի հարակից տարածքում, Հյուսիսային պողոտայում. կտեղադրվի մեծ էկրան, ներկայացված կլինեն մարզական միջոցառման մասնակիցների նկարները:

«Մենք ամբողջ թափով պատրաստվում ենք միջոցառմանը, և վստահ եմ, որ այն լինելու է լավագույն առաջնություններից մեկը, եթե ոչ՝ լավագույնը: Կլինի գեղեցիկ բացման արարողություն, որի ընթացքում կներկայացնենք մեր ներկան, անցյալը և, իհարկե, ապագան»,- ասել է Արայիկ Հարությունյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն էլ ընդգծել է՝ բոլորիս համար այսպիսի միջոցառում կազմակերպելը շատ պատասխանատու աշխատանք է. «Վերջապես Հայաստանը կայուն տեղ կունենա աշխարհի սպորտային քարտեզում: Ամեն մեկս իրենից կախվածը պետք է անի, որ մեր երկիրը շատ լավ ներկայանա»:

Եվրոպական կոնֆեդերացիայի գործադիր տնօրեն Ալեքսանդր Եգորովը վստահություն է հայտնել՝ Երևանն ամենաբարձր մակարդակով կանցկացնի մրցաշարը. «Հաճելի է լինել Հայաստանում: Ուրախ ենք, որ նման մրցաշարը կայանալու է ձեր երկրում: Երեկ ու այսօր մի քանի հանդիպում ենք ունեցել, այցելել հյուրանոցներ, եղել մրցաշարի անցկացման վայրում: Շատ տպավորված ենք: Վստահ եմ, որ Եվրոպայի առաջնությունը կանցնի ամենաբարձր մակարդակով: Շնորհակալ եմ, որ այսպիսի աշխատանք եք անում: Վստահ եմ՝ երկրպագուներն ու բոլոր մասնակիցները կվայելեն այս գեղեցիկ մարզաձևը»:

EUBC մրցաշարերի մենեջեր Դրագոլյուբ Ռադովիչը ևս վստահ է, որ առաջնությունը լավ կկազմակերպվի. «Առաջին անգամ եմ Հայաստանում ու ինձ զգում եմ այնպես, ինչպես տանը: Հավատում եմ, որ ով կգա Հայաստան, իրեն այդպես կզգա: Շուտով նորից կհանդիպենք: Շնորհակալ եմ Հայաստանի բռնցքամարտի ֆեդերացիային ու Հայաստանին, որոնք կազմակերպելու են այս առաջնությունը: Այստեղ տեսածս վստահություն է տալիս, որ այս առաջնությունը լավ է կազմակերպվելու»:

Եվրոպայի առաջնության մասնակցության հայտերի ընդունումը դեռ չի մեկնարկել: Այդուհանդերձ, ակնկալվում է 30-40 երկրի մասնակցություն: Առաջնության մուտքը լինելու է տոմսերով, սակայն դեռ հստակ չէ, թե դրանք որքան կարժենան:

Վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանի գլխավորությամբ Կառավարությունում այսօր տեղի է ունեցել խորհրդակցություն՝ նվիրված Երևանում կայանալիք մրցաշարին:

Զեկուցվել է, որ առկա են բոլոր անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներն առաջնությունը պատշաճ կազմակերպելու և անցկացնելու համար, մարզահամերգային համալիրում վերանորոգման աշխատանքներն ընթանում են ըստ ժամանակացույցի:
Քննարկվել են նաև մրցաշարի բացման արարողությանը, մարզիկների տեղակայմանը, անվտանգությանը, առաջնության լուսաբանմանն առնչվող հարցերը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: