ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ու նախարարի տեղակալ, բուհի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Ժաննա Անդրեասյանն այսօր այցելել են Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան՝ հանդիպելու բուհի հոգաբարձուների խորհրդի անդամների և պրոֆեսորադասախոսական կազմի հետ:
Նախարարը շնորհավորել է բուհի նորընտիր ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանին՝ վերջինիս մաղթելով բեղմնավոր աշխատանք՝ ի շահ մանկավարժության:
«Պետության համար չափազանց կարևոր է Մանկավարժական համալսարանը, որի հետ մենք մեծ հույսեր ենք կապում: Մենք նաև գիտակցում ենք, որ բուհում առկա են բազում խնդիրներ, որոնք համատեղ ուժերով քայլ առ քայլ պետք է լուծվեն»,- նշել է նախարարը:
Սրբուհի Գևորգյանը, շնորհակալություն հայտնելով շնորհավորանքի համար, վստահեցրել է, որ բուհը գիտակցում է իր պատասխանատվության տիրույթը և առաքելությունը՝ որակական գործընթաց կազմակերպելու և առկա մարտահրավերները լուծելու առումով. «Այս տարին բուհի համար հոբելյանական է. մեկդարյա պատմություն ունեցող բուհն այս տարի ունի հետևյալ կարգախոսը՝ «364 օր դպրոցում՝ ուսուցչի և աշակերտի հետ»»:
Վահրամ Դումանյանը 80-ամյա հոբելյանի առթիվ շնորհավորել է նաև մանկավարժական ոլորտի երախտավոր, երկար և պատվաբեր ճանապարհ անցած ակադեմիկոս Էդուարդ Ղազարյանին:
«Ֆիզիկայի ոլորտում ունենալով լուրջ նվաճումներ՝ դեռ երիտասարդ տարիքից Էդուարդ Ղազարյանը մանկավարժությանը վերաբերել է որպես գիտություն, ինչպես ֆիզիկայի պարագայում: Ձեր փորձը, գիտելիքը և սերը մանկավարժության ոլորտի նկատմամբ այսօր մեզ շատ անհրաժեշտ են»,- շեշտել է նախարարը՝ Էդուարդ Ղազարյանին մաղթելով առողջություն:
Շնորհակալություն հայտնելով բարեմաղթանքների համար՝ ակադեմիկոսը նշել է, որ ուսուցիչը, դասախոսն ու գիտնականը և առհասարակ մանկավարժական համայնքը համակ ուշադրության կարիք ունեն. «Կես դարից ավելի ես զբաղվել եմ մանկավարժությամբ. այսպիսի մի խորհուրդ կա՝ եթե ունես լավ ուսուցիչ, կունենաս նաև լավ աշակերտ, ուսանող և գիտնական: Այսինքն՝ ամեն ինչի սկիզբը դրվում է դպրոցում, և պետք է վերականգնել ուսուցչի հեղինակությունը: Եվ այս առումով Մանկավարժական համալսարանը կանգնած է լուրջ մարտահրավերների առջև, որոնք, հուսով եմ, համատեղ ուժերով լուծում կգտնեն»:
Այնուհետև նախարար Վահրամ Դումանյանը հանդիպման մասնակիցներին ներկայացրել է կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումները՝ նշելով, որ ՀՀ կառավարության ծրագրում «առյուծի բաժինը» վերաբերում է հենց կրթությանը:
«Կառավարությունը և անձամբ վարչապետը խիստ կարևորում են կրթության ոլորտում իրականացվող գործընթացները և գիտության ոլորտում այն թռիչքային քայլերը, որոնք արդեն արվել են և շարունակվելու են: Սակայն, այս ամենը նաև պարտավորեցնող է ոլորտի համար՝ չափելի արդյունքներ արձանագրելու առումով»,-ընդգծել է նախարարը: Նա փաստել է՝ ուսուցիչը պետք է լինի հասարակության հարգանքը վայելող թիվ մեկ անձնավորությունը, և այս տեսանկյունից կարևորել է մանկավարժական կրթության բարեփոխման անհրաժեշտության հարցը:
Անդրադառնալով բարձրագույն կրթության ոլորտի խնդիրներին՝ Վահրամ Դումանյանը կարևորել է կրթության որակի բարձրացման, հավատարմագրման, պետական և ոչ պետական բուհերի միջև առողջ մրցակցային դաշտի ապահովման խնդիրները:
«Իմ ընկալմամբ՝ բուհն իրավակազմակերպական ձև չէ, այն ավանդույթի պատմություն է: Եթե ստեղծենք լավագույն պայմաններով շենք, հագեցնենք լաբորատորիաներով և հրավիրենք աշխարհի լավագույն դասախոսներին, միևնույնն է, այն դեռ չի կոչվի բուհ, քանի դեռ չի տվել շրջանավարտներ և չի ձևավորել իր ավանդույթները: Իսկ Մանկավարժականն արդեն 100 տարեկան է, և այն ավանդույթ ունեցող բուհ է»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը:
Նախարարի ելույթից հետո ներկաները բարձրաձայնել են մի շարք հարցեր, որոնք, մասնավորապես, վերաբերել են մանկավարժական ամսագրերին, չափորոշիչներին, միասնական քննություններին, ուսուցիչների պակասին և այլ խնդիրների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: