ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ամենամյա ծրագրի շրջանակում գործում է «art-collage.com» էլեկտրոնային պարբերականը:
«art-collage.com»-ը մշակութային, տեղեկատվական-վերլուծական պարբերական է, որը ստեղծվել է 2019 թվականին: 2020 թ.-ից սկսած կայքը գործում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ:
Էլեկտրոնային պարբերականի առաջնահերթությունն է ազգային-ավանդական-քաղաքակրթական արժեքների, ինչպես նաև ժամանակակից հայ մշակույթի, արվեստի լուսաբանումը:
«art-collage.com»-ը քննարկման հարթակ է տրամադրում ստեղծագործողներին, արվեստաբաններին ու արվեստասերներին: Պարբերականի նպատակն է լրացնել մշակութային կյանքին առնչվող տեղեկատվությունը: Կայքը նպաստում է հայաստանյան ամենօրյա, ընթացիկ մշակութային կյանքի և իրադարձությունների պատշաճ լուսաբանմանը, ինչպես նաև համաշխարհային մշակութային կյանքում տեղի ունեցող գործընթացների ներկայացմանը:
Պարբերականի կարևորագույն սկզբունքներից է սերունդների համերաշխության ապահովումը. հայտնի անունների, արդեն կայացած արվեստաբանների ու քննադատների կողքին ներկայանում են նոր, հասարակությանը դեռ անհայտ, բայց տաղանդավոր երիտասարդներ:
«art-collage.com»-ն ունի 5 բաժին՝ «ԳրԱկան», «ԿինոԹատրոն», «Երաժշտություն», «Քննադատություն», «Արթդարակ»:
«ԳրԱկան» բաժինն ազատ ստեղծագործական հարթակ է, որում ներկայանալու միակ նախապայմանը լավ և ճաշակով գրականությունն է, և որը հավասարապես հասանելի է նաև գրականության քննադատներին, տեսաբաններին ու գրականագետներին: Կայքի այս բաժինը հայ գրողի, հրատարակչի, թարգմանչի փոխգործակցության լավ հնարավորություն է, որը նոր շունչ է հաղորդում գրող-ընթերցող կապին՝ նպաստելով լավ գրականության պահանջարկի աճին:
«ԿինոԹատրոն» բաժնում տեղ են գտնում ոչ միայն ոլորտի թարմ նորությունները, այլև ազգային և համաշխարհային կինոյի և թատերարվեստի մեծ վարպետների ստեղծագործական ժառանգությունը ներկայացնող հրապարակումներ: Բաժինը թատերական քննադատներին միշտ ընձեռում է խոսքի հնարավորություն՝ գնահատելու ազգային թատերարվեստի այսօրվա վիճակն ու խնդիրները:
«Երաժշտություն» բաժնի առաջնահերթություններից է դասական, ազգային-ժողովրդական երաժշտության լուսաբանումը. ներկայացվում են ոչ միայն կարևոր երաժշտական նախագծեր հանրահռչակող հոդվածներ, այլև ազգային կոմպոզիտորական և կատարողական արվեստի ճանաչված վարպետների հետ հարցազրույցներ, ակնարկներ ու դիմանկարներ:
«Քննադատություն» բաժնի նպատակն է վերականգնել մասնագիտական վերլուծությունների ու քննադատության լավագույն ավանդույթները՝ քննադատներին հնարավորություն ընձեռելով հանդես գալու մշակութաբանական վերլուծություններով:
«Արթդարակ» բաժնում հրապարակվում են վերջին նորությունները մշակույթի ամենատարբեր բնագավառներից՝ ընթերցողներին հնարավորություն ընձեռելով առաջին ձեռքից ստանալու թարմ լուրեր և տեղեկատվություն մշակութային նոր նախագծերի ու ծրագրերի մասին՝ պրեմիերաներ, նոր հրատարակություններ, բացառիկ համերգներ և իրադարձություններ: «Արթդարակը» ներկայացնում է Հայաստանում և երկրի սահմաններից դուրս ստեղծվող հայկական, ինչպես նաև համաշխարհային մշակույթի ոլորտում ամենաարժեքավորը, կարևորն ու հետաքրքիրը:
«Art-collage»-ի հետաքրքրությունների առանցքում են նաև սփյուռքի ստեղծագործող մտավորականներն ու արվեստագետները, որոնց գործունեությունը մշտապես համակողմանիորեն լուսաբանում է կայքը՝ կարևորելով սփյուռքում ստեղծվող արվեստը հայրենիքում ներկայացնելը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել նրանց
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: