ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպում-քննարկում` մարզային 27 դպրոցների տնօրենների մասնակցությամբ

Փետրվարի 14, 2017
Պաշտոնական

«Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամը (COAF) Երևանում կազմակերպել է հանդիպում-քննարկում, որին մասնակցել են ՀՀ Արմավիրի, Արագածոտնի, Լոռու, Շիրակի և Տավուշի մարզերի 27 դպրոցների տնօրեններ: Հանդիպում-քննարկումը վերաբերել է հիմնադրամի և համայնքային դպրոցների միջև համագործակցությունը խթանելուն ուղղված գործողություններին, համատեղ ծրագրերի շարունակականության ապահովմանը և դրամաշնորհային ծրագրերին։ Քննարկմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը և «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի խորհրդի ատենապետ Գարո Արմենը։

Կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանն իր խոսքում կարևորել է Հայաստանի գյուղական համայնքներում կրթական կազմակերպությունների, այդ թվում՝ «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի գործունեությունը։ «Կրթությունը սոսկ գիտելիքի փոխանցում չէ, այլ համալիր դաստիարակություն՝ մարդու ձևավորում։ Պատասխանատու ոլորտ է, քանի որ կրթության սխալները միանգամից չեն երևում. դրանք ի հայտ են գալիս տասնամյակներ հետո։ Այն ուսուցիչը, ով իր աշխատանքն ընկալում է որպես առաքելություն, ազգային արժեք է»,-նշել է Դ. Սահակյանը։  Ներկայացնելով, որ Հայաստանում 3000 թափուր աշխատատեղ կա տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում, նախարարի տեղակալը բարձր է գնահատել Հիմնադրամի՝ մասնագիտական կողմնորոշման լայնածավալ ծրագիրը:

«Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի խորհրդի ատենապետ Գարո Արմենն անդրադարձել է դպրոցաշինության ուղղությամբ հիմնադրամի քաղաքականության փոփոխություններին և «ՍՄԱՐԹ» կենտրոնի նշանակությանը։ Նա ընդգծել է դպրոցների հետ ակտիվ համագործակցության և հիմնադրամի ծրագրերի կենսունակության հարցերը, այդ թվում՝ ԿԳ նախարարության հետ համագործակցության հուշագրի միջոցով։ «Ավանդաբար լինելով առաջադեմ ազգ՝ այսօր մենք պետք է ոչ թե ձգտենք հավասարվել աշխարհի լավագույն կրթական համակարգին, այլ առաջ անցնել նրանցից ու դառնալ չափանիշ»,- նշել է Գարո Արմենը։

Երկօրյա հավաքի ընթացքում դպրոցների տնօրենները ծանոթանացել են նաև «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» ծրագրի աշխատանքին, ուսուցիչների հաջողության պատմություններին և համագործակցության հնարավորություններին։

Հավելենք, որ «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամը (COAF) բարեգործական կազմակերպություն է, որի նպատակն է բարձրացնել Հայաստանի գյուղաբնակների կյանքի որակը համայնքային զարգացման երեխայակենտրոն ծրագրերի միջոցով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…