Շիրակի մարզ կատարած այցի ընթացքում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն այցելել է նաև մի շարք ուսումնական հաստատություններ։
Նա եղել է Մարալիկի արհեստագործական պետական ուսումնարանում, շրջել լսարաններով և ծանոթացել ուսումնարանի ենթակառուցվածքներին։ Ժաննա Անդրեասյանը որպես առաջնային խնդիր կարևորել է ուսանողների թվի ավելացումը՝ նկատելով, որ հաստատությունն ունի մարզի համար պահանջարկ ունեցող մասնագիտություններ։ Նա տնօրենին և կարիերայի կենտրոնի պատասխանատուին խնդրել է ներկայացնել այն բոլոր քայլերը, որոնք ուղղված են ավելի մեծ թվով սովորողների ներգրավմանը։ Ժաննա Անդրեասյանը հավաստիացրել է, որ նախարարությունը պատրաստակամ է աջակցելու ուսումնարանին՝ միասին գտնելու համապատասխան լուծումներ, այն է՝ գործատուների հետ կապի սերտացում, կարճաժամկետ ծրագրերի իրականացում և այլն։
Նախարարի տեղակալի հաջորդ այցը Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջն էր։ Այստեղ ևս Ժաննա Անդրեասյանը շրջել է հաստատությունում, ծանոթացել քոլեջի պայմաններին ու իրականացվող ծրագրերին։ Փոխնախարարը հանդիպել է նաև քոլեջի դասախոսների և աշխատակիցների հետ՝ քննարկելու քոլեջում առկա խնդիրները և նախարարության հնարավոր աջակցության հարցերը:
Նա ներկայացրել է նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում պետության ձեռնարկած քայլերը և ակնկալվող արդյունքները։ Մասնավորապես, Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել ««Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» օրենքում փոփոխություններ կատարելու մաuին» նախագիծը, որը հնարավորություն կընձեռի ընդունելու ՄԿՈՒ ոլորտը կարգավորող իրավական ակտեր: Ըստ փոխնախարարի՝ նախագծով առաջարկվում է ներդնել քոլեջների և ուսումնարանների աշխատողների ատեստավորման և տարակարգի տրամադրման մեխանիզմներ՝ դրույքաչափի փոփոխության և հավելավճարի սահմանման հնարավորություններով: Նա փաստել է, որ հատկապես ՄԿՈՒ ոլորտում աշխատավարձերը շատ ցածր են, և այդ առումով սոցփաթեթի տրամադրման հնարավորության հարցը ևս ԿԳՄՍ նախարարության ուշադրության կենտրոնում է:
Մյուս փոփոխություններով, ըստ Ժաննա Անդրեասյանի, նախատեսվում է քոլեջներում և ուսումնարաններում հանրակրթական առարկա դասավանդողներին տալ հնարավորություն ներգրավվելու «Հանրակրթության մասին» օրենքով ուսուցիչների համար նախատեսված վերապատրաստման ծրագրերին, ինչպես նաև ներդնելու տրանսպորտային ծախսերի փոխհատուցման մեխանիզմ՝ ուսանողների և դասախոսների համար:
Փոխնախարարը նաև տեղեկացրել է, որ ներկայում մշակվում է «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» նոր օրենքը, որով նախատեսվում են ավելի շատ փոփոխություններ, մասնավորապես՝ աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման և այլ մեխանիզմների մասով:
Շիրակի տարածաշրջանային պետական քոլեջի աշխատակիցները մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարի տեղակալին, որոնք վերաբերել են դրույքաչափի հնարավոր վերանայմանը, ատեստավորմանը, երիտասարդ մասնագետների ներգրավմանը, աշխատակիցների վերապատրաստմանը, այլ ուսումնական հաստատությունների և գործատուների հետ համագործակցությանն ու փորձի փոխանակմանը, դուալ ուսուցմանը, լաբորատոր սարքավորումների և բնագիտական առարկաների համար պրակտիկայի ապահովմանը:
Հանդիպման ավարտին Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ այս տարի նախատեսվում է բոլոր ուսումնարաններին և քոլեջներին տրամադրել համակարգչային սարքավորումներ՝ ըստ համապատասխան կարիքի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: