ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ներկայացվել են «Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի արդյունքները. հանդիպում` երիտասարդների հետ

Մարտի 28, 2022
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել է Վաղարշապատ համայնքի երիտասարդների, ինչպես նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և «Հայ միասնության խաչ» բարեգործական մշակութային ՀԿ-ի համագործակցությամբ իրականացված «Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի մասնակիցների հետ։

Հանդիպումը կայացել է «Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի շրջանակում հիմնված երիտասարդական մշակութային կենտրոնում:

«Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագրի ղեկավար Արթուր Հովհաննիսյանը հակիրճ հաշվետվություն է ներկայացրել կատարված աշխատանքների և ծրագրի արդյունքների վերաբերյալ։

«Հզորացի՛ր, հզորացրու՛» ծրագիրն իրականություն է դարձել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության՝ «ՀՀ մարզերում երիտասարդների ինքնազարգացման, սոցիալական ձեռներեցության, մշակութային-ժամանցային միջավայրի ապահովման, նորարարական կենտրոնների ձևավորման նախագծեր և միջոցառումներ» դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում։ Ծրագրում ներառված մարքեթինգի, վաճառքի, անձի բրենդավորման, սոցիալական ձեռնարկատիրության և հայ մշակույթի վերաբերյալ եռամսյա անվճար դասընթացներին մասնակցել է 16-30 տարեկան 27 երիտասարդ։ Արդյունքները ներկայացնելիս ծրագրի ղեկավարը հատկանշական է համարել այն փաստը, որ դասընթացների ընթացքում մասնակից երիտասարդները բազմաթիվ բիզնես-գաղափարներ են առաջադրել, որոնցից շատերն արդեն իսկ կյանքի են կոչվել և հաջողությամբ գործում են։

Ողջունելով ներկաներին՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հետաքրքրվել է, թե ներկաներից քանիսն են տեղյակ և հետևում ՀՀ կառավարության 2021-2026 թթ. գործունեության միջոցառումների ծրագրին, մասնավորապես՝ երիտասարդությանը վերաբերող միջոցառումներին, թե որքանով են իրազեկված տեղական և ազգային մակարդակում երիտասարդական հիմնախնդիրներից և դրանց լուծմանն ուղղված գործողություններից։

Խոսելով երիտասարդական պետական քաղաքականությունից՝ փոխնախարարը նշել է, որ այն առաջին հերթին միտված է յուրաքանչյուր երիտասարդի ներուժի բացահայտմանն ու իրացմանը, հնարավորությունների ու կարողունակությունների զարգացմանը, երիտասարդության ինքնահաստատման և ինքնադրսևորման համար նպաստավոր միջավայրի ձևավորմանը և այլն։

«Կյանքում և աշխատանքային միջավայրում կայացած, մրցունակ, հաջողակ և երջանիկ երիտասարդը անտարբեր չի կարող լինել հանրային կյանքի տարատեսակ խնդիրների նկատմամբ և արդյունավետ մասնակցություն կունենա իր համայնքի, մարզի, ի վերջո, պետության զարգացման գործում՝ արժանավայել քաղաքացիական պատասխանատու վարք դրսևորելով և իր ուժերը ծառայեցնելով հանրությանը հուզող խնդիրների լուծմանը։ Միաժամանակ կոչ եմ անում բոլորիդ հետևողական և նախանձախնդիր լինելու մասնագիտական և անձնային աճի առումով, մասնակցելու համայնքային որոշումների կայացմանը, հանձնառու լինելու մեր երկրի բարեկեցիկ ապագայի կերտման հարցում և պարզապես լինելու այն երիտասարդը, որն ի վիճակի է ըստ անհրաժեշտության փոխել իր կյանքն ու իրեն շրջապատող աշխարհը»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը։

Այնուհետև փոխնախարարը և հանդիպմանը ներկա գտնվող՝ Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության գլխավոր մասնագետ Վերոնիկա Խորասանյանը ներկայացրել են երիտասարդության ոլորտում 2022 թվականի ընթացիկ և սպասվող միջոցառումները, ՀՀ կառավարության վերոնշյալ ծրագրով սահմանված նպատակների լուծմանն ուղղված դրամաշնորհային մրցույթները, միջազգային մրցույթների, արտերկրում ուսուցման մասին որոշ տեղեկություններ՝ հորդորելով ներկաներին լինել ակտիվ, իրազեկված և պահանջատեր։

Հանդիպման ընթացքում երիտասարդները մի շարք հարցեր են ուղղել նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանին և ստացել սպառիչ պատասխաններ:

Հանդիպման ավարտին ՀՀ ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչները հավաստիացրել են, որ նախարարությունն ու ոլորտը համակարգող վարչությունը միշտ պատրաստ են արձագանքելու նմանօրինակ ձևաչափով հանդիպումներին՝ երիտասարդների հետ քննարկմամբ և նրանց իսկ ակտիվ մասնակցությամբ բարելավելու և առավել թիրախային ու նպատակային դարձնելու երիտասարդական պետական ծրագրերն ու միջոցառումները։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…