ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մարտի 24-ին աշխատանքային հանդիպում է ունեցել «Սինոփսիս Արմենիա» ընկերության նախագահ Երվանդ Զորյանի և կրթական դեպարտամենտի ղեկավար Վազգեն Մելիքյանի, ՏՀՏ գործատուների միության նախագահ Արմեն Բալդրյանի և գործադիր տնօրեն Էդուարդ Մուսայելյանի հետ։
Հանդիպման ընթացքում քննարկվել է ՏՀՏ գործատուների միության կողմից թվայնացված «Արհեստական բանականություն» դասընթացը հիբրիդային ձևաչափով ավագ դպրոցներում ներդնելու հնարավորության հարցը։
Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության համար ԲՏՃՄ ուղղությամբ կրթության զարգացումն առաջնահերթություն է՝ պատրաստակամություն հայտնելով իրականացնելու նոր ծրագրեր և նախաձեռնություններ։ Նա շեշտել է, որ ՏՀՏ ոլորտում առկա են բազմաթիվ ծրագրեր, հետևաբար պետք է փորձել համադրել այդ ծրագրերը, խուսափել կրկնություններից և առկա ռեսուրսներն օգտագործել առավել արդյունավետ ու թիրախային։
«Սինոփսիս Արմենիա» ընկերության նախագահ Երվանդ Զորյանը ներկայացրել է «Արհեստական բանականություն» դասընթացի նպատակներն ու գործիքները՝ ընդգծելով, որ այն մշակվել է աշխարհի լավագույն փորձի հիման վրա։ Նրա խոսքով՝ ՀՀ բոլոր բնակավայրերում կրթության հասանելիության ապահովման համար այն մշակվել է նաև առցանց ձևաչափով։
Հանդիպման մասնակիցները շեշտել են, որ դասընթացը երեք տարվա ծրագիր է՝ նախատեսված ավագ դպրոցների համար, ներառում է նաև թեստավորման մաս, ինտերակտիվ հարցեր և նախագծային աշխատանք։ Նրանք անդրադարձել են դասընթացի իրականացման համար դպրոցներում անհրաժեշտ պայմանների ապահովման և ուսուցիչների վերապատրաստման խնդիրներին։
Նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը պարզաբանել է, որ ծրագիրը պետք է ներկայացվի ԿԶՆԱԿ՝ փորձաքննության համար, և դրական եզրակացության դեպքում երաշխավորվի ԿԳՄՍ նախարարության կողմից։ Համապատասխան պայմանների առկայության դեպքում դպրոցը կարող է օգտագործել դասընթացը։ Փոխնախարարը նաև կարևորել է, որ դասընթացի բաղադրիչ է հանդիսանում նախագծային ուսուցումը, քանի որ նոր չափորոշչով՝ ավագ դպրոցներում այն դառնալու է պարտադիր։
Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է հանրակրթության ոլորտում հեռավար ուսուցման փորձը, այն է՝ գյուղական համայնքներում ուսուցիչների պակասի հետ կապված մենթոր դպրոցների կողմից իրականացվող ծրագիրը և վերջերս Ասիական զարգացման բանկի հետ մշակված՝ հեռավար կրթության հարթակը, որն ինտեգրված է Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգին։
Փոխնախարարը ներկայացրել է նաև ԲՏՃՄ ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքները՝ ընդգծելով, որ մինչև 2026 թվականը ՀՀ բոլոր դպրոցները պետք է ապահովված լինեն լաբորատորիաներով։ Նա փաստել է, որ լրջագույն խնդիր է ԲՏՃՄ ուսուցիչների պակասի հարցը՝ ներկայացնելով այդ ուղղությամբ պետության իրականացրած քայլերը՝ մանկավարժական կրթության բարելավման գործիքներ, տվյալ առարկաների ուսուցիչների համար խրախուսման միջոցների անհրաժեշտություն և այլն։
Հանդիպման մասնակիցները քննարկել են նաև «Ինֆորմատիկա» առարկայի ուսուցիչների վերապատրաստման, նոր չափորոշչով սահմանված «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն» առարկայի դասավանդման վերաբերյալ մի շարք հարցեր։
Նշենք, որ կարևորելով ՏՀՏ բնագավառում տարբեր մեթոդաբանությամբ մոտեցումների կիրառումը՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը նմանօրինակ համագործակցություն ունի նաև FAST հիմնադրամի հետ։ Նոր ծրագիրն ուղղված է ավագ դպրոցներում աշակերտների` արհեստական բանականության և տվյալագիտության ոլորտներում պատրաստվածության բարձրացմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: