Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Կարեն Թռչունյանը հանդիպել են Հայաստանի Հանրապետությունում ֆրանկոֆոն դեսպանների հետ: Հանդիպմանը մասնակցել են 13 երկրների դեսպաններ և գործերի ժամանակավոր հավատարմատարներ:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել Ֆրանսիայի և Լիբանանի դեսպաններին՝ հանդիպման նախաձեռնության համար: Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է հանդիպման մասնակիցներին՝ մարտի 20-ին նշվող Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվա, ինչպես նաև Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպությանը Հայաստանի անդամակցության 10-ամյակի կապակցությամբ:
Նա հայտնել է, որ ինչպես նախորդ տարիներին, այս տարի ևս ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում, բուհերում, երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ու գրադարաններում կկազմակերպվեն ֆրանկոֆոնիային նվիրված միջոցառումներ: Ըստ փոխնախարարի՝ ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակի շրջանակում ամենանշանակալի միջոցառումն ապրիլի 21-ին և 22-ին Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կայանալիք կանադացի հանրահայտ երգիչ Գառուի համերգն է:
Արթուր Մարտիրոսյանը վերահաստատել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը, հավատարիմ մնալով ֆրանկոֆոնիայի հիմնական առաքելությանը, մշտապես ջանքեր է գործադրում այդ առաքելության, այն է՝ ժողովրդավարության և մարդու իրավունքների պաշտպանության, ֆրանսերենի և մշակութային ու լեզվաբանական բազմազանության խթանման ուղղությամբ:
«Ուրախ ենք ֆրանկոֆոն միջազգային հանրության մասը կազմելու համար. ֆրանկոֆոնիան մեզ համար ոչ միայն առանձին ուղղություն է, այլև հնարավորություն՝ կրթության և մշակույթի ոլորտների զարգացման նպատակով նոր ռեսուրսներ ներգրավելու և իրականացվող բարեփոխումներն արագացնելու առումով: Մենք առաջիկայում նախատեսում ենք ֆրանկոֆոն ծրագրերի համակարգման որոշակի ձևաչափ մշակել՝ դրանք առավել համադրելի դարձնելու նպատակով»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ կարևորելով յուրաքանչյուր դեպանության դերը ֆրանկոֆոնիայի շարժման մեջ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը վերահաստատել է, որ նախարարությունն անելու է հնարավորը՝ ուղղված կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության ոլորտներում համագործակցության զարգացմանը, ինչպես նաև ֆրանկոֆոն օրակարգի ընդլայնմանն ու հարստացմանը:
Ֆրանկոֆոն դեսպանների խումբը գլխավորող ՀՀ-ում Լիբանանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Մայա Դաղերը տեղեկացրել է, որ խումբը ձևավորվել է 2018 թվականին՝ Ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովի նախապատրաստական աշխատանքների ժամանակ: Նա շեշտել է, որ Ֆրանկոֆոնիայի շարժման արժեքները կիսող երկրների մաս է կազմում նաև Հայաստանը, և խումբը պատրաստ է աջակցելու մեր երկրին՝ ընդլայնելու արդյունավետ համագործակցությունը:
ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոն իր հերթին նշել է, որ այս տարի շատ հարուստ և խիտ ծրագիր է նախատեսված ֆրանկոֆոնիայի երկամսյակի շրջանակում: Նրա խոսքով՝ նախատեսվում է ֆրանկոֆոնիային վերաբերող ճանապարհային քարտեզ մշակել, որում կներառվեն ՀՀ կրթական համակարգում ֆրանսերենի ուսուցման խթանման և ֆրանկոֆոնիայի արժեքների ամրապնդման հարցեր:
Հանդիպմանը ներկա դեսպանները և գործերի ժամանակավոր հավատարմատարները ներկայացրել են իրենց առաջարկները՝ ԿԳՄՍ ոլորտներում համագործակցության ընդլայնման և նոր ծրագրեր նախանշելու ուղղությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան