ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկում՝ բուհական համակարգի բարեփոխումների վերաբերյալ

Մարտի 21, 2022

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների պրոռեկտորների և այլ ներկայացուցիչների հետ:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության աշխատակիցները:

Օրակարգային հարցերն էին՝ «Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ուսումնառության կազմակերպման առկա և հեռակա ձևերից անցում դեպի ուսանողի տարեկան, ուսումնական լրիվ կամ մասնակի բեռնվածությամբ համակարգի ներդրում», «Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների գործունեության կատարողականի արդյունքային ցուցանիշների (KPI) մշակում և ներդրում», «Ուսանողների գիտելիքների գնահատման նվազագույն շեմերը փոփոխելու միասնական/ընդհանրական շեմերի սահմանում», «ՀՀ կառավարության 2006 թվականի հուլիսի 27-ի № 1183-Ն և 2020 թվականի հունիսի 18-ի № 1035-Ն որոշումների կիրառման հետ կապված հարցեր»:

Քննարկման նպատակը «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի» հիմնական ուղղությունների հստակեցումն էր, խնդիրների վերհանումն ու հնարավոր լուծումների առաջարկը:

«Բուհական ոլորտում նախատեսվում են համակարգային փոփոխություններ՝ ըստ շրջանառվող նոր օրենքի: Դրանից բխող որոշակի գործառույթներ կան, որոնք պետք է իրականացնել՝ նախապես հասկանալով ռիսկերն ու հնարավորությունները»,- ասել է նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:

Անդրադառնալով օրակարգի առաջին հարցին՝ Կ. Թռչունյանն առաջարկել է բուհերի ներկայացուցիչներին ներկայացնել իրենց մոտեցումները՝ մատնանշելով, թե ուսումնական լրիվ կամ մասնակի բեռնվածությամբ համակարգի ներդրումը յուրաքանչյուր բուհի համար որքանով է հնարավոր: Ըստ պրոռեկտորների, որոշակի ռիսկերով և դժվարություններով հանդերձ՝ համակարգը բուհերում կարող է գործել: Մասնավորապես ընդգծվել են արվեստի և բժշկական բուհերի առանձնահատկությունները, որոնցով պայմանավորված՝ գուցե ոչ բոլոր մասնագիտացումներում հնարավոր լինի տվյալ համակարգը կիրառել:

Առաջարկվել է բուհական ոլորտում բարեփոխումների ճանապարհին իրականացնել պիլոտային ծրագրեր՝ խնդիրներն առավել տեսանելի դարձնելու և լուծման ուղիները գտնելու նպատակով:

Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների գործունեության կատարողականի արդյունքային ցուցանիշների (KPI) մշակման հարցում փոխնախարար Կ. Թռչունյանը նշել է, որ ակնկալվում է՝ բուհերն իրենք էլ կներկայացնեն որոշակի բանաձևեր, որոնք կքննարկվեն և ըստ արդյունքի՝ կներդրվեն: Կարևորվել են միջազգային փորձի ուսումնասիրումը, ինչպես նաև դրանց տեղայնացումը` ըստ անհրաժեշտության: Կ. Թռչունյանը տեղեկացրել է, որ նախատեսվում է նաև ձևավորել աշխատանքային խմբեր՝ բուհերի գործունեության կատարողականի արդյունքային ցուցանիշների մշակման նպատակով:

Որպես ուսանողների գիտելիքների գնահատման նվազագույն միասնական/ընդհանրական շեմ՝ առաջարկվել է 50 միավորը: Այս հարցի շուրջ ներկաները առաջարկել են որոշակիորեն բարձրացնել միավորային շեմը՝ հիմք ընդունելով գիտելիքի տիրապետման նվազագույն սահմանը: Կարեն Թռչունյանը կոչ է արել հանդես գալ գրավոր առաջարկներով՝ հիմնավորելով դրանք:

Քննարկվել են նաև կրթաթոշակների տրամադրման իրավական հիմքերին, ՊՆ-ի կողմից ռազմական վերապատրաստումների մասնակցող ուսանողների կրթությանն առնչվող մի շարք հարցեր:

«Նմանօրինակ հանդիպումները պետք է լինեն շարունակական՝ առանցքային խնդիրների շուրջ համատեղ աշխատելու և արդյունքի հասնելու համար: Դուք՝ որպես բուհ, և մենք՝ որպես պետական լիազոր մարմին, պետք է շարժվենք միևնույն ուղղությամբ և գնանք առաջ»,- ամփոփելով հանդիպումը՝ ասել է ԿԳՄՍՆ փոխնախարարը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…