ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայտնի են «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սեղանի թենիսի սիրողական մրցաշարի եզրափակիչ փուլի հաղթողները

Մարտի 21, 2022
Սպորտային լուրեր

Չարենցավանի Արա Մանուկյանի անվան մանկապատանեկան մարզադպրոցում կայացել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սեղանի թենիսի սիրողական մրցաշարի եզրափակիչ փուլը:

Տարբեր տարիքային խմբերում հայտնի են դարձել եզրափակիչ փուլի հաղթողները, որոնց պարգևատրել են ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, Վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը, Առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը: Վարչապետը պարգևներ է հանձնել նաև ամենաավագ կին և տղամարդ մասնակիցներին:

1-ին տարիքային խմբի՝ 18-ից 35 տարեկան կանանց պայքարում հաղթող են ճանաչվել երևանցիներ Աելիտա Ղազարյանը, Հռիփսիմե Ղուկասյանը և Շիրակի մարզի ներկայացուցիչ Արմենուհի Կուրղինյանը: 2-րդ տարիքային խմբի՝ 36 և բարձր տարիքի կանանց պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճել է Լիլիթ Գրիգորյանը՝ Երևանից, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Լոռու մարզի ներկայացուցիչ Անահիտ Կրմզյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Սուսաննա Հովեյանը՝ Երևանից: 18-ից 40 տարեկան տղամարդկանց պայքարում ոսկե մեդալին արժանացել է Գարիկ Չախոյանը՝ Շիրակի մարզից, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Նարեկ Գրիգորյանն՝ Արարատից, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Գագիկ Թովմասյանը՝ Կոտայքից: 41 և բարձր տարիքի տղամարդկանց պայքարում ոսկե մեդալակիր է դարձել Կարեն Հարությունյանը՝ Շիրակի մարզից, իսկ երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները զբաղեցրել են Լոռու մարզի ներկայացուցիչները՝ Համլետ Նասիբյանը և Սարգիս Լալազարյանը:

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհավորել մրցաշարի բոլոր մասնակիցներին այն հաջողությամբ անցկացնելու կապակցությամբ. «Ցանկանում եմ շնորհավորել մրցաշարի բոլոր մասնակիցներին, հաղթողներին, մրցանակի արժանացածներին: Ուզում եմ ուրախությունս արտահայտել, որ գաղափարը, որի մասին մենք խոսում էինք ամիսներ առաջ, հիմա տեսնում ենք իրագործված:

Ուզում եմ արձանագրել, որ այս մրցաշարերը, որոնք կրում են «Վարչապետի գավաթ» անվանումը, լինելու են շարունակական: Հույս ունեմ, որ, ինչպես խոստանում են անմիջական կազմակերպիչները, ամեն տարի մասնակիցների թիվը կավելանա: Ուզում եմ հատկապես շնորհակալություն հայտնել տարիքով ամենաավագ մասնակիցներին, որոնք իրենց օրինակով ցույց են տալիս, քաջալերում են երիտասարդներին, որ այս մրցաշարերին պետք է մասնակցել, առողջ ապրելակերպն են քարոզում Հայաստանի Հանրապետությունում»:

Վարչապետի խոսքով՝ այս մրցաշարերը ունեն կարևոր նպատակներ, որովհետև օգնում են կառավարության ծրագրում արձանագրված ռազմավարական խնդիրների կյանքի կոչվելուն. «Մենք ջանքեր պետք է գործադրենք մեր ռազմավարական նպատակների իրագործման ուղղությամբ, այն է՝ առողջ ապրելակերպի խթանում, սպորտի զարգացում: Ճիշտ է, մեր մրցաշարերը սիրողական բնույթ ունեն, բայց սիրողական սպորտի մասսայականությունն է, որ հաջողությունների է բերում պրոֆեսիոնալ սպորտում: Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել այսօրվա մեր եզրափակիչի մասնակիցներին, որովհետև այստեղ գտնվելու ժամանակը, իրոք, վայելեցինք, տեսանք հաղթելու շատ հետևողական ձգտում, տեսանք համառ պայքար, տեսանք արդար պայքար»:

Մրցաշարի եզրափակիչ փուլին մասնակցել են Հայաստանի Հանրապետության մարզերում, Երևան քաղաքում և Արցախի Հանրապետությունում երկու տարիքային խմբերում 1-ից 3-րդ տեղեր զբաղեցրած տղամարդիկ և կանայք: Յուրաքանչյուր մարզ ներկայացրել էր 12 մասնակից: Եզրափակիչ մրցաշարին մասնակցել են նաև ՀՀ-ում գործող 14 դեսպանատների ներկայացուցիչներ, այդ թվում՝ դեսպաններ:

Դեսպանատների ներկայացուցիչներին պարգևատրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ բարձր մասնակցայնություն է գրանցվել, ինչն ապացուցում է՝ սեղանի թենիսի հանդեպ հետաքրքրությունն իսկապես մեծ է: «Շնորհավորում եմ հաղթողներին: Ինչպես տեսաք, շատ համառ ու լարված էր պայքարը: Ինչքան էլ սիրողական էր մրցաշարը, մասնակիցների կարգը շատ բարձր էր, ու մենք ականատես եղանք մարզական շատ ճիշտ պայքարի: Կարևոր է նաև այն, որ եզրափակիչ փուլի համար ձեռք բերված 20 պրոֆեսիոնալ սեղանները կտրամադրվեն հանրապետության մարզադպրոցներին՝ ըստ անհրաժեշտության: Վստահ եմ՝ գույքի ծրագիրը լուծելուց հետո մասնակիցների թիվը կկրկնապատկենք»:

Կանանց տարիքային առաջին խմբում հաղթող ճանաչված Աելիտա Ղազարյանը 6 տարեկանից, մոտ 16 տարի, զբաղվել է սեղանի թենիսով, Հայաստանի բազմակի չեմպիոնուհի է, բայց 12 տարի է՝ ավարտել է մարզական կարիերան: Ասում է՝ դժվար էր նորից սպորտային պայքարի մեջ մտնելը. «Շատ վաղուց չէի մարզվել, այդ առումով շատ բարդ էր, բայց շատ գեղեցիկ խաղ ստացվեց, ու շատ համառ պայքար: Լավ կլինի, որ նման մրցաշարերը լինեն շարունակական և ավելի մեծ մասսայականություն վայելեն: Թեև մրցաշարը սիրողական բնույթ էր կրում, բայց տարիքային բոլոր խմբերում էլ շատ համառ պայքար ծավալվեց մեդալների համար պայքարում: Բոլորը հաղթանակի էին ձգտում, ունեին նպատակ, ինչը շատ լավ է: Մրցանակային ֆոնդն էլ բավականին մեծ էր, ինչը շատ ոգևորիչ էր: Կարծում եմ՝ հաջորդ տարի մասնակիցների թիվն ավելի մեծ կլինի»:

Մրցաշարին երկու տարիքային խմբերում 1-ինից 20-րդ տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները ստացել են դրամական պարգևներ և ՀՀ ԿԳՄՍՆ համապատասխան կարգի հավաստագրեր, իսկ 1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները պարգևատրվել են նաև գավաթներով և մեդալներով:

Ընդհանուր առմամբ՝ դրամական պարգևներ է ստացել 80 մասնակից: 1-ին տեղի համար սահմանված է եղել 1.000.000 դրամ մրցանակ, 2-րդ տեղի համար՝ 600.000 դրամ, 3-րդ տեղի համար՝ 400.000 դրամ, 4-րդ տեղի համար՝ 150.000 դրամ, 5-րդ տեղի համար՝ 100.000 դրամ, 6-10-րդ տեղերի համար՝ 75.000-ական դրամ, 11-20-րդ տեղերի համար՝ 50.000-ական դրամ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: