ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի գրասենյակի ղեկավար Լանա Կառլովայի և «Էրազմուս+» ծրագրի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների հետ:
Ողջունելով ներկաներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հանրապետության Նախագահի հանձնարարությամբ վեցամսյա ժամկետում ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը պետք է ներկայացնի բարձրագույն մասնագիտական կրթության համակարգի բարեփոխումների հիմնադրույթները: ԿԳ նախարարը, կարևորելով «Էրազմուս +» ծրագրի դերը մեր երկրի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների գործընթացում, հորդորել է փորձագիտական խմբի անդամներին գործուն աջակցություն ցուցաբերել բարեփոխումների մշակման գործին: «Սա նույն «Տեմպուս/Տասիս» ծրագիրն է, որը շարունակական լինելով՝ ԵՄ-ի կողմից շատ լուրջ աջակցություն է հայ հասարակությանը: Աջակցությունը երկու ուղղությամբ է. առաջինը` այն մոտեցնել եվրոպական միջբուհական համագործակցության տրամաբանությանը, և երկրորդը՝ որակ ստեղծել»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը և հավելել. «Անշուտ, տեղյակ եք, որ «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը ներկայացվել է կառավարություն: Նախագծի` օրենքի ուժ ստանալուց հետո բարձրագույն կրթության ոլորտում ակնկալում ենք համակարգային լուրջ փոփոխություններ: Օրենքի դրույթների իրագործումը և, առհասարակ, բարձագույն կրթության ոլորտում նախատեսվող փոփոխությունները հնարավորություն կտան տեսանելի ապագայում Հայաստանում ունենալ մրցունակ կրթական հաստատություններ»:
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը տեղեկացրել է նաև, որ բարձրագույն կրթության բարեփոխումների մասով նախարարությունում գործում է 3 աշխատանքային խումբ` բարձրագույն կրթության ֆինանսավորման համակարգի բարեփոխումների, բարձրագույն կրթության ոլորտի կրթական ծրագրերի արդյունավետության բարձրացման և ցանցային համալսարանների մշակման ուղղություններով: Հաշվի առնելով եվրոպական համալսարանական համակարգում ձեռք բերված «Էրազմուս+» փորձագիտական խմբի մասնագիտական լուրջ վերապատրաստումները` նախարարը նշել է, որ ՀՀ բուհական համակարգում նրանց փորձը արդյունավետ և կիրառելի կլինի հատկապես ուսանողների շարժունության ապահովման առումով: «Ցավոք, պետք է արձանագրենք, որ ուսանողների շարժունության, դասախոսների համագործակցության առումով շատ ավելի մեծ ձեռքբերում ունենք Հայաստանից դուրս հարաբերություններում, քան Հայաստանի ներսում եղած բուհերի միջև: Այժմ մենք ցանցային համալսարանների աշխատանքային հանձնաժողով ենք ստեղծել: Կարծում եմ՝ Հայաստանը պետք է դիտել մեկ բարձրագույն կրթության կլաստեր, որովհետև ունենք ընդամենը 87 000 ուսանող, և եթե սա դիտենք մի ամբողջության մեջ, հնարավորությունները շատ ճիշտ կօգտագործենք: «Էրազմուս+»-ը դա է փաստում»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Ներկայացնելով «Էրազմուս+» ծրագրի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների խումբը` Լանա Կառլովան նշել է, որ նմանօրինակ խմբեր կան աշխարհի 27 երկրներում, որոնց նպատակն է` աջակցել ազգային պետություններում բարձրագույն կրթության համակարգի բարեփոխումներին: Հայաստանի խումբը ձևավորվել է դեռևս 2008 թվականին: Խմբի անդմաները փորձի ուսումնասիրման նպատակով վերապատրաստումներ և մասնագիտական այցեր են կատարել եվրոպական երկրներ, ուսումնասիրել բարձրագույն կրթության ոլորտում այդ երկրների փորձը, իրավիճակը, հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները: Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի գրասենյակի ղեկավարի հավաստմամբ` փորձագիտական խումբը պատրաստակամ է իր ողջ գիտելիքներն ու ներուժը ծառայեցնել Հայաստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներին:
Հանդիպման մասնակիցները կարևորել են մարզային այցելությունների և ուսանողների դերի բարձրացման հիմնախնդիրները, ինչպես նաև պայմանավորվածություն ձեռքբերել` պարբերաբար կազմակերպել նման քննարկումներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան