Դեբետի ՔՈԱՖ ՍՄԱՐԹ կենտրոնում մարտի 10-ին տեղի է ունեցել «Անգլախոս գյուղական համայնքներ» ծրագրի պաշտոնական բացման արարողությունը: Հանդիսավոր միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը, Լոռու փոխմարզպետ Գոռ Ասրյանը, Հայաստանում ԱՄՆ փոխդեսպան Չիփ Լեիթինենը, Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի ‹‹Անգլերենի՝ որպես օտար լեզվի›› մագիստրոսական ծրագրի ղեկավար Իրշատ Մադյարովը, «Հայաստանի մանուկներ» բարեգործական հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Կորյուն Խաչատուրյանը, Լոռու մարզի 24 դպրոցների տնօրեններ, անգլերենի ուսուցիչներ և այլ հյուրեր։
Ողջունելով միջոցառման մասնակիցներին՝ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ նոր չափորոշիչներով և բովանդակությամբ դասավանդման գործընթացում անգլերենի՝ ծրագրի մասնակից ուսուցիչները կլինեն առաջամարտիկներ։ Փոխնախարարը քաջալերել է ուսուցիչներին՝ պատասխանատվության զգացումով մասնակցել ծրագրին՝ շեշտելով այն փաստը, որ եթե վերապատրաստվեն, իրենց գիտելիքները հարստացնեն և ցանկություն ունենան, ապա կարող են հաջողությամբ մասնակցել կամավոր ատեստավորման գործընթացին և կրեդիտներ կուտակել հերթական ատեստավորման համար:
Հարկ է նշել, որ «Հայաստանի մանուկներ» բարեգործական հիմնադրամը հանդես է եկել «Անգլախոս գյուղական համայնքներ» ծրագրի նախաձեռնությամբ, որի արդյունքում 2021 թվականի նոյեմբերի 13-ին կնքվել է փոխըմբռնման եռակողմ հուշագիր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանության և «Հայաստանի մանուկներ» բարեգործական հիմնադրամի միջև։
«Անգլախոս գյուղական համայնքներ» ծրագրի շրջանակում ՀՀ Լոռու մարզի 24 համայնքում գործող հանրակրթական դպրոցների աշակերտները կբարելավեն անգլերենի գիտելիքներն ու հմտությունները ֆորմալ (հիմնական ծրագրերի) և ոչ ֆորմալ (արտադասարանական) խմբակների ուսուցման միջոցով։ Բացի դրանից՝ մարզի 24 համայնքում գործող հանրակրթական դպրոցների՝ անգլերեն դասավանդող ուսուցիչները կզարգացնեն իրենց կարողունակությունները մասնագիտական վերապատրաստումների միջոցով՝ ուղղված անգլերենի իմացության և դասավանդման հմտությունների բարելավմանը։
Ծրագրի կարևոր բաղադրիչ է հանդիսանում նաև ֆորմալ կրթության ոլորտում հանրակրթական դպրոցներում անգլերենի՝ որակյալ բովանդակությամբ, հանրակրթության նոր չափորոշիչներին համապատասխան դասապլանների ստեղծումը։
2022-2024 ուսումնական տարվա ընթացքում 24 համայնքի՝ ներառյալ Վանաձոր և Ալավերդի քաղաքների՝ անգլերեն դասավանդող 24 ուսուցիչներ ֆորմալ կրթության ոլորտում նոր չափորոշիչների վրա հիմնված որակյալ բովանդակությամբ դասապլաններով կդասավանդեն 3-12-րդ դասարանների շուրջ 3000 աշակերտի: Միևնույն ժամանակահատվածում ոչ ֆորմալ կրթության ոլորտում 10-րդ և 11-րդ դասարանների 576 աշակերտ արտադասարանական խմբակների միջոցով է՛լ ավելի կկատարելագործի անգլերենի գիտելիքներն ու հմտությունները:
Արդյունքում՝ աշակերտները կընդլայնեն իրենց ներուժը, ձեռք կբերեն նոր գիտելիքներ և հմտություններ, ինչն էլ կնպաստի նրանց անձնային աճին, կխթանի համայնքային զարգացումը և մշակութային փոխըմբռնումը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: