ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անահիտ Միքայելյան. «Միջազգային համագործակցության շրջանակում Փարաջանովի թանգարանը Ֆրանսիայում և Մոնակոյում կներկայացնի Մաեստրոյի ստեղծագործությունները»

Մարտի 1, 2022
Մշակութային լուրեր

(Մաս 3)
Միջազգային համագործակցություն և թանգարանի 2022 թվականի կարևոր ծրագրերը

Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանի տնօրեն Անահիտ Միքայելյաի տեղեկացմամբ՝ միջազգային համագործակցության շրջանակում 2022 թվականի մարտի 22-ին թանգարանը Ֆրանսիայի Մոն դե Մարսան քաղաքում կբացի ժամանակավոր ցուցահանդես, որը կգործի մինչև հունիսի 19-ը:

«Ցուցադրությունը կիրականացվի Մոն դե Մարսանում անցկացվող «Երազ» փառատոնի շրջանակում: Կցուցադրվեն Փարաջանովի ստեղծագործությունները, ինչպես նաև Փարաջանովի «Բանտային» կամ «Էսքիզների» թեմաներով կներկայացնեմ զեկուցում: Ուրախ եմ, որ զեկուցման ընթացքում կարող եմ ներկայացնել ոչ միայն փարաջանովյան ստեղծագործությունները, այլև ներկայացնել Հայաստանը: Այնուհետև Մոնակոյում՝ Մոնտե Կառլոյում «Հայկական երաժշտության օրերի» շրջանակում կբացվի Փարաջանովի ստեղծագործությունների ցուցահանդես: Թանգարանը փարաջանովյան ստեղծագործությունների լուսանկարները տրամադրել է կազմակերպիչներին, որոնք էլ կտպեն այն և կցուցադրեն թվային ձևաչափով:

Միջազգային համագործակցության շրջանակում տարվա ընթացքում նախատեսում ենք նաև հանդիպում Մոսկվայի Ա. Ս. Պուշկինի անվան թանգարանի ղեկավարության հետ: Այս ուղղությամբ նախնական քննարկումներ արդեն ունեցել ենք: Զավեն Սարգսյանի ցանկությունն էր՝ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված ցուցահանդես բացել Պուշկինի թանգարանում»,- տեղեկացրել է Անահիտ Միքայելյանը և հավելել, որ թանգարանի էքսկուրսավար Լուսինե Գևորգյանը աշխատում է թեմաների մշակման ուղղությամբ՝ փարաջանովյան թեմաներով այն արվեստագետների հետ հարցազրույցների անցկացման համար, որոնք ապրում են աշխարհի տարբեր վայրերում և այս կամ այն կերպ առնչություն ունեն Փարաջանովի անվան հետ:

Խոսելով միջազգային համագործակցության այն ծրագրերի մասին, որոնք դեռևս գաղափարի մակարդակում են՝ թանգարանի տնօրենը կարևորել է Սալվադոր Դալիի և Պիկասոյի թանգարանների հետ համագործակցությունը, որը սկզբնական փուլում կլինի առցանց: Այս ձևաչափով գործակցության շրջանակում արդեն կնախանշվեն և կքննարկվեն համատեղ ծրագրերն ու միջոցառումները:

Արդի տեխնոլոգիաները՝ Փարաջանովի թանգարանում

Թանգարանի այն սրահում, որտեղ ցուցադրվում էին Փարաջանովի բանտային տարիների ստեղծագործությունները, 2022 թվականի հունվարի 9-ին՝ Փարաջանովի ծննդյան օրը, կայացել է «Փարաջանովը՝ տանը» վիդեոինստալացիայի շնորհանդեսը, որի հեղինակն է նիդեռլանդահայ կինոռեժիսոր, նկարիչ Դավիդ Բարոնյանը:

«Նախագիծը պետք է գործարկվեր դեռևս 2020 թվականին, և պայմանագիրը կնքվել էր թանգարանի հիմնադիր-տնօրեն Զավեն Սարգսյանի հետ: Սակայն համաճարակային իրավիճակով պայմանավորված՝ ծրագիրը կյանքի կոչվեց 2 տարի անց: Ծրագիրը 8 մասից բաղկացած վիդեոինստալացիա է, որի միջոցով «կենդանանում են» Փարաջանովի ստեղծագործությունները՝ նոր շունչ ու մոտեցում հաղորդելով Մաեստրոյի արվեստին»,- ներկայացրել է տնօրենը:

Հուշանվերային հավաքածուն համալրվում է

Սերգեյ Փարաջանովի թանգարանի հուշանվերները բազմապիսի են: Այս տարի դրանք համալրվել են նոր տեսականիով։ Ստեղծվել են յուրօրինակ զարդեր Փարաջանովի արվեստով ոգեշնչվելու արդյունքում: Ձեռագործ այս զարդերը յուրօրինակ և հաճելի անակնկալ կլինեն փարաջանովյան արվեստը գնահատողների համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան