ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկել է լեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի առաջնությունը. հայտնի են հատուկ ոլորավայրէջքի հաղթողները

Փետրվարի 23, 2022
Սպորտային լուրեր

Ծաղկաձորում փետրվարի 20-ից մեկնարկել է լեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի մեծահասակների, երիտասարդների և պատանիների առաջնությունը, որին տարբեր տարիքային խմբերում շուրջ 50 լեռնադահուկորդ է մասնակցում Ծաղկաձորից, Վանաձորից, Ապարանից, կան նաև անհատ մարզիկներ:

Մրցումային առաջին և երկրորդ օրերին կայացել են հատուկ ոլորավայրէջքի մրցումները: Այս մրցաձևի մեծահասակների առաջնության տղամարդկանց պայքարում հաղթող է ճանաչվել Հարություն Հարությունյանը, արծաթե մեդալը նվաճել է Արսեն Ղազարյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Մայիս Եղիազարյանը: Նրանք երեքն էլ ներկայացնում են Ծաղկաձորը:

Կանանց պայքարում Հայաստանի չեմպիոնությունը նվաճել է Արուս Եղիազարյանը Ծաղկաձորից: Երկրորդ տեղում նրա համաքաղաքացի Իլոնա Մանուկյանն է, իսկ բրոնզե մեդալակիրն Անահիտ Սահակյանն է Վանաձորից:

Հայաստանի դահուկային սպորտի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարգսյանի խոսքով՝ Հայաստանի առաջնությանը միջազգային ֆեդերացիայի ներկայացուցիչ է հետևում՝ որպես տեխնիկական պատվիրակ, իսկ կազմակերպչական առումով ամեն ինչ գրեթե անթերի է. «Ինչ վերաբերում է մրցումներին, ապա առաջնության ավարտին վերլուծություններ կանենք մարզիչների և մարզիկների հետ: Մրցումային 4 օրերի արդյունքում կերևա նաև, թե ինչ աշխատանք է արվել ինչպես ամռանը, այնպես էլ ձմռանը: Արդյունքները վերլուծելով՝ կհասկանանք, թե որ հարցերում ենք թերացել և ինչ աշխատանքներ պետք է տանենք ավելի զարգանալու համար»:

Հայաստանի առաջնությունից հետո՝ մարտի սկզբին, կանցկացվի դահուկավազքի Հայաստանի առաջնությունը, որին զուգահեռ՝ Հայաստանը երկրորդ անգամ կընդունի զարգացող պետությունների դահուկավազքի գավաթի առաջնությունը. այն կանցկացվի մարտի 2-4-ն Աշոցքում:

«Արդեն 3 պետությունից՝ Լատվիայից, Լիբանանից և Սերբիայից, մասնակցության հայտ ենք ստացել: Եվս մի քանի երկրից դեռ սպասում ենք մասնակցություն: Մեզ համար շատ մեծ պատիվ է նման միջոցառում անցկացնելը»,- ասում է Գագիկ Սարգսյանն ու ընդգծում՝ արտերկրի մարզական պատվիրակների ճանապարհածախսը հոգալու է դահուկային սպորտի միջազգային ֆեդերացիան:

Ինչ վերաբերում է լեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի առաջնությանը, ապա փետրվարի 23-ին և 24-ին կանցկացվեն հսկա ոլորավայրէջքի մրցումները տղամարդկանց և կանանց պայքարում: Առաջնությունը կավարտվի փետրվարի 24-ին:

Նշենք, որ փետրվարի 22-23-ը Ծաղկաձորում անցկացվում է նաև պարալեռնադահուկային սպորտի Հայաստանի առաջնությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: