2022թ.փետրվարի 18-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 153-ամյակին:
Օրը տոնական էր: Ամենուր Հովհաննես Թումանյանի շունչն էր.հնչում էին երգեր Հովհաննես Թումանյանի խոսքորով, հատվածներ «Անուշ» և «Ալմաստ» օպերաներից:
Միջոցառումն անցկացվեց Հովհաննես Թումանյանի անվան դասասենյակում: Լոռվա չքնաղ բնություն,թումանյանական հերոսներ, գրքեր, վահանակներ, ասույթներ:
8-րդ դասարանների աշակերտները ներկայացրեցին «Շունն ու կատուն» բալլադը, «Ճամփորդները», «Բարեկենդանը», «Քաջ Նազարը», «Անբան Հուռին», «Կիկոսի մահը», «Ոսկու կարասը», «Սուտասանը» հեքիաթները և «Թմկաբերդի առումը» պոեմը:
Անմահ հավերժական Թումանյան: Հմուտ, հանճարեղ Լոռեցի, որ պիտի ապրի, քանի դեռ ապրում է հայ ժողովուրդը:
Հովհաննես Թումանյանը մեր ազգային մտածողության մարմնացումն է: Նրա հեքիաթները, պատմվածքները, պոեմներն ու մյուս գողտրիկ ստեղծագործությունները սերմանում են մարդկային վեհ արժեքներ`ազնվություն, բարություն, ճշմարտացիություն ու հայրենասիրություն:
Թումանյանական խոսքը յուրահատուկ հմայք ունի, պարզ ու դիպուկ, ժամանակին համահունչ և միշտ արդիական:
Միջոցառման մասնակիցներին, ուսուցիչներին և հյուրերին շնորհավորեց դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը և հորդորեց շատ ընթերցել, միտքն ու լեզուն, ճկուն, սահուն պահելու համար պետք է կարդալ Հովհաննես Թումանյան, ճանաչել մեծ բանաստեղծին` ընթերցելով նրա գողտրիկ գործերը: Սերտել և հիշել մեծ բանաստեղծի անմահ գործերը, որոնք մեզ ուղեկցում են մեր մանկությունից մինչև հասունություն: Չ՞է որ ամենայն Հայոց բանաստեղծն ապրեցրեց հայերենն ու հային: Նրա գրական հարուստ գանձարանով մենք սովորեցինք ամուր պահել մեր հայրենիքը, սիրել բնության մեջ ամեն ինչ,մարդկային բոլոր բարձր արժեքները և ամենակարևորը` լինել Աստվածավախ:
Միջոցառման ավարտին բոլորը գրքեր նվիրեցին միմյանց:
Սալվինազ Սիմոնյան
Հայոց լեզու և Գրականություն առարկաների ուսուցչուհի
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ