ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխատանքային հանդիպում՝ որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման վերաբերյալ

Փետրվարի 3, 2022
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել «Բուժական գործ» որակավորումների ոլորտային շրջանակի (ՈՈՇ) բնութագրերը մշակելու նպատակով առաջիկայում ձևավորվելիք հանձնաժողովի անդամների հետ:

Հանդիպման նպատակը ‹‹Բուժական գործ›› մասնագիտության որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման, դրանց վերջնարդյունքների սահմանմանն առնչվող խնդիրների և իրականացվող աշխատանքների ընթացքի քննարկումն էր:

Փոխնախարարը ողջունել է ներկաներին և ներկայացրել առաջիկա անելիքները. «Որակավորումների ոլորտային շրջանակի մշակման նպատակն այն է, որ բոլոր մասնագիտական ծրագրերը իրականացվեն՝ ըստ ոլորտային շրջանակի սահմանած վերջնարդյունքի՝ ըստ այդմ ունենալով կարգավորված ոլորտ՝ որակյալ կրթությամբ: Այս դեպքում ոլորտային շրջանակը ենթադրում է ավելի լայն վերջնարդյունք՝ ներառելով բժշկության տարբեր ճյուղերը, որոնց կհամապատասխանեցնեն իրականացվող կրթական ծրագրերը»:

Կ. Թռչունյանն անհրաժեշտ է համարել միջազգային փորձը՝ որպես նախնական նյութ, ուսումնասիրելը, դրանից օգտվելը, ըստ հնարավորության՝ տեղայնացնելը:

Մշակման ժամկետ է սահմանվել առաջիկա 2 ամիսը: Աշխատանքները ենթադրում են ընթացիկ քննարկումներ թե՛ բուհերում, թե՛ աշխատաշուկայում` գործատու կազմակերպությունների հետ: Աշխատանքներն ավարտելուց հետո մշակված տարբերակը կուղարկվի նշված մասնագիտություններով կրթական ծրագրեր իրականացնող բուհեր՝ կարծիքի: Որպես ոլորտի պատասխանատու՝ հանձնաժողովը կդիտարկի կարծիքների համադրելիությունը՝ ապահովելով որակավորումների ոլորտային շրջանակի վերջնական տարբերակը: Գերատեսչության կողմից հաստատվելուց հետո այն կտրվի բժշկության ոլորտում կրթական ծրագրեր իրականացնող բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին, այդ թվում՝ մասնավոր՝ վերջիններիս կրթական ծրագրերը արդեն իսկ մշակված որակավորումների ոլորտային շրջանակին համապատասխանեցնելու նպատակով:

Կ. Թռչունյանը կարևորել է ՈՈՇ-ի վերջնարդյունքի շարժունությունն ու ճկունությունը արտասահմանյան բուհերում սովորելու տեսանկյունից:

«Մեր խնդիրն է նաև առաջանցիկ լինել, քանի որ կրթական համակարգը զարգանում է, ծրագրերն էլ փոխվում են, աշխատաշուկայի պահանջարկը՝ ևս: Այս համատեքստում շատ կարևոր է վերջնարդյունքը ձևավորել աշխատաշուկայից՝ ապահովելով համադրելիությունը և ճկունությունը, որպեսզի ըստ անհրաժեշտության՝ հնարավոր լինի փոփոխել»,- ասել է նախարարի տեղակալը:

Կողմերն առանցքային են համարել լիցենզիայի պայմանների, հավատարմագրման և որակավորումների ոլորտային շրջանակի՝ նույն տիրույթում լինելու հանգամանքը: Առաջարկվել է փոխել նաև մշտադիտարկման մեխանիզմները, ինչպես նաև ՈՈՇ-ի վերջնարդյունքում սահմանել էթիկական նորմեր:

Հանդիպման ընթացքում ներկաները առաջիկա աշխատանքների վերաբերյալ հղել են իրենց հարցերը, քննարկել կադրերի պատրաստման և աշխատաշուկայի պահանջարկի համապատասխանեցման, դրան ուղղված լուծումների շրջանակը:

Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել կազմակերպելու քննարկումներ՝ ընթացիկ աշխատանքները կարգավորելու նպատակով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…