ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արսեն Հարությունյան. «Այնպիսի սպորտ եմ ընտրել, որ դժվարությունն ու հիասթափությունը միշտ կան»

Հունվարի 26, 2022
Հարցազրույցներ, ելույթներ Սպորտային լուրեր

Ընկերասեր, հավատարիմ, նվիրվող. ահա այսպես է իրեն բնութագրում ազատ ոճի ըմբիշ Արսեն Հարությունյանը, որի համար 2021 թվականը, ինչպես ինքն է փաստում, հետաքրքիր տարի էր՝ լի դժվարություններով, պարտություններով և հաղթանակներով:

22-ամյա ըմբիշն ասում է՝ շատ մեծ փորձ է ձեռք բերել ու դասեր քաղել թույլ տված սխալներից, բայց ամենակարևորն այն է, որ իրականացրել է երազանքներից մեկն ու դարձել աշխարհի չեմպիոն:

Այդուհանդերձ, շատ նպատակներ ու երազանքներ կան, որ դեռ չեն իրականացել. «Ես դեռ շատ երիտասարդ եմ, հավատում եմ, որ կարող եմ հասնել իմ երազանքներին: Դրանք օրուգիշեր մտքումս են ու դրանց մասին երբեք չեմ մոռանում»:

Ազատ և հունահռոմեական ոճի ըմբիշները սպորտային 2022-ին նախապատրաստությունը սկսել են հունվարի 9-ից՝ համատեղ ուսումնամարզական հավաք անցկացնելով Ծաղկաձորում. «Նախապատրաստվում ենք Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններին: Ամեն ինչ անում եմ, որ լավագույն մարզավիճակում լինեմ այդ երկու մրցումների ժամանակ: Հավատում եմ իմ մարզիչներին, լսում եմ նրանց հրահանգները, որպեսզի կարողանամ հասնել նպատակներիս: Առանց նրանց ես ոչնչի չեմ կարողանա հասնել»:

Ի դեպ, ծաղկաձորյան հավաքին մասնակցում են նաև Արսենի երկու եղբայրները. «Բազմազավակ ընտանիքում մեծանալը հիանալի է: Ունեմ 4 եղբայր և մեկ քույր: Այս պահին երեք եղբայրներով հավաքի մեջ ենք ու իրար օգնելով՝ մարզվում ենք: Փոքր եղբայրս շատ տաղանդավոր է և շատ աշխատասեր: Տարիներ հետո նրա մասին շատ կխոսվի: Ես հավատում եմ, որ նա կարող է Եվրոպայի, աշխարհի և, ինչու ոչ, օլիմպիական չեմպիոն դառնալ: 11 տարեկան է, բայց արդեն մեզ հետ հավաքի է մասնակցում Ծաղկաձորում և մեզ չի զիջում իր մարզումներով»:

Հարությունյանը դեկտեմբերին կայացած Հայաստանի առաջնությունը բաց թողեց աչքի վիրահատության պատճառով: Հատկանշական է՝ 61 կգ քաշային կարգում Հայաստանի չեմպիոնությունը նվաճեց նրա եղբայրը՝ Նորիկ Հարությունյանը. «Նրա համար շատ ուրախ եմ: Ինձ համար տարբերություն չկա, թե մեզնից ով կներկայացնի Հայաստանը միջազգային մրցումների ժամանակ, ինչպես մարզիչը որոշի, այդպես էլ կանենք: Նորիկն այս տարի կմասնակցի մինչև 23 տարեկանների Եվրոպայի առաջնությանը, իսկ ես՝ մեծահասակների»:

Արսենը մարզական ընտանիքում է ծնվել, իսկ ըմբշամարտւմ առաջին քայլերն արել է հոր ուղեկցությամբ. «Հայրս մարզադպրոց ունի, որտեղ մարզում են տարբեր սպորտաձևերում: Առաջին անգամ հայրս ինձ տարավ ըմբշամարտի, և առաջին իսկ մարզումից այն շատ սիրեցի: Շնորհակալ եմ հայրիկիս, որ ինձ ուղղորդեց զբաղվելու «ճիշտ» մարզաձևով: Ըմբշամարտն իմ կյանքն է, ես ապրում եմ ըմբշամարտով, ու իմ ամեն գործողություն կապված է ըմբշամարտի հետ»:

Արսեն Հարությունյանը խոստովանում է՝ ըմբշամարտն իրեն շատ բան է տվել, սովորեցրել է դիմանալ դժվարություններին, ճիշտ ժամանակին ճիշտ քայլեր կատարել, շուտ կողմնորոշվել ու նաև մեծ շրջապատ ու հիանալի ընկերներ է պարգևել: Հագեցած մարզումային և մրցումային գրաֆիկի պայմաններում չի ստացվում ընկերներին ու ընտանիքին շատ ժամանակ հատկացնել. «Սիրում եմ ազատ ժամանակս անցկացնել ընտանիքիս, ընկերներիս հետ, որովհետև շատ քիչ եմ այդպիսի հնարավորություն ունենում. անընդհատ մարզումային փուլում եմ: Կյանքիս ամենակարևոր մարդիկ իմ ընտանիքի անդամներն են, ընկերներս, մարզիչներս ու նշանածս, որը միշտ կողքիս է, մարզումների ու մրցումների ժամանակ շատ է օգնում ինձ: Հաղթանակներս հիմնականում նրանց եմ նվիրում»:

Մի առիթով Արսենը նշել էր՝ կյանքը լի է շրջադարձերով ու փակուղիներով, փորձություններով ու տարաբնույթ դժվարություններով: Հաղթելու համար պետք է մարտնչել, նպատակին հասնելու համար երբեք չպետք է հանձնվել: Ասում է՝ իր երազանքներն ու նպատակներն իրեն չեն թողնում, որ հանձնվի, ամեն վայրկյան իր մտքում են, ու հենց դա է ստիպում պայքարել. «Ես այնպիսի սպորտ եմ ընտրել, որ դժվարությունն ու հիասթափությունը միշտ կան, բայց կարողանում եմ ճիշտ ուղու վրա լինել իմ մարզիչների օգնությամբ»:

Արսենը հաճախ է բարեգործական ակցիաների մասնակցում. ասում է՝ դեռ շատ բան է անելու իր երկրի ու ազգի համար: Տարեվերջին հայտարարեց՝ մտադիր է բարեգործության ուղղել այն բոլոր հավելավճարները, որ պետության կողմից ստացել էր աշխարհի՝ մինչև 23 տարեկանների չեմպիոն դառնալու կապակցությամբ. 22-ամյա ըմբիշը տոնածառ էր գնել Արարատի մարզի Մարմարաշեն համայնքի համար. «Ամեն տարի մի բան անում եմ. այս տարի որոշեցի ծննդավայրիս բնակիչներին այդպես ուրախացնել: Ինձ համար շատ ուրախալի էր երեխաների ոգևորությունն ու ժպիտները տեսնելը: Ինձ համար դա մեծ հաղթանակ էր: Դեռ շատ բաներ եմ անելու իմ ազգի համար»:

Բլից հարցեր

Եթե ոչ ըմբշամարտ, ապա - բիզնես,
Գիրք, թե ֆիլմ – ֆիլմ,
Սիրած ֆիլմը – «Կարիբյան ծովի ծովահենները»,
Սիրած երաժշտական ոճը / երգիչը – դասական երաժշտություն,
Լեռ, թե ծով – լեռ,
Սիրած ուտեստը – ձկան խորոված,
Սիրած զբաղմունքը – մոտոցիկլ վարել,
Սիրելի մարզիկը – Բեսիկ Կուդուխով,
Սիրած երկիրը/քաղաքը – Իտալիա, Հռոմ,
3 սկզբունք, որով առաջնորդվում է կյանքում – հավատք, փոխադարձ վստահություն, երբեք չհանձնվել:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: