ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վիկ Դարչինյան. «Կլինեն սայթաքումներ, անհաջողություններ. խորհուրդ եմ տալիս ուշադրություն չդարձնել այդ ամենին և գնալ ձեր նպատակի հետևից»

Հունվարի 20, 2022
Սպորտային լուրեր

Բռնցքամարտի աշխարհի իննակի չեմպիոն Վիկ Դարչինյանն այսօր՝ հունվարի 20-ին, այցելել է Երևանի օլիմպիական հերթափոխի պետական մարզական քոլեջ, հանդիպել քոլեջի ուսանողների հետ և պատասխանել նրանց հարցերին:

Հանդիպմանը ներկա են գտնվել նաև քոլեջի տնօրեն, աշխարհի չեմպիոն Վաղինակ Գալուստյանը, Վիկ Դարչինյանի կինը՝ Ջավահիր Եղիկյանն ու բռնցքամարտի Հայաստանի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Կարեն Աղամալյանը:

Վաղինակ Գալուստյանը նշում է՝ թեև ինքը շատ քիչ է օգտագործում լեգենդար բառը, սակայն Վիկ Դարչինյանին հենց այդպես պետք է բնութագրել. «Վիկի հետ մի քանի հանդիպումների ներկա լինելով՝ տեսել եմ, թե ինչպես են ոչ պակաս լեգենդար բռնցքամարտիկները ողջունում և խոնարհվում նրա առջև: Մեր քոլեջի համար իսկապես շատ մեծ պատիվ է Վիկին այսօր հյուրընկալելը: Մեր պատանի սերունդը նրանից շատ բան ունի սովորելու, քանի որ պրոֆեսիոնալ բռնցքամարտում շատ դժվար է հասնել այն հաջողություններին, ինչին հասել է Դարչինյանը»:

Երևանի օլիմպիական հերթափոխի պետական մարզական քոլեջի ուսանողները մեծ ոգևորությամբ դիմավորեցին անվանի բռնցքամարտիկին ու նրան տարատեսակ հարցեր ուղղեցին՝ կապված մարզական կարիերայի, չեմպիոնական մենամարտերի, նվաճած տիտղոսների հետ: Դարչինյանը շնորհակալություն հայտնեց բովանդակալից հարցերի համար, բայց լավագույն հարցի մրցանակը շնորհեց երրորդ կուրսի ուսանող, ըմբիշ Արմեն Օհանյանին առաջին հարցն ուղղելու խիզախության համար: Վերջինս հետաքրքրվել էր՝ ի՞նչ կմաղթի Դարչինյանը հայտնի և դեռևս անհայտ մարզիկներին:

«Լավ մարզիկը ոչ մի անգամ չպետք է իր ուժը ցույց տա դրսում: Իրեն պետք է տեսնեն միայն մրցման մեջ, կլինի դա բռնցքամարտ, թե այլ մարզաձև: Դրանով ինքն ավելի կբարձրանա: Համեստություն ու նպատակասլացություն եմ մաղթում մարզիկներին: Կլինեն սայթաքումներ, անհաջողություններ. խորհուրդ եմ տալիս ուշադրություն չդարձնել այդ ամենին և գնալ ձեր նպատակի հետևից»,- պատասխանել է Վիկ Դարչինյանը, իսկ հանդիպման վերջում իր ստորագրությամբ և լուսանկարով մարզաշապիկ նվիրել հարցի հեղինակին:

Դարչինյանն ասում է՝ իրեն առանց բռնցքամարտի չի պատկերացնում, ու հավանական է՝ նորից ռինգ դուրս կգա. «Նյու Յորքում մենամարտեր են կազմակերպվում աշխարհի նախկին չեմպիոնների՝ արդեն կարիերան ավարտած բռնցքամարտիկների միջև, ու ինձ ևս հրավիրել են. հնարավոր է՝ նման մենամարտ կայանա արդեն իմ մասնակցությամբ»:

Դարչինյանը, առհասարակ, մտադիր է կապել Հայաստանն ու ԱՄՆ-ը, և դրա համար առաջին քայլը Հայաստանում ակումբ հիմնելն է, որը սերտ համագործակցության մեջ կլինի ԱՄՆ շուկայի հետ. «Մտադիր եմ պատրաստել մարզիկների, ովքեր կարող են մենամարտեր անցկացնել ԱՄՆ-ում ու աշխարհի տարբեր անկյուններում, բայց ներկայացնել Հայաստանը: Ուզում եմ օգտագործել Դարչինյան ազգանունը, որը երիտասարդ բռնցքամարտիկներին ուժ կտա սեփական հնարավորությունները փորձելու այլ երկրներում և մեծ դռներ բացելու աշխարհում: Մնացածն արդեն իրենցից է կախված:

Ակումբի համար արդեն նախնական տեղը որոշվել է, շուտով կսկսվի շինարարությունը: Ակումբում ինքս մարզչական գործունեություն չեմ ցանկանա ծավալել: Մտադիր եմ նշանակել մարզիչների և հետևել, որ լավ կադրեր պատրաստեն: Եթե տեսնեմ մարզիկի, որն առաջ է գնացել, ինքս կզբաղվեմ նրանով, կօգնեմ, որ ավելի մեծ բարձունքների հասնի: Շատ կցանկանամ աշխարհի չեմպիոններ պատրաստել»:

Անվանի բռնցքամարտիկը փաստում է, որ բռնցքամարտը շատ է փոխվել. պետք է կռիվ անես, որ հաղթես. բռնցքամարտիկը պետք է համեստ լինի, կարգապահ ու նպատակասլաց, այլապես հաջողությունների չի հասնի:

46-ամյա նախկին բռնցքամարտիկը հետևում է հայկական բռնցքամարտում տիրող իրավիճակին, ասում է՝ մակարդակը բավականին լավն է, ինչը շատ ուրախալի է. «Հայաստանի հավաքականը գլխավորում է իմ լավ ընկեր Կարեն Աղամալյանը, որին շատ եմ հավանում՝ որպես մարզչի: Ինքն ինձ հետ էլ է աշխատել, պրոֆեսիոնալ կարիերայիս ընթացքում մի քանի մենամարտ եմ անցկացրել իր գլխավորությամբ: Վստահ եմ՝ մեծ հաջողությունները դեռ առջևում են»:

Դարչինյանն առանձնացնում է աշխարհի փոխչեմպիոն, գերծանրքաշային Դավիթ Չալոյանի աննախադեպ հաջողությունն աշխարհի 2021 թվականի առաջնությունում. «Աշխարհի առաջնության եզրափակչում Չալոյանը շատ լավ մենամարտ անցկացրեց ռուս բռնցքամարտիկի հետ, բայց ինչ-ինչ պատճառներով հաղթանակը չշնորհվեց Չալոյանին: Շատ ուրախ եմ, որ ունենք գերծանրքաշային նման բռնցքամարտիկ, որն աշխարհին կարող է ցույց տալ հայի ուժը: Աշխարհում շատ մեծ տեղ են տալիս գերծանրքաշայիններին»:

Հանդիպման ավարտին աշխարհի նախկին բացարձակ չեմպիոն Վիկ Դարչինյանը նշել է` նմանօրինակ հանդիպումներն իր համար շատ ուրախալի են, իսկ ուսանողներին կոչ է արել նպատակներ սահմանել ու երբեք կանգ չառնել դրանց իրականացման ճանապարհին: Երևանի օլիմպիական հերթափոխի պետական մարզական քոլեջի տնօրեն Վաղինակ Գալուստյանն էլ խոստացել է՝ ուսանողների համար անվանի մարզիկների հետ հանդիպումները դարձնել շարունակական:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: