ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միքայել Միքայելյանը և Կատյա Գալստյանը՝ դահուկավազքի Հայաստանի չեմպիոններ

Հունվարի 17, 2022
Սպորտային լուրեր

Աշոցքում հունվարի 13-15-ը կայացել է Հայաստանի դահուկավազքի բաց առաջնությունը, որին ավելի քան 30 դահուկորդ է մասնակցել: Ի դեպ, այս առաջնությանը մասնակիցներ կային նաև Ռուսաստանից:

Տղամարդկանց պայքարում բոլոր մրցաձևերում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հայաստանի բազմակի չեմպիոն Միքայել Միքայելյանը:

Տղամարդկանց 10 կմ ազատ ոճում Միքայելյանը մրցատարածությունը հատել է 37:13.0 արդունքով՝ հռչակվելով չեմպիոն: Նրան հաջորդել են Թադևոս Պողոսյանը և Սպարտակ Ոսկանյանը:

Տղամարդանց 10 կմ դասական ոճում ոսկե մեդալը դարձյալ նվաճել է Միքայել Միքայելյանը: Երկրորդ և երրորդ տեղերը հաջորդաբար զբաղեցրել են Թադևոս Պողոսյանը և Սպարտակ Ոսկանյանը:

Արագավազքում էլ լավագույն արդյունքը Միքայել Միքայելյանինն է: Արագավազքի 1.1 կմ դասական ոճում արծաթե մեդալը նվաճել է Թադևոս Պողոսյանը, իսկ բրոնզը՝ Սպարտակ Ոսկանյանը:

Կանանց պայքարում բոլոր մրցաձևերի՝ 5 կմ ազատ ոճի, 5 կմ դասական ոճի և արագավազքի չեմպիոն է հռչակվել Կատյա Գալստյանը:

Հայաստանի դահուկասպորտի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարգսյանը փաստում է՝ Աշոցքում անցկացված առաջնության վարկանիշն ամենաբարձրն էր մինչ այս մեր երկրում կայացածների շարքում, ինչը մեծ ձեռքբերում է. «Այս տարվա մյուս դրական կողմերից մեկն այն էր, որ առաջնությանը մասնակցում էին Ռուսաստանի Դաշնության մի քանի ներկայացուցիչներ, ինչի շնորհիվ այս տարվա առաջնությունում մրցակցությունը բարձր էր»:

Հայ դահուկորդները նախապատրաստվում են Պեկինում կայանալիք 24-րդ ձմեռային օլիմպիական խաղերին: Գագիկ Սարգսյանի խոսքով՝ նպատակն այս տարի լինելու է մեկ քայլ առաջ կատարելը. «Մենք փորձելու ենք բարձրացնել մեր մարզիկների վարկանիշն ու առաջնային ենք համարում առավել շատ քվոտաներ վաստակելը»:

Հայաստանի առաջատար դահուկորդ Միքայել Միքայելյանը, որը երկրորդ անգամ կմասնակցի ձմեռային օլիմպիական խաղերին, ասում է, որ սիրում է ոչ թե խնդիրներ դնել իր առջև, այլ մրցումների ժամանակ ամբողջությամբ ներդնել ուժերն ու ցույց տալ իր առավելագույն արդյունքը։

Միքայելյանի խոսքով՝ այս տարվա կարևորագույն իրադարձությունն իր համար 23 տարեկանների աշխարհի առաջնությունն է. «Նախորդ տարվա պես այս տարվա գերագույն նպատակս աշխարհի առաջնությունում լավագույն ելույթ ունենալն է: Չեմ ցանկանում խոսել սպասելիքների մասին, ժամանակից առաջ չընկնենք։ Ժամանակը գա, ամեն ինչ կլինի»:

Հիշեցնենք՝ ձմեռային օլիմպիական խաղերը կանցկացվեն Պեկինում 2022 թվականի փետրվարի 4-20-ը: Խաղերին կմասնակցեն 4 000-ից ավելի մարզիկներ 95 երկրից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: