ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ «Կայուն զարգացման նախաձեռնություն» ՀԿ-ն իրականացնում է «Միջոլորտային դասընթացներ՝ եզդի աղջիկների և կանանց շարունակական կրթությունն ապահովելու նպատակով. տարրականից դեպի միջնակարգ կրթություն» ծրագիրը՝ միտված եզդի աղջիկների և կանանց հիմնարար իրավունքների ու ազատությունների պաշտպանությանը:
Նախատեսվում է եզդիաբնակ համայնքների 50 ուսուցիչների, սոցիալական աշխատողների և քաղհասարակության կազմակերպությունների ներկայացուցիչների համար իրականացնել միջոլորտային համագործակցությամբ դասընթացներ (երկու 4-օրյա դասընթաց, յուրաքանչյուր դասընթացին՝ 25 մասնակից)՝ ստեղծելով եզդի աղջիկների և կանանց կրթության իրավունքի իրացման նպաստավոր միջավայր:
Ծրագիրը երեք ամիսների ընթացքում (հունվարից մինչև մարտ) կիրականացվի ՀՀ վեց մարզերում՝ Արմավիրում, Արագածոտնում, Արարատում, Լոռիում, Կոտայքում, Շիրակում և Երևանում: Մասնակիցները բաց մրցույթով կընտրվեն հանձնաժողովի կողմից՝ ըստ լրացված հայտաձևի:
Դասընթացի թեմաները լինելու են 2 ուղղությամբ. 1-ին դասընթացը, որը կանցկացվի ուսուցիչների և ՔՀԿ ներկայացուցիչների համար, կներառի մեթոդներ և գործիքներ/գործիքակազմ, թե ինչպես կիրառել մարդու իրավունքների վրա հիմնված կրթություն, ինչպես աջակցել եզդի աղջիկների և կանանց կրթական իրավունքների իրականացմանը և խթանել այն, ինչպես տարածել ոչ խտրական վերաբերմունք:
Հիմնական թեմաները կլինեն էթնիկ փոքրամասնությունների հիմնարար իրավունքներն ու ազատությունները, կրթության իրավունքի իրացումը, 12-ամյա պարտադիր կրթությունը, սահմանադրական պահանջը, հանրակրթական դպրոցի ղեկավարության պարտականությունները դրանց իրականացումն ապահովելու գործում, ոստիկանության և սոցիալական աշխատողների դերը կրթության իրավունքի՝ առանց էթնիկ, կրոնական, սեռի խտրականության իրացմանը նպաստելու գործում, այս իրավունքների պաշտպանության իրավական հիմքերը:
2-րդ դասընթացը կանցկացվի սոցիալական աշխատողների համար: Այն միտված է գենդերազգայուն և ոչ խտրական ուսուցման միջավայրի ստեղծմանը աջակցելուն. աշխատանքները հիմնականում կիրականացվեն եզդի ծնողների հետ՝ խրախուսելու և հորդորելու նրանց՝ վերացնելու եզդի աղջիկներին կրթելու խոչընդոտները: Դրանք կներառեն նաև ծնողավարության թեմաներ։ Դասընթացը կանդրադառնա նաև գենդերային կարծրատիպերին, կրթության իրավունքի ազատ և հավասար իրականացմանը։
Դասավանդվող թեմաներն են վարքագծի փոփոխության հաղորդակցման (BCC) մեթոդաբանությունը՝ խթանելու, խրախուսելու և ուսուցանելու եզդի ծնողներին՝ դաստիարակելու ազատ և իրավահավասար անհատների, ինչպես նաև երեխաների տարիքային առանձնահատկությունները, հոգեբանական մոտեցումները, բռնության տարբեր տեսակները/դրսևորումները, կանանց դերի բարձրացումը և այլն։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ