ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վահրամ Դումանյանի ուղերձն Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոների առթիվ

Դեկտեմբերի 30, 2021

Հարգելի՛ հայրենակիցներ,

Եզրագիծն է հատում խոչընդոտներով ու դժվարություններով, ձեռքբերումներով ու նվաճումներով լի ևս մեկ տարի: Վերջին շրջանում մեզ պատուհասած փորձությունները մեզ մղում են՝ առավել քան երբևէ վերանայելու մեր արժեքները, տարբերակելու առաջնայինն ու անկարևորը, գնահատելու մեր աշխատանքի արդյունքներն ու բացթողումները: Մեր պետության հիմքերն ամուր են նաև կայուն կրթական համակարգով, զարգացած գիտությամբ, պահպանված ու պաշտպանված մշակութային կոթողներով, մեր մարզիկների հաղթանակներով:

Մենք ոլորտային բարեփոխումների փուլում ենք, և 2022 թվականը նոր շրջափուլերի, նոր իրողությունների տարի է լինելու: Բոլորս միասին քայլ առ քայլ պետք է հաղթահարենք մարտահրավերները՝ ի նպաստ մեր պետության զարգացման ու հզորացման:

Սիրելի՛ մանկավարժներ՝ ուսուցիչներ, դասախոսներ, մենք թևակոխել ենք բարեփոխումների մի փուլ, որտեղ յուրաքանչյուրից պահանջվում է առավել մեծ եռանդ ու նվիրում: Հավատացե՛ք, մեր համատեղ ջանքերը վարձահատույց են լինելու ապագայով, որ կերտելու են ձեր կրթած սերունդները: Առանձնապես ցանկանում եմ շեշտել կրթական համակարգի շահառուների՝ աշակերտների և ուսանողների կամային որակները, որոնք մանկավարժական համայնքի հետ հաղթահարում են առկա դժվարությունները՝ կապված մասնավորապես առկա համաճարակի հետ:

Անցնող տարում ՀՀ կառավարությունն աննախադեպ քայլեր է ձեռնարկել գիտության ոլորտում: Քայլեր, որոնք միտված են գիտության ասպարեզը երիտասարդներով համալրելուն, գիտական կադրերի սոցիալ-տնտեսական և աշխատանքային պայմանների բարելավմանը, գիտության և տեխնիկայի բնագավառի բարձր որակավորում ունեցող մասնագետների թվաքանակի կայուն աճին և գիտական ներուժի արդյունավետ ու նպատակային վերարտադրության ապահովմանը, արդիական սարքավորումների ձեռքբերմանը, նոր լաբորատորիաների ստեղծմանը: Վստահ եմ, որ գիտության մշակների ջանքերով այդ քայլերն առաջիկայում նոր բացահայտումների ու գյուտերի հիմք կդառնան:

Հա՛յ և համաշխարհային մշակույթը հանրայնացնող արվեստի ոլորտի սիրելի ներկայացուցիչներ, պատերազմ և համաճարակ տեսած ժողովորդը, առավել քան երբևէ, կարիք ունի ձեր մշակութաստեղծ և ազգապահպան աշխատանքի, որը սպեղանի է մեր ժողովրդի համար: Թո՛ղ գալիք տարին պսակվի մշակութահեն հոգևոր խաղաղությամբ՝ ձեր իսկ գործունեության արգասիքներով:

Մեր ջանասեր մարզիկներն և մարզիչները անցնող տարում մեզ հպարտության ու ոգևորվածության բազում առիթներ պարգևեցին: Համոզված եմ՝ մարզաշխարհի մեր ներկայացուցիչները 2022 թվականին էլ հայոց եռագույնը հատկապես միջազգային մրցահարթակներում հպարտորեն ծածանելու և մեզ վսեմ զգացողություններով համակելու հնարավորություններ կընձեռեն:

Սիրելի՛ ժողովուրդ, 2022 թ.-ը դիմավորենք վառ հույսերով, աննկուն հավատով, հանուն մեր պետության հզորացման՝ աշխատենք և արարենք սիրո մթնոլորտում: Առո՛ղջ եղեք, խաղաղություն բոլորիս:

Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ Ծնունդ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: