Դեկտեմբերի 27-29-ը Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում տեղի կունենա հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի մեծահասակների առաջնությունը:
Դեկտեմբերի 27-ին կայացել է առաջնության վիճակահանությունը, իսկ դեկտեմբերի 28-ին՝ ժամը 11:00-ից, կտրվի մրցումների մեկնարկը: Եզրափակիչ գոտեմարտերը տեղի կունենան դեկտեմբերի 29-ին: Առաջնությունն անցկացվելու է առանց հանդիսատեսի:
Հայաստանի առաջնությանը 69 ըմբիշ կմասնակցի: Հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականի առաջատարները, բացի Արթուր Ալեքսանյանից, կմասնակցեն մրցումներին: Հիվանդության պատճառով Հայաստանի առաջնությունը բաց կթողնեն Ռուդիկ Մկրտչյանն ու Տիգրան Մինասյանը:
Օրերս անցկացվել է նաև ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնությունը, որին 70 ըմբիշ է մասնակցել:
Հավաքականի առաջատարներից ծնկի վիրահատության պատճառով առաջնությունը բաց է թողել 65 կգ քաշային Վազգեն Թևանյանը, իսկ մեր մյուս առաջատարը՝ Արսեն Հարությունյանը, աչքի վիրահատության էր ենթարկվել: Հիվանդության պատճառով առաջնությունը բաց է թողել նաև 125 կգ քաշային Լյովա Գևորգյանը:
Ազատ ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնության բոլոր մեդալակիրներն են՝
57 կգ - Մանվել Խնձրցյան (Ազատան), Էրիկ Հարությունյան (Գառնի), Շմավոն Թևանյան (Արտաշատ), Առաքել Մովսեսյան (ՕՀՔ),
61 կգ - Նորիկ Հարությունյան (ՕՀՔ), Վրեժ Գևորգյան (Արտաշատ), Վաղինակ Մաթևոսյան (Գյումրի), Հայկ Աբրահամյան (ՕՀՔ),
65 կգ - Գևորգ Թադևոսյան (Արտաշատ), Հրաչյա Մարգարյան (Արմավիր), Տիգրան Ղազարյան (Վանաձոր), Ղազար Համբարձումյան (ՕՀՔ),
70 կգ - Արման Անդրեասյան (Արտաշատ), Նարեկ Հարությունյան (Արմավիր), Գևորգ Մխեյան (ՕՀՔ), Նարեկ Սիրունյան (Վանաձոր),
74 կգ - Հրայր Ալիխանյան (ՕՀՔ), Խաչատուր Պապիկյան (Գյումրի), Մենուա Յարիբեկյան (ԲԿՄԱ),
79 կգ - Արման Ավագյան (ՕՀՔ), Մուշեղ Մկրտչյան (Ազատան), Ռազմիկ Սիմոնյան (ՕՀՔ),
86 կգ - Մհեր Մարկոսյան (ԲԿՄԱ), Կնյազ Իբոյան (Արշալույս), Արծրուն Թանգամյան (ՕՀՔ),
92 կգ - Հովհաննես Մխիթարյան (Վանաձոր), Սերգեյ Սարգսյան (Գառնի), Ազատ Կարապետյան (Սևան),
97 կգ - Խաչատուր Խաչատրյան (ՕՀՔ, ‹‹Աշխ. ռեզ.››),
125 կգ - Հովհաննես Մաղաքյան (Վանաձոր):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ