ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոն ՊՈԱԿ-ն ամփոփեց «Ճանապարհ դեպի լույս» խորագրով ծրագիրը։
Ծրագիրն ամբողջությամբ նվիրված էր Սրբոց Թարգմանչաց տոնին և Ղևոնդ Ալիշանի 201-ամյակին։
ՀՀ Լուռու, Արագածոտնի, Շիրակի մարզերում, ինչպես նաև Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոնի դեռահասների համար հայտարարվեց Հայոց այբուբենին նվիրված ստեղծագործական մրցույթ՝ ըստ կիրառական արվեստի ճյուղերի, կազմակերպվեց սեմինար և ընթերցումներ «Ալիշանի կյանքը, գրական և գիտական գործունեությունը» խորագրով: Կրթական ծրագիրը նպաստեց դեռահասների գրագիտության բարձրացմանը, քրիստոնեական արժեքների պահպանմանը: Ղևոնդ Ալիշանի թողած գրական ժառանգության ուսումնասիրումը հնարավորություն տվեց դեռահասներին արժևորելու հայազգի մեծերին: Թարգմանչաց տոնի կարևորությունը և գրերի գյուտի անհրաժեշտությունը, որպես ազգային ինքնության պահպանումն ավելի խորը ու բովանդակալից ներկայացվեց սաներին, ինչը դեռահասների մեջ սերմանեց հետաքրքրություն ընթերցանության և Ալիշանի գրական ժառանգության հանդեպ` նպատակն ունենալով սերունդներին կրթել Սրբոց թագմանչաց վարդապետների օրինակով։ Ծրագրի շրջանակում Գրողների միության և Հայագիտական կենտրոնների հետ համագործակցությունն էլ իր հերթին նպաստեց հայոց լեզվի նկատմամբ դեռահասների հետաքրքրությանն ու լեզվամտածողության զարգացմանը:
Մայիսից մեկնարկած ծրագիրն, ամփոփվեց «Ընտանիք» կենտրոնում՝ «Քաղցրանվագ Նահապետ» խորագրով գրական-գեղարվեստական միջոցառմամբ, և կազմակերպվեց ստեղծագործական մրցույթի և «Ընտանիք» կենտրոնի կիրառական արվեստի խմբակների սաների աշխատանքների ցուցադրություն: Լավագույն աշխատանքների հեղինակներին կենտրոնի տնօրեն՝ Արթուր Մինասյանը պատվոգրեր շնորհեց, ինչպես նաև ստեղծագործական մրցույթի հաղթողները, ակտիվ մասնակիցները՝ որպես մրցանակ, այցելեցին Հայոց Այբուբենի հուշարձան՝ Տառերի պուրակ և Սաղմոսավանք, Մատենադարան, Օշականի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի: Ծրագիրն ամփոփվեց Գյումրու Սբ Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցում` «Ալիշանի աղոթքն առ Աստված» հարմոնիումի նվագակցությամբ արարողակարգով:
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: