ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կառավարությունը հաստատել է ԵՊՀ և ԵՊԲՀ ռեկտորների ընտրության արդյունքները

Դեկտեմբերի 23, 2021

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը Կառավարության՝ դեկտեմբերի 23-ին կայացած նիստում ներկայացրել է Երևանի պետական համալսարանի և Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի ռեկտորների ընտրության արդյունքները:

Նախարարն արձանագրել է, որ այլևս ավարտված են պետական բուհերի կառավարման և հոգաբարձուների խորհուրդների ձևավորման նախագծերը, համաձայն որոնց՝ կազմը պետք է լինի 20-հոգանոց:

Նորացված 20-հոգանոց խորհրդով ռեկտորի առաջին ընտրությունը դեկտեմբերի 15-ին տեղի է ունեցել Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանում: Հոգաբարձուների խորհրդի նիստին մասնակցել են 19 անդամներ, միաձայն ռեկտոր է ընտրվել Արմեն Մուրադյանը:

Վահրամ Դումանյանի առաջարկով և Կառավարության որոշմամբ Ա. Մուրադյանը նշանակվել է «Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտորի պաշտոնում: Վերընտրված ռեկտորը շնորհակալություն է հայտնել վստահության համար և հակիրճ ներկայացրել ծրագրերը. 5 տարիների ընթացքում բացվել է շուրջ 700 աշխատատեղ, կրկնապատկվել են հիմնական միջոցները, շահույթը բարձրացել է 5 անգամ, 2000 արտասահմանցի ուսանում է համալսարանում: Նախատեսվում է միջազգային դաշտում զարգացնել կլինիկական ուղղությունը: Ա. Մուրադյանի տեղեկացմամբ՝ «Ուղեղի հետազոտությունների գերազանցության կենտրոնի» կառուցումը ավարտական փուլում է:

Նախարար Վահրամ Դումանյանը ներկայացրել է նաև Երևանի պետական համալսարանի ռեկտորի ընտրության արդյունքը: Հոգաբարձուների խորհրդի նիստը տեղի է ունեցել դեկտեմբերի 17-ին, մասնակցել են բոլոր 20 անդամները. 12 կողմ, 5 դեմ, 3 անվավեր արդյունքով Հովհաննես Հովհաննիսյանն ընտրվել է ռեկտոր: Նախարարի առաջարկով և Կառավարության որոշմամբ Հովհաննես Հովհաննիսյանը նշանակվել է ԵՊՀ ռեկտորի պաշտոնում:

Նորընտիր ռեկտորն ասել է, որ մեծ պատիվ և պատասխանատվություն է ղեկավարել մայր բուհը: Ամփոփելով վերջին ամիսներին կատարած աշխատանքը՝ նա նշել է, որ նախաձեռնել են կրթական մի շարք բարեփոխումներ, հիմնվել են լաբորատորիաներ, կիրառության են դրվել մագիստրոսական նոր ծրագրեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: