ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր բանակը 25 տարեկան է

Փետրվարի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է ունենանք ուժեղ, հզոր և ինքնուրույն բանակ, ազգային գաղափարներով տոգորված, ազգային արժեքներն արժանապատվորեն կրող ազգային բանակ:

            Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր  և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է կարողանանք ոչ միայն ստեղծել ու կերտել այդ բանակը, այլև սրբորեն պահել ու պահպանել նրա հզորությունն ու ինքնուրույնությունը, նրա զինվորին ու հրամանատարին:

1992 թվականի հունվարի 28-ին ՀՀ կառավարության ընդունած «ՀՀ պաշտպանության նախարարության մասին» պատմական որոշմամբ մի շարք կազմավորված գնդերի, վաշտերի, երկրապահ կամավորական ջոկատների միավորմամբ դրվեց ազգային բանակի ստեղծման սկիզբը, իսկ 1992թ. մայիսին ՀՀ պաշտպանության նախարարությունը «Զինապարտության մասին» օրենքով սահմանեց բանակը զինծառայողներով համալրելու կարգը:

Մեր անկախ պետության կերտումը և բանակաշինությունը ընթացան նույն զուգահեռներով, իրար կողքի , իրար պահպանելով և պաշտպանելով:

Բանակն է այն գլխավոր և միակ երաշխավորը, որ չի կարող թողնել, որ խարխլեն կամ սասանեն մեր պետության հիմքերը: Այն ամրակուռ է մարտունակ  ու հզոր, ժամանակակից զինտեխնիկայով ու զենքով հագեցած բանակով, և , ամենակարևորը, իր հայրենիքը, իր հողն ու ջուրը անսահմանորեն  սիրող, թշնամուց չերկնչող, սխրանքներ ծնող և ազգային արժանապատվությամբ օժտված զինվորներով:

Ստեղծվեց հայոց բանակը, օրեցօր աճեց, մեծացավ ու հզորացավ և անցավ ծանր ու դժվարին, բայց պատվաբեր ճանապարհ: Հաղթեց թշնամուն, ազատեց մեր պատմական Արցախը՝ շարունակելով պահել ու պաշտպանել Հայոց աշխարհի անդորրը:

Քառօրյա պատերազմի արհավիրքների ու սարսափների միջով անցավ, անցավ հաղթական կեցվածքով՝ միշտ իր բազկի հուժկու ուժին հավատարիմ: Տվեց սրբազան զոհեր, բայց չընկճվեց, չերերաց, մնաց իր հողի վրա ամուր կանգնած, իր հողն ու հային ամուր գրկած:

Այսօր 25 տարեկան է հայոց ազգային բանակը, այդքան երիտասարդ, բայց բազմափորձ ու հերոսական, ազատատար ու պաշտպան, հուսալի երաշխավոր: Նա ի զորու է անառիկ պահել հայրենիքի սահմանները և ցանկացած պահի զինվորական «բացառիկ» դասեր տալ սահմանախախտ հայատյաց թշնամուն՝ ազերի- թուրքին:

Փառք ու պատիվ հայոց բանակին, փառք ու պատիվ հայ զինվորին:

Մենք խոնարհվում ենք նրանց առաջ:

2017թ. հունվարի 30-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում՝ նվիրված հայոց ազգային բանակի ստեղծման 25-րդ տարեդարձին:

Միջոցառումը կազմակերպել և կյանքի են կոչել դպրոցի դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Լիլիթ Պետրոսյանը, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանը, զինղեկ Վ. Գալստյանը:

Մ. Զաքարյան

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան