ՀՀ ԲՏԱ և ԿԳՄՍ նախարարությունները, «ՀայՓոստը» ամփոփել են համատեղ կազմակերպած ձեռագիր նամակ գրելու մրցույթը: Մրցույթի նպատակն էր դպրոցականների շրջանում խթանել, արդիականացնել հայագիր նամակ գրելու մշակույթը և ստեղծագործելու հմտությունը:
Մրցույթի արդյունքների ամփոփմանը ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարի տեղակալ Ռոբերտ Խաչատրյանը և «ՀայՓոստ» ՓԲԸ՝ հասարակայնության հետ կապերի տնօրեն Նաիրա Նազարյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ողջունելով ներկաներին և շնորհավորելով հաղթողներին, նշել է. «Երեխաների կողմից ստացել ենք շատ հետաքրքիր նամակներ, ու վստահ եմ՝ հանձնաժողովը շատ դրական լիցքեր է ստացել դրանք ընթերցելիս: Վերջին տարիները բոլորիս համար լուրջ մարտահրավերների և դժվարությունների տարիներ էին: Համավարակի պայմաններում մենք տեսանք, թե որքան կարևոր են մարդկային շփումն ու հաղորդակցությունը: Կարծում եմ՝ ձեռագիր նամակ գրելու մրցույթը նաև փորձ էր հաղորդակցության այդ ավանդույթը վերականգնելու համար:
Եվ, իհարկե, տեքստ գրելու ունակությունը հանրակրթության պետական չափորոշիչով սահմանված կարևոր կարողություն է, ու մենք շատ ենք կարևորում, որ մեր աշակերտները դպրոցներում սովորեն գրագետ տեքստ կազմել, ծանոթանան տարբեր ոճերի տեքստեր կազմելու կանոններին: Այս մրցույթը նաև յուրատեսակ հնարավորություն էր փորձարկելու այդ գործնական հմտությունները»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ հետագա տարիներին ևս կլինեն նման նախաձեռնություններ, և այսպիսի բազմակողմ համագործակցության շնորհիվ կկարողանան խրախուսել երեխաների լավ արդյունքները:
ԲՏԱ նախարարի տեղակալ Ռոբերտ Խաչատրյանն էլ ընդգծել է, որ այս նախաձեռնությունը երկու կարևոր բաղադրիչ ունի. առաջինը ձեռագիր նամակ գրելու ավանդույթը վերականգնելն է, իսկ երկրորդը՝ անդրադարձը մեր նյութական և ոչ նյութական մշակութային ժառանգությանը. «Որպես հնագույն ազգ՝ մենք ձեռագրերի ահռելի ժառանգություն ունենք, որոնց վառ վկայությունը Մատենադարանն է: Ուստի պետք է ճանաչենք մեզ հասած, համաշխարհային նշանակություն ունեցող ձեռագրերի արժեքը, դառնանք դրանց կրողն ու փոխանցողը: Մեր օրերում տեխնոլոգիաները հետին պլան են մղել ձեռագիր նամակ գրելու մշակույթը, բայց կարևոր է՝ արագ զարգացող տեխնոլոգիաների աշխարհում հաճախ հանդես գանք նման նախաձեռնություններով, հատկապես՝ դպրոցական երեխաների շրջանում՝ խրախուսելով ձեռագիր և հայատառ գրելու մշակույթը»:
«ՀայՓոստ» ընկերության՝ հասարակայնության հետ կապերի գծով տնօրեն Նաիրա Նազարյանն ընդգծել է. «Շնորհակալ ենք ՀՀ ԲՏԱ և ԿԳՄՍ նախարարություններին ‹‹Ձեռագիր նամակ գրելու›› մրցույթը համատեղ կազմակերպելու համար: «ՀայՓոստն» այս քայլով նպատակ ունի արդիականացնելու նամակ գրելու մշակույթը, ինչպես նաև դպրոցականների շրջանում պահպանելու մեր մշակութային ժառանգության արժեքները: Ուրախ եմ, որ մեր աշակերտներն այսքան մեծ հետաքրքրվածությամբ են նամակներ գրում, արդյունքներն իսկապես ոգևորիչ են:
Շնորհավորում եմ մրցույթի հաղթողներին, թող նրանք կյանքում միմիայն ձեռքբերումներ գրանցեն»:
Ձեռագիր նամակ գրելու մրցույթին մասնակցել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող ուսումնական հաստատությունների և ոչ պետական դպրոցների իններորդ և տասներորդ դասարանների աշակերտները: Մրցույթն իրականացվել է երկու փուլով. առաջին փուլում բոլոր մարզերից և Երևան քաղաքից ընտրվել են լավագույն նամակները, երկրորդ փուլում վերջնարդյունքները ամփոփվել են հանձնաժողովի կողմից, որի կազմում եղել են ՀՀ ԲՏԱ, ԿԳՄՍ նախարարությունների և ‹‹ՀայՓոստի›› ներկայացուցիչները:
Հանձնաժողովի կողմից ընտրվել են 4 հաղթողներ.
1. Երևանի Հ. Պողոսյանի անվան թիվ 82 հիմնական դպրոցի աշակերտուհի Սուսաննա Զեյթունյանը,
2. Գավառի թիվ 5 հիմնական դպրոցի աշակերտուհի Անահիտ Հովեյանը,
3. Խնձորեսկի Գ. Սևունցի անվան միջնակարգ դպրոցի աշակերտուհի Սյունե Գևորգյանը,
4. Աբովյանի Խ. Աբովյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցի աշակերտուհի Էլեն Ապրեսյանը:
‹‹ՀայՓոստ›› ընկերությունը հաղթողներին խրախուսել է հատուկ մրցանակներով՝ էլեկտրոնային գրքերի ընթերցիչներով (Kindle):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ