ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխատաժողովի օրակարգում՝ մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի զարգացման հարցեր

Դեկտեմբերի 15, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Կարիերայի զարգացմանն աջակցող համակարգի գնահատման վերաբերյալ աշխատաժողովն այսօր համախմբել էր բոլոր շահառու կողմերին՝ ներկայացնելու համակարգի ներկա վիճակը, քննարկելու հնարավոր զարգացումները և առաջարկելու համապատասխան լուծումներ:

Միջոցառմանը ներկա է գտնվել և մասնակիցներին ողջունել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Նա նշել է, որ մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի զարգացման համակարգերը մեր երկրում մարդկային կապիտալի և հանրային զարգացման ուղիղ գործիքներ են, և դրանց շարունակական բարելավումն ու վերափոխումը կարևորագույն խնդիրներ են: Այդ առումով՝ փոխնախարարը շեշտադրել է մի քանի առաջնահերթություն. նա կարևորել է, որ մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի զարգացման հարցը պետք է դիտարկել իբրև ինստիտուցիոնալ խնդիր: Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ այս ուղղությամբ աշխատանքները վաղուց մեկնարկել են՝ որպես օրինակ բերելով ՄԿՈՒ համակարգում կարիերայի զարգացման պատասխանատուների առանձնացումը հաստիքացուցակում և դրա շարունակական զարգացումը:

Երկրորդ շեշտադրումը, ըստ նախարարի տեղակալի, հանրակրթության ոլորտում ինստիտուցիոնալ գործընթացների իրականացումն է նոր չափորոշիչների ներդրման շրջանակում, համաձայն որի՝ մասնագիտական կողմնորոշման ակումբները՝ որպես դպրոցի գործունեության կարևոր բաղադրիչ, պետք է լինեն պարտադիր:

«Ներկայում այդ բաղադրիչը փորձարկվում է Տավուշի մարզի դպրոցներում՝ հետագայում դրա ներդրումն ապահովելու հանրապետության բոլոր դպրոցներում: Այս թիրախները հստակ ամրագրված են ՀՀ կառավարության ծրագրում և 5-ամյա միջոցառումների ծրագրում: Մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի զարգացման օրակարգը, սակայն, միակողմանի չէ. դրա արդյունավետությունը կախված է տարբեր գործընկերների ջանքերից և տնտեսություն-գործատու համագործակցության աստիճանից»,-նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով կողմերի շարունակական երկխոսությունը:

Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է երկու խնդրի ևս. դրանցից առաջինը ՄԿՈՒ ոլորտում մասնագիտությունների ճիշտ տեղաբաշխումն է, քանի որ փաստահեն և մեթոդաբանական առումով՝ կարիք կա առավել հիմնավորված աշխատանքի՝ հասկանալու յուրաքանչյուր մարզի զարգացման հեռանկարային ուղղությունները և, ըստ այդմ, առաջնահերթ մասնագիտությունները: Երկրորդ կարևոր ուղղությունը, ըստ ժաննա Անդրեասյանի, այն է, որ արագ փոփոխվող իրականությունում առաջիկա տարիներին մի շարք մասնագիտություններ, ըստ ամենայնի, ուղղակի կդադարեն արդիական լինել, և պետք է պատրաստ լինել՝ կրթելու անհրաժեշտ գիտելիքներով և հմտություններով զինված քաղաքացու: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ այս ուղղությամբ ևս կարիք կա փաստահեն վերլուծությունների: Նա հույս է հայտնել, որ աշխատաժողովն առանցքային նշանակություն կունենա վերոնշյալ կենսական խնդիրները քննարկելու և համապատասխան առաջարկներ ձևավորելու տեսանկյունից՝ ի նպաստ ՄԿՈՒ համակարգի զարգացման և կրթության որակի բարելավման:

Աշխատաժողովի մասնակիցներին ողջունել են Եվրոպական կրթական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի պատասխանատու Քրստիանա Բուրզիոն ու ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը:

«Կարիերայի զարգացմանն աջակցող համակարգերն Արևելյան գործընկերության երկրներում» ծրագրի ազգային փորձագետ Հայկուհի Գևորգյանը ներկայացրել է Հայաստանում կարիերայի զարգացման համակարգի ներկա
վիճակը: Այնուհետև տեղի է ունեցել կլոր սեղան-քննարկում, որի ընթացքում անդրադարձ է եղել քաղաքականության շրջանակի, ծրագրերի իրականացման, քաղաքացիական հասարակության և շահագրգիռ կողմերի միջև համագործակցության վերաբերյալ մի շարք հարցերի: Աշխատաժողովն իր աշխատանքներն ավարտել է արդյունքների վերլուծությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…