ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Որն է ծնողի նպատակը

Դեկտեմբերի 14, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Ոգեշնչող ռազմավարությունները՝ որպես երեխաների նկատմամբ բռնության վերացման գործիքներ, կիրառության մեջ են դրվել ապացուցահեն տեխնիկական փաթեթի զարգացման միջոցով՝ նպատակ ունենալով աջակցել ընտանիքին, ծնողին:

«Դրական ծնողավարման հմտությունների զարգացումը» նախատեսված է զարգացնելու դպրոցահասակ երեխաներ ունեցող ծնողների, խնամակալների, խրատտուների դրական հմտությունները՝ նպաստելով նրանց երեխաների առողջ զարգացմանը, բարեկեցությանը՝ որպես «Վերջ երեխաների նկատմամբ բռնությանը» նախաձեռնության յոթ ռազմավարություններից մեկը:

Տարիների փորձով՝ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի վերը նշված դասընթացի շրջանակում ՎՎ Կսպսնի գրասենյակի անմիջական աջակցությամբ և ծրագրավորված նյութերի ուղղորդմամբ ուսուցանվել , քննարկվել են ամենապահանջված թեմաները և պարտադիր գործակիցները, որին մասնակցող ծնողները հավանություն են տվել ծրագրին, ձեռք բերել բավարար հմտություններ:

Այսօրվա լսարանը 4-րդ ա դասարանի ծնողներն են, թեմաները՝

ԲԱԺԻՆ 1․ Դրական ծնողավարման հմտությունների զարգացում

ԲԱԺԻՆ 2․ Ծնողի սթրեսը հասկանալը, ծնողների սոցիալական և զգակյական պահանջմունքների և զգայական պահանջմունքների նույնականացում

ԲԱԺԻՆ 3․ «Հաղթահարող և առողջացնող» ռազմավարությունները

ԲԱԺԻՆ 4․ Գլխուղեղի զարգացումը ընկալելը. երեխաները առողջ լինելու համար սիրո կարիք ունեն։

Սույն թեմաները դասընթացավար Հ. Մեսրոպյանը մատուցեց սահիկահանդեսի ուղեկցությամբ, որն էլ ավելի պատկերավոր դարձրեց ոգեշնչող ռազմավարությունների առողջացման հիմնավոր կարողությունների ձեռք բերումը , որն էլ դասընթացի նպատակն է, որն էլ ծնողի նպատակն է;

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…