ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը պարգևատրել է Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի հաղթողներին

Դեկտեմբերի 11, 2021
Սպորտային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի և նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի մասնակցությամբ այսօր տեղի է ունեցել Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի արդյունքների ամփոփման հանդիսավոր արարողությունը։

Ծրագրի շրջանակում անցկացվել են աթլետիկական հնգամարտի, սեղանի թենիսի, հրաձգության, ուժային եռամարտի, բազկամարտի, ֆուտզալի, բասկետբոլի և վոլեյբոլի մրցումներ։ Խաղերին մասնակցել են 22 բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 1020 ուսանող մարզիկներ։

ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, շնորհավորելով ուսանողական խաղերի հաղթողներին ու մասնակիցներին, կարևորել է մասսայական սպորտի զարգացման համատեքստում ավանդույթ դարձած այս մրցաշարի անցկացումը. «Շնորհավորում եմ ուսանողական խաղերի բոլոր մասնակիցներին և հաղթողներին: Ինչպես գիտեք, ՀՀ կառավարության և վարչապետի մակարդակով շատ է կարևորվում մասսայական սպորտի զարգացումը, և կարծում եմ՝ ուսանողական խաղերը լիովին ներառվում են մասսայական սպորտի շրջանակում: Այս իմաստով՝ կրկնակի ողջունելի է երկար տարիների ավանդույթ դարձած այս մրցաշարի անցկացումը»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս ընդգծել է, որ նախարարությունն իր առաջնահերթություններից է համարում մասսայական սպորտի զարգացումը. «Ուսանողական խաղերն աշխարհում ունեն իրենց ուրույն տեղը: Այն օլիմպիական խաղերից և բանակայինների՝ աշխարհի առաջնությունից հետո, թերևս, երրորդն է: Մենք էլ պետք է ամեն ինչ անենք, որ այս շարժման մեջ ունենանք մեր ճիշտ տեղն ու դիրքը:

Ամեն ինչ պետք է անենք, որ այս խաղերը ձևական բնույթ չկրեն, պետք է նվիրվենք, հասկանանք, որ սա բոլորիս է պետք, ազգին է պետք. առողջ ուսանող՝ նշանակում է առողջ ապագա: ԿԳՄՍ նախարարությունն իր առաջնահերթություններից է համարում մասսայական սպորտն ու ուսանողական մարզական խաղերը: Ամեն ինչ կանենք, որ ապագայում դրանք լինեն առավել պրոֆեսիոնալ»:

Նշենք՝ ընդհանուր թիմային հաշվարկով մրցանակային առաջին, երկրորդ, երրորդ տեղեր գրաված բուհերը պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության համապատասխան կարգի հավաստագրերով, գավաթներով և մարզագույք ձեռք բերելու համար դրամական պարգևներով։

Ընդհանուր թիմային հաշվարկով երրորդ տեղն է գրավել Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Երևանի պետական համալսարանը, իսկ պատվավոր առաջին տեղը գրավել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտը:

Հուշանվերներով են պարգևատրվել լավագույն մարզիկները.

Ֆուտզալ մարզաձևից՝ Նարեկ Գասպարյանը (Հայաստանի ազգային տնտեսագիտական համալսարան),
Վոլեյբոլ մարզաձևից՝ Վիկա Կոշկարյանը (Երևանի պետական համալսարան),
Վահե Նազարյանը (Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ),
Բասկետբոլ մարզաձևից՝ Արևիկ Ճշմարիտյանը (Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ),
Մխիթար Վարդանյանը (Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ):

Շնորհակալագրերով և հուշանվերներով պարգևատրվել են Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով նախատեսված 8 մարզաձևերի գլխավոր մրցավարները:

Շնորհակալագրերով են պարգևատրվել նաև խաղերում լավագույն արդյունք ցույց տված բուհերը՝

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանը,
Վանաձորի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական համալսարանը,
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանը,
Հայ-ռուսական համալսարանը,
Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանը,
Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան պետական համալսարանը,
Եվրոպական համալսարանը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: