ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի և նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի մասնակցությամբ այսօր տեղի է ունեցել Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի արդյունքների ամփոփման հանդիսավոր արարողությունը։
Ծրագրի շրջանակում անցկացվել են աթլետիկական հնգամարտի, սեղանի թենիսի, հրաձգության, ուժային եռամարտի, բազկամարտի, ֆուտզալի, բասկետբոլի և վոլեյբոլի մրցումներ։ Խաղերին մասնակցել են 22 բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 1020 ուսանող մարզիկներ։
ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, շնորհավորելով ուսանողական խաղերի հաղթողներին ու մասնակիցներին, կարևորել է մասսայական սպորտի զարգացման համատեքստում ավանդույթ դարձած այս մրցաշարի անցկացումը. «Շնորհավորում եմ ուսանողական խաղերի բոլոր մասնակիցներին և հաղթողներին: Ինչպես գիտեք, ՀՀ կառավարության և վարչապետի մակարդակով շատ է կարևորվում մասսայական սպորտի զարգացումը, և կարծում եմ՝ ուսանողական խաղերը լիովին ներառվում են մասսայական սպորտի շրջանակում: Այս իմաստով՝ կրկնակի ողջունելի է երկար տարիների ավանդույթ դարձած այս մրցաշարի անցկացումը»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս ընդգծել է, որ նախարարությունն իր առաջնահերթություններից է համարում մասսայական սպորտի զարգացումը. «Ուսանողական խաղերն աշխարհում ունեն իրենց ուրույն տեղը: Այն օլիմպիական խաղերից և բանակայինների՝ աշխարհի առաջնությունից հետո, թերևս, երրորդն է: Մենք էլ պետք է ամեն ինչ անենք, որ այս շարժման մեջ ունենանք մեր ճիշտ տեղն ու դիրքը:
Ամեն ինչ պետք է անենք, որ այս խաղերը ձևական բնույթ չկրեն, պետք է նվիրվենք, հասկանանք, որ սա բոլորիս է պետք, ազգին է պետք. առողջ ուսանող՝ նշանակում է առողջ ապագա: ԿԳՄՍ նախարարությունն իր առաջնահերթություններից է համարում մասսայական սպորտն ու ուսանողական մարզական խաղերը: Ամեն ինչ կանենք, որ ապագայում դրանք լինեն առավել պրոֆեսիոնալ»:
Նշենք՝ ընդհանուր թիմային հաշվարկով մրցանակային առաջին, երկրորդ, երրորդ տեղեր գրաված բուհերը պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության համապատասխան կարգի հավաստագրերով, գավաթներով և մարզագույք ձեռք բերելու համար դրամական պարգևներով։
Ընդհանուր թիմային հաշվարկով երրորդ տեղն է գրավել Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Երևանի պետական համալսարանը, իսկ պատվավոր առաջին տեղը գրավել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտը:
Հուշանվերներով են պարգևատրվել լավագույն մարզիկները.
Ֆուտզալ մարզաձևից՝ Նարեկ Գասպարյանը (Հայաստանի ազգային տնտեսագիտական համալսարան),
Վոլեյբոլ մարզաձևից՝ Վիկա Կոշկարյանը (Երևանի պետական համալսարան),
Վահե Նազարյանը (Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ),
Բասկետբոլ մարզաձևից՝ Արևիկ Ճշմարիտյանը (Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ),
Մխիթար Վարդանյանը (Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ):
Շնորհակալագրերով և հուշանվերներով պարգևատրվել են Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով նախատեսված 8 մարզաձևերի գլխավոր մրցավարները:
Շնորհակալագրերով են պարգևատրվել նաև խաղերում լավագույն արդյունք ցույց տված բուհերը՝
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանը,
Վանաձորի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական համալսարանը,
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանը,
Հայ-ռուսական համալսարանը,
Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանը,
Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան պետական համալսարանը,
Եվրոպական համալսարանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ