2021 թվականի դեկտեմբերի 8-ին տեղի է ունեցել Հարավային Կովկասի տարածաշրջանում Շվեյցարական համագործակցության 2022-2025 թվականների ծրագրի շնորհանդեսը։
Շնորհանդեսը տեղի է ունեցել հիբրիդային ձևաչափով, որին ֆիզիկապես և առցանց մասնակցել են Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Էկոնոմիկայի, Ֆինանսների, Բնապահպանության, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Արդարադատության փոխնախարարներ, Հայաստանում Շվեյցարիայի դեսպանատան գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Ստեֆան Կլոտզլին, Հայաստանում Շվեյցարիայի դեսպանության առաքելության ղեկավարի տեղակալ, միևնույն ժամանակ նաև Հարավային Կովկասում Շվեյցարական համագործակցության տարածաշրջանային տնօրենի տեղակալ պարոն Վերներ Թութը, համագործակցող միջազգային կառույցների այլ ներկայացուցիչներ։
ՀՀ-ում Շվեյցարիայի փոխդեսպան Վերներ Թութը, ջերմորեն ողջունելով մասնակիցներին, կարևորել է Հայաստանի Հանրապետության և Շվեյցարիայի միջև բարեկամական հարաբերությունները։ Փոխդեսպանը համառոտ ներկայացրել է դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման պատմությունը, տարիների ընթացքում ձեռք բերված արդյունքները, մի շարք ոլորտներում կատարված ներդրումային ծրագրերը՝ նշելով նաև, որ 2022 թ․-ին լրանում է Հայաստանի Հանրապետության և Շվեյցարիայի Համադաշնության միջև դիվանագիտական հարաբերությունների հաստատման 30-ամյակը։
Հարավային Կովկասի համար Շվեյցարական համագործակցության 2022-2025 թվականների ծրագիրը վերահաստատել է Շվեյցարիայի շարունակական հանձնառությունը՝ նպաստելու տարածաշրջանում խաղաղ, ներառական և ուժեղ հասարակության ձևավորմանը։ Ծրագիրը նկարագրում է այն նպատակները, որոնց Շվեյցարիայի միջազգային համագործակցությունը ձգտում է հասնել Հարավային Կովկասում: Վերներ Թութը նշել է, որ Հայաստանում ծրագրի բյուջեն կկրկնապատկվի և հետագա չորս տարիների ընթացքում կկազմի ավելի քան 20 մլն շվեյցարական ֆրանկ (CHF)։
Այս ծրագրի շրջանակում համագործակցության առաջնահերթ ոլորտներն են՝
1) տարածաշրջանում քաղաքացիական ներգրավվածության և համագործակցության խթանումը,
2) ժողովրդավարության և հասարակական ինստիտուտների ամրապնդումը,
3) տնտեսական զարգացման բարելավումը և արժանապատիվ աշխատատեղերի ստեղծումը,
4) կլիմայի փոփոխության նկատմամբ դիմակայունության բարձրացումը և ռեսուրսների կայուն կառավարումը:
Ծրագրում առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում նաև տարածաշրջանային համագործակցությանը։
Շվեյցարական համագործակցության ծրագրով նախատեսվում է ներդրումներ կատարել գրեթե բոլոր մարզերում՝ միտված աղքատության հաղթահարմանն ու բնակչության կարողությունների զարգացմանը։ Հարավային Կովկասի տարածաշրջանում Շվեյցարիայի կողմից ֆինանսավորվող բոլոր ծրագրերում աղքատության կրճատումը դիտարկվելու է որպես առանցքային պահանջ։ Մեծ ուշադրության կարժանանան նաև խնդիրներ՝ կապված միգրացիայի, գենդերային հավասարության, թվայնացման գործընթացի և լրատվամիջոցների հետ։ Այս բոլոր գործողությունները հիմնվելու են Հայաստանում Շվեյցարիայի ավելի քան 30 տարվա գործունեության վրա:
Վերոնշյալ ծրագրի ներկայացումից հետո մասնակիցներն անդրադարձել են մի շարք հարցերի՝ աղքատության վերացում, 2020 թ․-ին տեղի ունեցած հայ-ադրբեջանական պատերազմից հետո պետության տնտեսության վերականգնում, գերիների վերադարձ, կլիմայական փոփոխություններ, կրթություն՝ հատկապես միջին մասնագիտական, համագործակցության շրջանակում իրականացված մշակութային ծրագրեր և այլն։ Վ․ Թութը հայտնել է, որ մինչ օրս շվեյցարական համագործակցության ծրագրի ջանքերով ՀՀ-ում իրականացվել են 73-ից ավելի մշակութային ծրագրեր։
Նա նշել է, որ Շվեյցարիան, լինելով Հայաստանում ներդրում կատարող գլխավոր 15 երկրներից մեկը, շարունակելու է իր առաքելությունը՝ ի նպաստ երկրի բարգավաճմանն ու ժողովրդավարական ինստիտուտների կայացմանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան