ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բասկետբոլի VBET Ա-Լիգա․ «Ուրարտուն» և «ԲԿՄԱ»-ն առաջատարի դիրքում են

Դեկտեմբերի 8, 2021
Սպորտային լուրեր

Շարունակվում է բասկետբոլի VBET Ա-Լիգայի 2021/2022 մրցաշրջանը։ Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում օրերս մի քանի հանդիպում է կայացել։

«Գյումրին» մրցել է «ԱԻԱ Սթարսի» հետ և 78-91 հաշվով պարտություն կրել։

Դեկտեմբերի 4-ին «ԲԿՄԱ»-ն ուժերն է չափել «Արցախ» ակումբի հետ և 117-62 հաշվով հաղթանակ տարել։ Դեկտեմբերի 5-ին «Արցախը» ևս մեկ խաղ է անցկացրել՝ մրցելով «Էրեբունի» թիմի հետ և զիջելով 97-117 հաշվով։

Դեկտեմբերի 5-ին կայացած մյուս խաղում միմյանց դեմ մրցել են «ՖԻՄԱ»-ն և «ԲԿՄԱ»-ն։ Հանդիպումն ավարտվել է 60-101 հաշվով՝ հօգուտ «ԲԿՄԱ»-ի։ Այս հանդիպման վերաբերյալ, սակայն, Vbet Ա-լիգայի մամուլի քարտուղարությունն ավելի ուշ հանդես է եկել պաշտոնական հայտարարությամբ․ «Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ԲԱ «ՖԻՄԱ»-ի կազմում եղել է խաղացող, ով նախորդ ակումբից («Էրեբունի») տեղափոխվելու թույլտվություն չի ստացել, ԲԱ «ՖԻՄԱ» թիմը համարվում է պարտված։ Խաղի հաշիվը մնում է անփոփոխ, սակայն ԲԱ «ՖԻՄԱ»-ն պարտության համար վաստակում է 0 միավոր։ ԲԱ «ՖԻՄԱ»-ն կտուգանվի լիգայի խորհրդի նիստից հետո:

Խաղացող Բրենդոն Հիլլն այլևս իրավունք չունի հանդես գալ ԲԱ «ՖԻՄԱ»-ում, քանի դեռ «Էրեբունիից» պաշտոնական թույլտվություն չի ստացել»:

Դեկտեմբերի 7-ին ևս երկու հանդիպում է կայացել։ Առաջատար «Ուրարտուն» մրցել է «Արցախի» հետ և 112-91 հաշվով հաղթանակ տարել։ Օրվա մյուս խաղում էլ «ԲԿՄԱ»-ն մրցել է «Արարատ» ակումբի հետ և առավելության հասել 97-80 հաշվով։

Կայացած հանդիպումներից հետո «Ուրարտուն» և «ԲԿՄԱ»-ն գլխավորում են VBET Ա-Լիգայի մրցաշարային աղյուսակը՝ վաստակած 17 միավորով։ Լավագույն եռյակը եզրափակում է «Էրեբունին»՝ 16 միավորով։

Այսօր՝ դեկտեմբերի 8-ին, առաջնության շրջանակում երկու հանդիպում կկայանա։ «Արարատը» ժամը 19։00-ին կմրցի «Արցախի» հետ, իսկ ժամը 21։15-ին կմեկնարկի «ՖԻՄԱ»-«Գյումրի» հանդիպումը։

Բասկետբոլի VBET Ա-Լիգայի 2021/2022 մրցաշրջանի բոլոր հանդիպումներն անցկացվում են Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում։
Մուտքն ազատ է։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: