ՀՀ հաշմանդամային սպորտի ֆեդերացիան ԿԳՄՍ նախարարության և Հայաստանի ուժային եռամարտի ֆեդերացիայի հետ համատեղ արդեն չորրորդ անգամ անցկացրել է սեղմում հենարանից վարժության Հայաստանի առաջնությունը։
Առաջնությանը հաշմանդամություն ունեցող 66 մարզիկ է մասնակցել՝ 12 աղջիկ և 54 տղա Արցախից և Հայաստանի տարբեր քաղաքներից՝ Գյումրիից, Վանաձորից, Սպիտակից, Տաշիրից և այլն։ Նրանք պայքարել են 10 քաշային կարգերում։
ՀՀ հաշմանդամային սպորտի ֆեդերացիայի նախագահ Սարգիս Ստեփանյանի խոսքով՝ առաջնությանը նաև 44-օրյա պատերազմի արդյունքում հաշմանդամություն ստացած մեր հերոս տղաներն են մասնակցել․ «Առաջնությունն անցկացվել է շատ բարձր մակարդակով՝ միջազգային բոլոր չափորոշիչներին համապատասխան։ Բոլոր մարզիկներն էլ բավականին լավ արդյունքներ են ցուցադրել։ Մեր ամենամեծ ձեռքբերումը համարում եմ այն, որ 44-օրյա պատերազմի արդյունքում հաշմանդամություն ձեռք բերած մոտ 12-13 մասնակից ունեցանք, որոնց մեծ մասը, ի դեպ, մրցանակային տեղեր զբաղեցրին։ Այս կարճ ժամանակում նման արդյունքն իսկապես շատ ոգևորիչ էր»։
Սարգիս Ստեփանյանը կարևորում է նաև պետական աջակցությունը հաշմանդամային սպորտին․ «Առաջին տարին էր, որ ֆինանսավորում ստացանք նախարարության կողմից, որի համար շատ շնորհակալ ենք։ Սա արդեն երրորդ մրցաշարն էր պետական ֆինանսավորմամբ․ ամռանը նաև Հայաստանի բազկամարտի առաջնությունն էինք անցկացրել, իսկ օրեր առաջ Ռումինիայում մասնակցեցինք բազկամարտի աշխարհի առաջնությանը»։
Ավելի վաղ հայտնել էինք, որ ՀՀ հաշմանդամային սպորտի ֆեդերացիայի մարզիկները Բուխարեստում կայացած աշխարհի առաջնությունում ձախ ձեռքով նվաճել են 2 ոսկե և 2 բրոնզե, իսկ աջ ձեռքով՝ 1 արծաթե և 1 ոսկե մեդալ։
«Աշխարհի առաջնությունում իսկապես աննախադեպ արդյունքներ գրանցեցինք։ Նման արդյունքներ հաճախ չեն լինում։ Եվ այդ նույն մարդիկ մի քանի օր անց վերադարձան ու մեդալներ նվաճեցին նաև սեղմում հենարանից վարժության Հայաստանի առաջնությունում։ Սա այդքան էլ հեշտ չէ»,- ընդգծում է Սարգիս Ստեփանյանը։
Նշենք նաև, որ մրցանակների հանձնման արարողությանը մասնակցել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:
Տարբեր քաշային կարգերում տղաների և աղջիկների պայքարում սեղմում հենարանից վարժությունից Հայաստանի չեմպիոն են հռչակվել․
Աղջիկներ
Մինչև 50 կգ՝ Բարսեղյան Վարդուհի
Մինչև 55 կգ՝ Մանուկյան Սվետլանա
Մինչև 61 կգ՝ Մելքոնյան Արևիկ
Մինչև 67 կգ՝ Գրիգորյան Լենա
Մինչև 86 կգ՝ Մեսրոպյան Նաիրա
Տղաներ
Մինչև 49 կգ՝ Բաբայան Արթուր
Մինչև 54 կգ՝ Հարությունյան Սարգիս
Մինչև 59 կգ՝ Հովհաննիսյան Վարդան
Մինչև 65 կգ՝ Մխիթարյան Հարություն
Մինչև 65 կգ՝ Լսողական խանգարումով մարզիկներ՝ Առաքելյան Նարեկ
Մինչև 72 կգ՝ Միրիբյան Սարգիս
Մինչև 80 կգ՝ Ղահիրյան Գարիկ
Մինչև 88 կգ՝ Հարությունյան Իգոր
Մինչև 88 կգ՝ Լսողական խանգարումով մարզիկներ՝ Ազիզյան Ռաֆայել
Մինչև 97 կգ՝ Հովհաննիսյան Սերոբ
Մինչև 107 կգ՝ Մելքոնյան Լիպարիտ
107 կգ և ավելի՝ Պողոսյան Ռոմիկ
Բացարձակ քաշային կարգ՝ Մխիթարյան Հարություն
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: