Տեղի է ունեցել ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը:
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ իրականացվող մրցույթի արդյունքներն ամփովել են Ստրկության դեմ պայքարի միջազգային օրը՝ դեկտեմբերի 2-ին, երբ ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեան ընդունել է «Մարդկանց թրաֆիքինգի և սեռական շահագործման դեմ պայքարի» կոնվենցիան: Մրցանակաբաշխությանը ներկա էր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը:
Մրցույթն անցկացվել է 2 անվանակարգում՝ «Հեռուստա/ռադիո արտադրանք» և «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր»։ Մրցույթին ներկայացվել են 2021 թվականի ընթացքում թրաֆիքինգի թեմաներն արծարծող տպագրված լրագրողական նյութեր՝ միայն «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր» անվանակարգում:
Մրցույթի անցկացման նպատակը զանգվածային լրատվամիջոցների դերի բարձրացումն է մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) դեմ պայքարի կազմակերպման գործընթացում: Մրցույթին կարող էին մասնակցել 2021 թվականի ընթացքում մարդկանց շահագործման երևույթի և դրա դեմ պայքարի աշխատանքների մասին հանրային իրազեկման աշխատանքներ իրականացրած հեռուստաալիքների, ռադիոյի, տպագիր և առցանց լրատվամիջոցների լրագրողները, բլոգերները, ազգային, մարզային, տեղական ԶԼՄ-ները և բուհերի՝ լրատվության բաժինների ուսանողները:
«Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության իրականացրած այս մրցույթի նպատակը ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարը լուսաբանող լրագրողներին խրախուսելն է, մարդկանց թրաֆիքինգի և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ բնակչության իրազեկվածության բարձրացմանը նպաստելը»,- ողջունելով ներկաներին՝ ասել է Գոհար Մամիկոնյանը: Նա շնորհավորել է հաղթող լրագրողներին և շնորհակալություն հայտնել մասնակցության համար:
Ըստ Գ. Մամիկոնյանի՝ Հայաստանի Հանրապետությունում մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ հանրային իրազեկվածությունը բարձրացնելու, մարդկանց գիտելիքներ փոխանցելու և մարդկանց զգոնությունը այս երևույթների նկատմամբ արթնացնելու ուղղությամբ ԿԳՄՍՆ-ն իրականացնում մի շարք այլ միջոցառումներ, այդ թվում՝ antitrafficking.am կայքի պահպանումը, երիտասարդների շրջանում թրաֆիքինգի դրսևորումների և դրանք ճանաչելու և կանխարգելելու վերաբերյալ դասընթացների իրականացումը, որի շրջանակում շուրջ 200 երիտասարդներ՝ Երևանից և մարզերից, ձևավորում են գիտելիքներ և հմտություններ:
Համաձայն մրցույթի կարգի և ժյուրիի գնահատման արդյունքների՝ ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթի հաղթողներն են.
Հաղթողներն իրենց շնորհակալական խոսքում հույս են հայտնել, որ ապագայում այլևս առիթ չի լինի նման մրցույթ անցկացնելու՝ կապված Հայաստանում թրաֆիքինգի դեպքերի նվազման հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ