Տեղի է ունեցել ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման արարողությունը:
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ իրականացվող մրցույթի արդյունքներն ամփովել են Ստրկության դեմ պայքարի միջազգային օրը՝ դեկտեմբերի 2-ին, երբ ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեան ընդունել է «Մարդկանց թրաֆիքինգի և սեռական շահագործման դեմ պայքարի» կոնվենցիան: Մրցանակաբաշխությանը ներկա էր ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը:
Մրցույթն անցկացվել է 2 անվանակարգում՝ «Հեռուստա/ռադիո արտադրանք» և «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր»։ Մրցույթին ներկայացվել են 2021 թվականի ընթացքում թրաֆիքինգի թեմաներն արծարծող տպագրված լրագրողական նյութեր՝ միայն «Տպագիր և էլեկտրոնային նյութեր» անվանակարգում:
Մրցույթի անցկացման նպատակը զանգվածային լրատվամիջոցների դերի բարձրացումն է մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) դեմ պայքարի կազմակերպման գործընթացում: Մրցույթին կարող էին մասնակցել 2021 թվականի ընթացքում մարդկանց շահագործման երևույթի և դրա դեմ պայքարի աշխատանքների մասին հանրային իրազեկման աշխատանքներ իրականացրած հեռուստաալիքների, ռադիոյի, տպագիր և առցանց լրատվամիջոցների լրագրողները, բլոգերները, ազգային, մարզային, տեղական ԶԼՄ-ները և բուհերի՝ լրատվության բաժինների ուսանողները:
«Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության իրականացրած այս մրցույթի նպատակը ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարը լուսաբանող լրագրողներին խրախուսելն է, մարդկանց թրաֆիքինգի և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ բնակչության իրազեկվածության բարձրացմանը նպաստելը»,- ողջունելով ներկաներին՝ ասել է Գոհար Մամիկոնյանը: Նա շնորհավորել է հաղթող լրագրողներին և շնորհակալություն հայտնել մասնակցության համար:
Ըստ Գ. Մամիկոնյանի՝ Հայաստանի Հանրապետությունում մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) և դրա դեմ պայքարի վերաբերյալ հանրային իրազեկվածությունը բարձրացնելու, մարդկանց գիտելիքներ փոխանցելու և մարդկանց զգոնությունը այս երևույթների նկատմամբ արթնացնելու ուղղությամբ ԿԳՄՍՆ-ն իրականացնում մի շարք այլ միջոցառումներ, այդ թվում՝ antitrafficking.am կայքի պահպանումը, երիտասարդների շրջանում թրաֆիքինգի դրսևորումների և դրանք ճանաչելու և կանխարգելելու վերաբերյալ դասընթացների իրականացումը, որի շրջանակում շուրջ 200 երիտասարդներ՝ Երևանից և մարզերից, ձևավորում են գիտելիքներ և հմտություններ:
Համաձայն մրցույթի կարգի և ժյուրիի գնահատման արդյունքների՝ ՀՀ-ում մարդկանց շահագործման երևույթը և դրա դեմ պայքարն արծարծող լրագրողական մրցույթի հաղթողներն են.
Հաղթողներն իրենց շնորհակալական խոսքում հույս են հայտնել, որ ապագայում այլևս առիթ չի լինի նման մրցույթ անցկացնելու՝ կապված Հայաստանում թրաֆիքինգի դեպքերի նվազման հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ