2021 թ. դեկտեմբերի 20-21-ը Ռուսաստանի պետական հումանիտար համալսարանը՝ Ռուսաստանի Դաշնության կրթության նախարարության, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Երևանում ռուսական գիտության և մշակույթի կենտրոնի, Հայաստանի Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի, Ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների հայկական ասոցիացիայի աջակցությամբ կազմակերպում է միջազգային գիտագործնական ֆորում ռուսերեն դասավանդող ուսուցիչների համար՝ «Ռուսաց լեզուն և XXI դարի համաշխարհային մարտահրավերները» թեմայով Եվրասիական տարածքում»։
Ֆորումն անցկացվելու է հիբրիդային ձևաչափով Հայաստանի և Ռուսաստանի մասնակիցների համար և առցանց ձևաչափով՝ Zoom հարթակում այլ երկրների մասնակիցների համար: Մասնակցելու են արտերկրի բարձրագույն, միջնակարգ և լրացուցիչ ուսումնական հաստատություններում ռուսաց լեզու և ռուս գրականություն դասավանդող ուսուցիչներ, ռուսաց լեզու և գրականություն մասնագիտորեն ուսումնասիրող գիտաշխատողներ, գիտության և մշակույթի ոլորտի աշխատողներ, ռուսաց լեզու օգտագործող անկախ հեղինակներ: Միջոցառման ծրագրում ընդգրկված է նաև միջազգային գիտամեթոդական կլոր սեղան՝ «Ռուսերենը որպես ոչ մայրենի. ռուսաց լեզվի ուսուցման հիմնախնդիրներն ու հեռանկարները որպես երկրորդ լեզու ԱՊՀ երկրներում» թեմայով:
Մասնակցությունը հնարավոր է միայն նախապես գրանցման միջոցով։
Ծրագրի և գրանցման մանրամասների վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու համար կարելի է այցելել https://ruslang.am/ կամ https://www.rsuh.ru/russian_language_forum.php կայքեր:
Միջոցառման այն մասնակիցները, ովքեր կգրանցվեն մինչև դեկտեմբերի 15-ը, կստանան անհատական վկայական, իսկ Zoom հանդիպման էլեկտրոնային հղումը կտեղադրվի վերոնշյալ կայքերում ոչ ուշ, քան դեկտեմբերի 15-ը:
Հայաստանի Հանրապետությունում համակարգող, կազմկոմիտեի անդամ է գրանցված Լիլիա Բալասանյանը՝ մանկավարժական գիտությունների թեկնածու, Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի դոցենտ, Ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցիչների հայկական ասոցիացիայի նախագահ։ Էլ. փոստի հասցե՝ liliyabalasan@mail.ru, հեռ.՝ (+37493) 45-48-14:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ