Նոյեմբերի 30-ին հանդիսավորությամբ վերաբացվել է Արմավիրի քաղաքային մարզադաշտը՝ երկարամյա դադարից հետո կրկին շահագործման հանձնվելով:
Բացման պաշտոնական արարողությունը կատարել են Արմավիրի քաղաքապետ Դավիթ Խուդաթյանը և Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Արմեն Մելիքբեկյանը: Արարողությանը ներկա էին և մարզադաշտի ենթակառուցվածքներին ծանոթացել են ՀՀ փոխվարչապետ Համբարձում Մաթևոսյանը, ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի ղեկավար Արայիկ Հարությունյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:
Արմավիրի քաղաքային մարզադաշտում իրենց հանդիպումները հիմնականում անց են կացնելու Հայաստանի երիտասարդական և պատանեկան թիմերը: Հնարավոր է՝ մարզադաշտում իրենց հանդիպումներն անցկացնեն նաև Հայաստանի Պրեմիեր լիգայի մի քանի թիմեր:
«Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիան է հիմնական ֆինանսական միջոցները տրամադրել: Վերանախագծումը և շինարարական աշխատանքները կազմել են 688 միլիոն դրամ»,- լրագրողների հետ զրույցում ասել է Հայաստանի ֆուտբոլի ֆեդերացիայի նախագահ Արմեն Մելիքբեկյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, կարևորելով ավանդույթներ ունեցող մարզադաշտի վերաբացումը, ընդգծել է ներկայիս բարեկարգ վիճակը. «Ավանդույթներով ստադիոն էր ու, ցավոք, հիմնահատակ ավերվել էր: Բացման արարողության ժամանակ տեսանք նկարները, պարզապես խղճուկ վիճակ էր: Հիմա շատ բարեկարգ տեսք է ստացել, թեև իհարկե դեռ ավարտական տեսքի կբերվի, դեռ շինարարության անավարտ տարրեր կան, որպես ակադեմիա էլ՝ պետք է կացարաններ կառուցվեն:
ՀՖՖ նախագահի պնդմամբ՝ 2022 թվականի մարտին մինչև 23 տարեկանների Հայաստան-Ուկրաինա հանդիպումն այստեղ է կայանալու: Բավականին լավ վիճակի ստադիոն ունեցանք, որը կօգնի լիցքաթափել Երևանի ստադիոնները, որևէ թիմ հավանաբար այն կվերցնի որպես իր տնային ստադիոն, ու արմավիրցիները հնարավորություն կունենան հետևելու Հայաստանի Բարձրագույն խմբի առաջնության հանդիպումներին, ինչու չէ, հետագայում նաև միջազգային խաղերի՝ ինչպես հավաքականների մակարդակով, այնպես էլ ակումբների՝ եվրագավաթների շրջանակում»:
Հավելենք, որ Արմավիրի քաղաքային մարզադաշտը տեղավորում է 3 100 հանդիսական: Կից գործում են արհեստական խոտածածկով 4 փոքր դաշտեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: