ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փոխըմբռնման հուշագիր՝ ԿԳՄՍՆ-ի և Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի միջև

Նոյեմբերի 26, 2021
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ու Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի միջև այսօր կնքվել է ագրոտնտեսական կրթության, մասնագիտական ուսուցման և գիտելիքների տարածման բնագավառում համագործակցության մասին փոխըմբռնման հուշագիր:

Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը և Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի նախագահ Պետրոս Թերզյանը: Միջոցառմանը ներկա է գտնվել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Վահրամ Դումանյանը շեշտել է, որ հուշագրով նախատեսված գործընթացները Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջին իրապես նոր բովանդակություն կհաղորդեն:

«ՀՀ կառավարության ծրագրում կարևորվում է ՄԿՈԻ ոլորտը, հատկապես՝ դուալ կրթության ներդրումը: Այդ ոլորտում նախատեսվում են բարեփոխումներ՝ կրթություն-արտադրություն կապն էլ ավելի ամրապնդելու և դրանք փոխլրացնելու նպատակով: Մենք ակնկալում ենք, որ մեր ֆրանսահայ բարեկամները ֆրանսիական առաջատար փորձը և մշակույթը կներմուծեն գյուղատնտեսական կրթության ոլորտում, որը ՀՀ գերակա ուղղություններից է: Հատկապես սահմանամերձ Տավուշի մարզում այդ մշակույթը վստահաբար նոր շունչ կհաղորդի ողջ մարզի երիտասարդներին»,- շեշտել է նախարար Վահրամ Դումանյանը:

Նա ընդգծել է, որ Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամը նմանօրինակ փորձ ունեցել է Շուշիի «Եզնիկ Մոզյան» արհեստագործական ուսումնարանի հիմնադրմամբ, և ուրախությամբ փաստել, որ այդ փորձը ներկայում ներդրվում է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջում:

Ֆրանսիայի հայկական հիմնադրամի նախագահ Պետրոս Թերզյանն իր հերթին նշել է, որ հիմնադրամի գործունեության երկու կարևոր ուղղություններն են գյուղատնտեսությունը և կրթությունը:

«Մենք ունեցանք լավ փորձ Շուշիի «Եզնիկ Մոզյան» արհեստագործական ուսումնարանում, որը մեզ համար, այսպես ասած, հայտնություն էր: Ֆրանսիական մոդելը, որը հիմնված է տեսական և գործնական մասի համադրման վրա, շատ լավ արդյունքներ արձանագրեց: Եվ ահա այս հաջողված փորձը ցանկանում ենք կիրառել Հայաստանում: Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջն առաջինն է, սակայն՝ ոչ վերջինը: Մենք հույս ունենք, որ տարին կամ երկու տարին մեկ անգամ կկարողանանք նմանատիպ հաստատություն բացել Հայաստանում, որն իր մասնաճյուղերը կունենա այլ մարզերում»,- փաստել է Պետրոս Թերզյանը՝ շեշտելով, որ ուսհաստատությունը կունենա նաև իր արտադրամասը, որտեղ ուսանողները կստանան գործնական հմտություններ:

Նշենք, որ հուշագրով նախատեսվում է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջը վերակազմակերպել հիմնադրամի՝ գործնական ուսուցման կենտրոնի ֆրանսիական մոդելի կիրառմամբ: Հիմնադրամի պետական գրանցումից հետո, օրենքով սահմանված կարգով, կձևավորվի հոգաբարձուների խորհուրդ, և ֆրանսիական փորձի հիման վրա տեղի կունենա հիմնադրամի անձնակազմի համալրում և վերապատրաստում:

Կողմերը պարտավորվել են ֆրանսիացի փորձագետների հետ մշակել գյուղատնտեսական ոլորտի մասնագիտությունների պետական կրթական չափորոշիչներ և համապատասխան մոդուլային ծրագրեր, ինչպես նաև իրականացնել լրացուցիչ կրթություն: Կիրականացվեն նաև աշխատակազմի վերապատրաստման դասընթացներ և նյութատեխնիկական բազայի համալրման աշխատանքներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…