ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պետական ծրագրերով աշխատանքներ են ընթանում շուրջ 100 կրթական հաստատություններում

Նոյեմբերի 26, 2021
Հարցազրույցներ, ելույթներ

ՀՀ կառավարության ծրագրով նախատեսված է առաջիկա 5 տարիներին իրականացնել 300 դպրոցի և 500 նախադպրոցական հաստատության հիմնանորոգում, վերանորոգում և կառուցում: Ներկայում պետական տարբեր ծրագրերով շուրջ 100 կրթական հաստատություններում ընթանում են նախագծման, նորոգման և կառուցապատման աշխատանքներ:

«Արմենպրես» գործակալության մամուլի սրահում տեղի ունեցած համատեղ ասուլիսում այս մասին նշել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Դավիթ Գրիգորյանը, ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի քաղաքաշինական ծրագրերի իրականացման վարչության պետ Արսեն Միրզոյանը:

Նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ ինչպես նախադպրոցական, այնպես էլ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների բարելավման աշխատանքներն ընթանում են պետական, համայնքային և միջազգային տարբեր ծրագրերով: «Հավակնոտ նպատակը, որ դրված է կառավարության ծրագրում, կարող է իրականացվել միայն տարբեր գերատեսչությունների ջանքերի համատեղմամբ»,- ասել է փոխնախարարը` շեշտելով, որ հիմնական նպատակը կրթական կարիքների քարտեզի կազմումն ու դրա իրագործումն է՝ որպես գերակայություն ունենալով որակյալ կրթության ապահովումը:

Դասական և այլընտրանքային նախադպրոցական ծառայություններ

«Նախադպրոցական հաստատությունների ծրագրերով՝ նախատեսում ենք հիմնել դասական մանկապարտեզներ` դրանք հիմնանորոգելով և կառուցելով, փոքրաքանակ երեխաներով բնակավայրերում էլ ներդնել այլընտրանքային նախադպրոցական ծառայությունների մոդել: Օրինակ՝ եթե բնակավայրում նախադպրոցական տարիքի մինչև 20 երեխա կա, ապա ոչ թե դասական մանկապարտեզ է ստեղծվում, այլ այլընտրանքային նախադպրոցական ծառայություն է ներդրվում: Այս տարի արդեն 10 նման ծառայություն ստեղծել ենք, առաջիկա տարիներին դրանց թիվն ավելանալու է»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նրա խոսքով` միայն սուբվենցիոն ծրագրերով այս տարի շուրջ երեսուն մանկապարտեզներում նորոգման, հիմնանորոգման և վերակառուցման տարբեր ծավալի աշխատանքներ են կատարվել: Երևան քաղաքում քաղաքապետարանի կողմից 2022 թվականին ավարտին կհասցվեն 16 մանկապարտեզների նորոգման և հիմնանորոգման աշխատանքները:

Բոլոր դպրոցներն ունենալու են նոր գույք և բնագիտական լաբորատորիաներ

Հանրակրթության ոլորտում ևս դպրոցաշինության ծրագրերը բազմազան են. հիմնվում են մոդուլային դպրոցներ, վերակառուցվում և հիմնանորոգվում են գոյություն ունեցող շենքերը, ինչպես նաև կառուցվում են նոր շենքեր: Որպես ընդհանրական մոտեցում` կառուցվող և նորոգվող բոլոր դպրոցներն անպայման ունենալու են բնագիտական լաբորատորիաներ, նոր գույք և կահավորում:

Այս պահին Համաշխարհային բանկի աջակցությամբ ընթացքի մեջ է 13 ավագ դպրոցների հիմնանորոգման ծրագիրը: Ասիական զարգացման բանկի աջակցությամբ գալիք տարի դպրոցների սեյսմիկ անվտանգության բարելավման ծրագրով՝ 2022 թվականին ավարտին կհասցվեն 8 դպրոցի վերակառուցումը և կառուցումը. դա կհամակարգի Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը:

Նոր մոդել Կապանում

Ժաննա Անդրեասյանն առանձնացրել է Կապան խոշորացված համայնքի գյուղական բնակավայրերում իրականացվող, իր բնույթով բոլորովին նոր կրթական ծրագիրը, որը ապահովելու է կրթական որակյալ ծառայություն` նոր ենթակառուցվածքներով:

«Մենք նախատեսում ենք Կապանի 31 գյուղական բնակավայրերի համար ստեղծել նման 13 արդիական ենթակառուցվածքներ, որոնք իրենց բնույթով լինելու են կրթահամալիրներ: Այսինքն՝ իրենց մեջ ներառելու են թե՛ դպրոցական, թե՛ նախադպրոցական ծառայությունները»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը: Կապանի կրթական մոդելի ներդրման աշխատանքն իրականացվում է Քաղաքաշինության կոմիտեի, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության, մարզպետարանի միջոցով:

Քաղաքաշինական նորմերի վերանայում և տիպային նախագծեր

ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի տեղակալ Դավիթ Գրիգորյանը տեղեկացրեց, որ իրենք նախաձեռնել են մի շարք օրենսդրական և ենթաօրենսդրական փոփոխություններ, որոնք ուղղված են քաղաքաշինական ծրագրերի իրականացման գործընթացի դյուրացմանը:

«Առաջարկվող փոփոխությունները թույլ կտան ավելի որակյալ ու արագ իրականացնել շինարարական ծրագրերը: Նախ՝ մենք այս տարի փոխեցինք սեյսմակայունության շինարարական նորմերը, որոնք հնարավորություն կտան առավել սեյսմակայուն ու որակյալ շինարարություն իրականացնելու»,- փաստել է Դավիթ Գրիգորյանը:

Մյուս կարևոր փոփոխությամբ` կոմիտեն նախաձեռնել է բազմակի կիրառվող նախագծերի օգտագործման կարգի հաստատում: Ըստ այդմ` այն նախագծերը, որոնք արդեն կիրառվել են դպրոցներ ու նախակրթական հաստատություններ կառուցելու նպատակով, կկիրառվեն նաև այլ համայնքներում: Քաղաքաշինության ոլորտի պատասխանատուների հավաստմամբ՝ քաղաքաշինական ծրագրերն ավելի արագ իրականացնելու առումով սա շատ կարևոր քայլ է` հաշվի առնելով, որ նախագծման փուլը երկարատև է, միջին հաշվով մինչև 7 ամիս ժամանակ է պահանջվում: Ըստ Դավիթ Գրիգորյանի` պետք է հաստատել տիպային նախագծեր, որոնք կկիրառվեն տարբեր բնակավայրերում:

100-ից ավելի հաստատություններում աշխատանքներն ընթացքի մեջ են

Ներկայացնելով շինարարական աշխատանքների ընթացքը` ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի քաղաքաշինական ծրագրերի իրականացման վարչության պետ Արսեն Միրզոյանը նշել է, որ ներկայում 100-ից ավելի կրթական հաստատություններում տարբեր բնույթի աշխատանքներ են ընթանում: Բուն շինարարության և կառուցապատման աշխատանքներ ընթանում են շուրջ 30 հաստատություններում: Քաղշինկոմիտեի պատվիրակմամբ՝ ևս 54 հաստատությունում շինաշխատանքներ կսկսվեն 2022 թվականին:

Ընթացքի մեջ են փոքրաքանակ երեխաներով համալրված համայնքների՝ թվով 22 դպրոցների կառուցապատման ծրագրերը, որոնցից 21-ի շինարարական աշխատանքները սկսված են, իսկ 22-րդ դպրոցինը կսկսվի գալիք տարի: Դրանցից 15-ի շինարարական աշխատանքների ավարտը նախատեսված է 2022 թվականին:

«Փոքրաքանակ երեխաներով համալրված դպրոցները նախատեսված են 100-120 աշակերտների համար, դրանք կառուցվում են միհարկանի տիպային նախագծերով, որում ներառված է նաև նախակրթարանի հատված»,- տեղեկացրել է Արսեն Միրզոյանը:

Ընթանում են 144-տեղանոց հզորությամբ մանկապարտեզների նախագծման աշխատանքներ: Դրանք իրականացվում են Արևիկ համայնքի համար մշակված տիպային նախագծի օրինակով:

«Սա այդ հզորությամբ մանկապարտեզի առաջին նախատիպը կլինի, որտեղ մետաղական կոնստրուկցիաների կիրառմամբ կատարվում է արագ շինարարություն: Մանկապարտեզը շահագործման է հանձնվելու՝ անհրաժեշտ գույքով և սարքավորումներով կահավորված: Գույքի ապահովումն ու կահավորումը ևս շինարարական փաթեթի մեջ է ներառված: Արդյունքները գնահատելուց հետո հնարավոր է՝ այս մոդելը կիրառվի նաև այլ նախագծերի դեպքում»,- նշել է քաղաքաշինության վարչության պետը:

Ասուլիսի ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է նախօրեին ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված «Հանրակրթության մասին» օրենքի փոփոխությունները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…