Տավուշի մարզի մի քանի համայնքների դպրոցներում մեկնարկել ենն մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ միջին և ավագ դասարանների սովորողների համար: Դասընթացների նպատակն է երեխային ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման նպատակներին, ուղղորդել նրան մասնագիտության ընտրության գործընթացում և աջակցել նրան՝ ճանաչելու սեփական կարողությունները ապագայում իր կենսագործունեությունը կազմակերպելու և անհոգ ապրելու համար, ինչպես նաև կողմնորոշվել ներկա աշխատաշուկայում տարբեր մասնագիտությունների ընտրության հարցում: Նախքան դասընթացների կազմակերպումը հանրակրթական դպրոցներում, Մասնագիտական կողմնորոշման մեթոդական կենտրոնի կողմից իրականացվել է Սևքար, Իջևան, Պառավաքար, Ազատամուտ և Բերդ համայնքների ուսուցիչների և ուսումնադաստիրակչական գծով պատասխանատուների, մասնագետների վերապատրաստում: Վերապատրաստման ընթացքում դպրոցների աշխատակիցները ծանոթացել են Հայաստանում կարիերայի ուղղորդման համակարգի առկա վիճակին և զարգացման հեռանկարներին, մասնագիտական կողմնորոշման մոդելին, գործընթացին և փուլերին, ՀՀ կրթական համակարգին և աշակերտների հետ մասնսագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ աշխատանքի սկզբունքներին ու մեթոդներին, ինչպես նաև կյանքի ընթացքում կարիերայի պլանավորման խնդիրներին, մշակեցին դասընթացի պլաններ: Վերապատրաստումից հետո մասնագետները ամեն ամիս անց են կացնում դասընթացներ 8-11-րդ դասարաններում:
Բերդ համայնքի թիվ 3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց 9-րդ դասարանում «Ինչու ընտրել մասնագիտություն և մասնագիտության ընտրության գործոնները» թեմայով , որը վարեց դասարանի ղեկավար Էլյա Ծատուրյանը: Որպես առաջին դասընթացի մասնակցություն, դրևորվեց բավականին հետաքրքրություն երեխաների կողմից. Ներկա էին նաև հասարակական կազմակերպությունների, գործընկեր Վորլդ Վիժն Հայաստանի ներկայացուցիչներ, տնօրինությունը և ուսուցիչներ: Դասընթացը բավականին լավ էր կազմակերպված, հագեցած էր տեսական , գործնական աշխատանքներով, որոնց նպատակն էր երեխաներին ծանոթացնել մասնագիտության ընտրության կարևորությունը որոշակի տարիքում և ձևավորել հետաքրքրություն մասնագիտական կողմնորոշման հանդեպ, ստանալ գիտելիքներ մասնագիտության ընտրության գործոնների ու բաղադրիչների վերաբերյալ: Դասընթացի մասնակիցներից 14 -ամյա Նունեն կարևորում է իր մասնակցությունը, նշելով.«Մասնագիտություն ընտրելիս պետք է այն սիրել և գիտակցել, թե որքանով է այն համապատասխան ներկա պահանջներին»: Առաջին դասընթացներ են նաև անցկացվել Պառավաքար համայնքի միջնակարգ դպրոցում ( ուսուցչուհի Շ. Ջուլհակյան) Սևքարի միջնակարգ դպրոցում ( ուսուցիչներ՝ Ա.Ամիրջանյան, Կ.Ծովանյան, Պ.Հովսեփյան):
Տավուշի մարզի Բերդ, Սևքար, Ազատամուտ և Պառավաքար համայնքների և Իջևանի թիվ 1 հիմնական դպրոցներում մասնագիտական կողմնորոշման ծրագիրն իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության աջակցությամբ՝ Մասնագիտական կողմնորոշման մեթոդական կենտրոնի և նշյալ դպրոցների հետ համագործակցությամբ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան