ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նոյեմբերի 24-ին մասնակցել է Սլովենիայի նախագահության կազմակերպած «Երիտասարդության դերը ժողովրդավարության գործընթացներում» խորագրով Արևելյան գործընկերության 5-րդ երիտասարդական առցանց ֆորումին:
Ողջունելով ֆորումի մասնակիցներին՝ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ այն լավագույն հարթակ է՝ երիտասարդությանը վերարժևորելու, նրանց առանցքային դերը վերահաստատելու, Արևելյան գործընկերության անդամ երկրների երիտասարդությանը հուզող հարցերը վերհանելու, ընդհանրություններն ու տարբերությունները գտնելու, ինչպես նաև ժողովրդավարական գործընթացներում երիտասարդների մասնակցայնության աստիճանը բարձրացնելու ուղիներ գտնելու տեսանկյունից։
«Հարգանք մարդու արժանապատվության, մարդու իրավունքների և համընդհանուր ազատությունների նկատմամբ, ժողովրդավարություն, ազատություն, հավասարություն և օրենքի գերակայություն. սրանք են այն հիմնարար արժեքները և սկզբունքները, որոնց վրա խարսխված են եվրոպական քաղաքակրթությունը, Եվրախորհրդի և Եվրամիության վարած քաղաքականությունը, ֆորումի մասնակիցների գործունեության արժեքային հենքն ու ուղենիշները։ Անվիճարկելի է այն իրողությունը, որ երիտասարդությունը՝ որպես հասարակության առավել ակտիվ հատված և փոփոխությունների հիմնական լոկոմոտիվ, առանցքային դեր ունի այս արժեքների և ժողովրդավարության պահպանման, ամրապնդման և տարածման գործում։ Ուստի, յուրաքանչյուր երկրի առաջնահերթ անելիքներից են երիտասարդության ներուժի բացահայտումը, զարգացումն ու իրացումը»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ՀՀ կառավարության 2021-2026 թվականների ծրագրում փաստացի ամրագրված է այն դրույթը, որ ժողովրդավարության սկզբունքները, օրենքի և իրավունքի, փոխադարձ հարգանքի ամրապնդումը և պահպանումը Կառավարության առաջնահերթություններից են, ինչպես նաև սահմանված են երիտասարդության ոլորտում գործադիրի քաղաքականության առաջնահերթ քայլերն ու խնդիրները։ Ըստ նախարարի տեղակալի՝ այդ նույն ծրագրում երիտասարդությունը դիտարկվում է որպես առանձին կարևոր օղակ։
«Հաշվի առնելով մեր երկրի փորձը և դրական միտումները՝ ես լիովին հավատացած եմ, որ այս դինամիկ փոփոխվող աշխարհում ժողովրդավարական արժեքների պահպանումն ամուր հիմքերի վրա կդրվի, եթե ստեղծենք նպաստավոր դաշտ, որպեսզի երիտասարդությունը դառնա ժողովրդավարության և եվրոպական արժեքների պահպանման ակտիվ մասնակից: Այս հարցում թերևս ամենագլխավորը երիտասարդների համար զարգացման ու ինքնաիրացման միջավայրի ձևավորման գործում հենց նրանց նեգրավելն ու գործընթացներին մասնակցային դարձնելն է»,-նշել է փոխնախարարը՝ վստահություն հայտնելով, որ ֆորումի ընթացքում հնչած գաղափարները և մտքերը թույլ կտան նոր ծրագրեր մշակել՝ ի բարօրություն երիտասարդների։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: