ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղեր. հայտնի են սեղանի թենիսի մրցումների հաղթողները

Նոյեմբերի 24, 2021
Սպորտային լուրեր

«Հայաստան» մարզական միության մարզադահլիճում ավարտվել են Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով սեղանի թենիսի տղաների և աղջիկների մրցումները:

Մարզական խաղերին մասնակցել է 15 բարձրագույն ուսումնական հաստատության թիմ՝ շուրջ 100 մասնակցով:

Աղջիկների թիմային պայքարում հաղթող է դարձել Երևանի պետական համալսարանի թիմը։ Երկրորդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի թիմը, իսկ եռյակը եզրափակել է Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի թիմը։

Տղաների թիմային պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի թիմը, երկրորդ տեղը գրավել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել են Երևանի պետական համալսարանի ուսանողները։

Աղջիկների անհատական պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի ուսանողուհի Մարինա Գալստյանը։ Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Էլեն Բախչաջյանը Երևանի պետական համալսարանից, իսկ երրորդ տեղը գրավել է Յանա Պետրոսյանը (Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան)։

Տղաների անհատական պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի ուսանող Արամ Անտոնյանը։ Երկրորդ տեղն է գրավել Դավիթ Վարդանյանը՝ Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանից, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Ռազմիկ Մկրտչյանը՝ Երևանի պետական համալսարանից։

Թիմային հաշվարկով առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտը (180 միավոր), երկրորդ տեղում Երևանի պետական համալսարանն է (160 միավոր), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը (130 միավոր):

1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղեր գրաված բուհերը, ուսանողները և ուսանողուհիները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հավաստագրերով, գավաթներով և մեդալներով:

Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով առաջիկայում կանցկացվեն բասկետբոլի և վոլեյբոլի մրցումները։

Բասկետբոլի մրցումները կանցկացվեն նոյեմբերի 30-ից դեկտեմբերի 6-ը Երևանի պետական համալսարանի և Հայ-ռուսական համալսարանի մարզահամալիրներում, իսկ վոլեյբոլի մրցումները՝ դեկտեմբերի 2-ից 7-ը Երևանի պետական համալսարանի մարզահամալիրում և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: