«Հայաստան» մարզական միության մարզադահլիճում ավարտվել են Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով սեղանի թենիսի տղաների և աղջիկների մրցումները:
Մարզական խաղերին մասնակցել է 15 բարձրագույն ուսումնական հաստատության թիմ՝ շուրջ 100 մասնակցով:
Աղջիկների թիմային պայքարում հաղթող է դարձել Երևանի պետական համալսարանի թիմը։ Երկրորդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի թիմը, իսկ եռյակը եզրափակել է Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի թիմը։
Տղաների թիմային պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի թիմը, երկրորդ տեղը գրավել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել են Երևանի պետական համալսարանի ուսանողները։
Աղջիկների անհատական պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի ուսանողուհի Մարինա Գալստյանը։ Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Էլեն Բախչաջյանը Երևանի պետական համալսարանից, իսկ երրորդ տեղը գրավել է Յանա Պետրոսյանը (Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան)։
Տղաների անհատական պայքարում առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտի ուսանող Արամ Անտոնյանը։ Երկրորդ տեղն է գրավել Դավիթ Վարդանյանը՝ Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանից, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Ռազմիկ Մկրտչյանը՝ Երևանի պետական համալսարանից։
Թիմային հաշվարկով առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի պետական ինստիտուտը (180 միավոր), երկրորդ տեղում Երևանի պետական համալսարանն է (160 միավոր), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը (130 միավոր):
1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղեր գրաված բուհերը, ուսանողները և ուսանողուհիները պարգևատրվել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հավաստագրերով, գավաթներով և մեդալներով:
Հանրապետական ուսանողական 22-րդ մարզական խաղերի ծրագրով առաջիկայում կանցկացվեն բասկետբոլի և վոլեյբոլի մրցումները։
Բասկետբոլի մրցումները կանցկացվեն նոյեմբերի 30-ից դեկտեմբերի 6-ը Երևանի պետական համալսարանի և Հայ-ռուսական համալսարանի մարզահամալիրներում, իսկ վոլեյբոլի մրցումները՝ դեկտեմբերի 2-ից 7-ը Երևանի պետական համալսարանի մարզահամալիրում և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մարզադահլիճում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: