Սլովենիայում ավարտվել է շախմատի Եվրոպայի թիմային առաջնությունը, որի արդյունքներով Հայաստանի տղամարդկանց հավաքականը 12 միավորով զբաղեցրել է 7-րդ հորիզոնականը։
Հայաստանի հավաքականը, որը վերջին տուրից առաջ առաջատարն էր, 9-րդ տուրում մրցել է Ուկրաինայի թիմի հետ և 1-3 հաշվով պարտություն կրել։ Հայաստանի հավաքականի կազմում ոչ-ոքի են խաղացել Ռոբերտ Հովհաննիսյանն ու Սամվել Տեր-Սահակյանը, իսկ Գաբրիել Սարգսյանն ու Հայկ Մարտիրոսյանը պարտություն են կրել։
Ի դեպ, սա Հայաստանի հավաքականի առաջին ու միակ պարտությունն էր Եվրոպայի թիմային առաջնությունում։ Նախորդ 8 տուրերում մեր թիմը 3,5։0,5 հաշվով հաղթել էր Բելգիայի, 2,5։1,5 հաշվով՝ Իսրայելի և Ֆրանսիայի թիմերին, 2։2 հաշվով ոչ-ոքի էր խաղացել Նորվեգիայի, Գերմանիայի, Ադրբեջանի, Իսպանիայի թիմերի հետ, ինչպես նաև 3,5։0,5 հաշվով առավելության էր հասել Սերբիայի նկատմամբ։
Եվրոպայի թիմային առաջնության չեմպիոնի տիտղոսը նվաճել է հենց Ուկրաինայի թիմը՝ վաստակած 14 միավորով։ Նույնքան միավոր է վաստակել նաև Ֆրանսիայի թիմը, որը վերջին տուրում 2,5։1,5 հաշվով առավելության է հասել Ադրբեջանի թիմի նկատմամբ, բայց ֆրանսիացիները լրացուցիչ ցուցանիշներով զբաղեցրել են երկրորդ հորիզոնականը։
Ի դեպ, ֆրանսիացիներին հաղթանակ է պարգևել իրանցի Ալիռեզա Ֆիրուջան՝ սպիտակներով հաղթելով Շահրիյար Մամեդյարովին։ Մյուս պարտիաներն ավարտվել են ոչ-ոքի։ Ֆրանսիան 20 տարվա մեջ առաջին անգամ է նվաճել թիմային ԵԱ-ի արծաթե մեդալները։ Լավագույն եռյակը եզրափակել է Լեհաստանի թիմը՝ 13 միավորով։
Կանանց Հայաստանի հավաքականն էլ, վերջին տուրում 3։1 հաշվով հաղթելով Չեխիայի թիմին, 10 միավորով գրավել է 11-րդ տեղը։ Մրցաշարի հաղթողի տիտղոսն ապահովել է Ռուսաստանի թիմը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: