Գյումրիի երիտասարդական պալատում նոյեմբերի 19-ին կազմակերպվել է աշխատանքի տոնավաճառ՝ «Աշխատանքի նոր հեռանկարներ» խորագրով։
Միջոցառումն իրականացվել է Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ, «Մարդը կարիքի մեջ» հասարակական կազմակերպության և «Ադամյան և ընկերներ» աշխատանքի տեղավորման կադրային կենտրոնի աջակցությամբ «Անցում կրթությունից աշխատաշուկա» ծրագրի շրջանակում։
Միջոցառման նպատակը Շիրակի մարզի գործատուներին, աշխատանք փնտրողներին, մասնագիտական ուսումնական հաստատություններին մեկ հարկի տակ միավորելն էր։ Աշխատանքի տոնավաճառին մասնակցել են երկու տասնյակից ավելի գործատուներ և Շիրակի մարզում գործող շուրջ մեկ տասնյակ ՄԿՈՒ ուսումնական հաստատություններ։ Ընդհանուր առմամբ՝ տոնավաճառի ընթացքում ներկայացվել է Շիրակի մարզի շուրջ 127 գործատուների կողմից ներկայացված ավելի քան 650 աշխատատեղի առկա պահանջարկ, ինչպես նաև նշվել է սպասվող 113 նոր աշխատատեղի մասին։
Տոնավաճառի բացմանը ներկա են եղել ՀՀ Շիրակի մարզպետ Նազելի Բաղդասարյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Արմենուհի Պողոսյանը, Գյումրիի քաղաքապետի տեղակալ Դավիթ Առուշանյանը, Շիրակի մարզի գործատուներ և աշխատանք փնտրողներ, միջին մասնագիտական կրթական հաստատությունների և բիզնես ոլորտի ներկայացուցիչներ։
Շիրակի մարզպետ Նազելի Բաղդասարյանը, կարևորելով աշխատանքի տոնավաճառների կազմակերպումը, նշել է, որ մարզում բարձր է գործազրկության ցուցանիշը, մյուս կողմից աշխատաշուկայում կան թափուր աշխատատեղեր, որոնք չեն համալրվում աշխատանք փնտրողների ոչ բավարար հմտությունների և կարողությունների պատճառով։
‹‹Աշխատաշուկան մասնագիտական կարողությունները զարգացնելու և հղկելու մշտական պահանջ է դնում։ Խզումը, որ աշխատաշուկայում կա գործատուի և աշխատանք փնտրողի միջև, կարող է նվազել մասնագիտական կարողությունների զարգացման միջոցով։ Այս իմաստով՝ աշխատանքի տոնավաճառի կազմակերպումը շատ կարևոր է››,- նշել է Շիրակի մարզպետը։
ԿԳՄՍ նախարարության նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետի պարտականությունները կատարող Արմենուհի Պողոսյանն իր խոսքում նշել է, որ ՄԿՈՒ ոլորտի զարգացման ռազմավարական ուղղություններից մեկը աշխատանքի վրա հիմնված կրթությունն է։ ‹‹ԿԳՄՍ նախարարությունն այս իմաստով առանձնակի ուշադրություն է դարձնում մասնավոր հատվածի՝ գործատուների հետ համագործակցությանը և ուսումնական գործընթացում նրանց ներգրավմանը։ Աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցումն իրականացվում է գործատուների անմիջական մասնակցությամբ, քանի որ արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթությունը հնարավոր չէ արդյունավետ կազմակերպել՝ առանց գործատուի պահանջներն հաշվի առնելու, առանց ուսումնական և արտադրական պրակտիկայի››,- նշել է Արմենուհի Պողոսյանը։ Կարևորելով ԵՄ աջակցությունը «Անցում կրթությունից աշխատաշուկա» ծրագրին՝ նա շնորհակալություն է հայտնել «Մարդը կարիքի մեջ» կազմակերպությանը ՄԿՈՒ ուսումնական հաստատությունների և գործատուների կապն ավելի արդյունավետ դարձնելու և մասնավոր հատվածի ընկերություններին դեպի կրթության ոլորտ ուղղորդելու համար։
«Մարդը կարիքի մեջ» ՀԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Վարդուհի Դադունցը նշել է, որ կազմակերպությունը, համագործակցելով ԿԳՄՍ նախարարության և Շիրակի մարզի ՄԿՈՒ հաստատությունների հետ, տոնավաճառի կազմակերպմանը նախորդած ժամանակահատվածում իրականացրել է կարողությունների զարգացման ծրագիր։ Նրա խոսքով՝ ծրագրի մասնակից ՄԿՈՒ չորս հաստատությունները՝ Ամասիայի արհեստագործական պետական ուսումնարանը, Մարալիկի արհեստագործական պետական ուսումնարանը, Արթիկի պետական քոլեջը և Շիրակի պետական գյուղատնտեսական քոլեջը, դասընթացների և ֆինանսական աջակցության շնորհիվ այժմ ունեն վերապատրաստված դասախոսական կազմ, մասնագիտությունների վերանայված մոդուլներ, մասնագիտական լաբորատորիաներ և դասասենյակներ։
‹‹Աշխատաշուկայի պահանջների ուսումնասիրության արդյունքում ձևավորվել և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից երաշխավորվել են 8 կարճաժամկետ և 4 երկարաժամկետ ուսումնական ծրագրեր, որոնց հիմքում աշխատանքի վրա հիմնված (ԱՀՈՒ) մոդելն է։ Տեքստիլ և ագրոբիզնես ոլորտներում ՄԿՈՒ հաստատությունների ուսումնական ծրագրերի արդիականացման ու զարգացման նպատակով համագործակցություն է ձևավորվել շահագրգիռ այլ կառույցների հետ››,- նշել է Վարդուհի Դադունցը՝ շնորհակալություն հայտնելով ԿԳՄՍ նախարարությանը համագործակցության համար։
Նա հավելել է, որ ԵՄ աջակցությամբ իրականացվող ծրագրի շնորհիվ ՄԿՈՒ հաստատություններն ընդլայնել են տեղական ձեռնարկությունների հետ համագործակցության շրջանակը, որն էլ իր հերթին նպաստում է, որ ուսանողները ձեռք բերեն գործատուի պահանջներին համապատասխան գիտելիք ու հմտություններ։ Վարդուհի Դադունցի խոսքով՝ կարճաժամկետ դասընթացների մասնակիցներից շատերն արդեն աշխատանքով ապահովվել են, իսկ նրանցից 8-ը գործատուների հետ աշխատանքային պայմանագիր է կնքելու տոնավաճառի ժամանակ։
‹‹Աշխատանքի տոնավաճառում ներկայացված թափուր աշխատատեղերի մեջ մեծ է հատկապես արհեստագործական և միջին մասնագիտական որակավորմամբ կադրերի պահանջը››,- նշել է «Ադամյան և ընկերներ» աշխատանքի տեղավորման կադրային կենտրոնի ղեկավար Ամալյա Ադամյանը։
Միջոցառման շրջանակում կարևորվել է նաև մասնագիտական կողմնորոշման խնդիրը։ Աշխատանքի տոնավաճառին մասնակցել են հանրակրթական դպրոցների բարձր դասարանների սովորողներ, որոնց ներկայացվել են ՄԿՈՒ ոլորտում իրականացվող կրթական ծրագրերն ու մասնագիտությունները: Տոնավաճառին մասնակցող քոլեջներն ու ուսումնարանները մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով ներկայացրել են նաև շնորհանդեսներ. տաղավարներում ցուցադրվել են նրանց ուսումնական արտադրանքի արդյունքները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: