Հայաստանի ազգային պատկերասրահում տեղի է ունեցել «Մեկ օր Պոմպեյում» ծավալուն ցուցադրության բացման հանդիսավոր արարողությունը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը, ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, Հայաստանի Հանրապետությունում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոն, դեսպանության բարձրաստիճան ներկայացուցիչներ:
Հայաստանում Իտալիայի մշակույթի շաբաթվա շրջանակում անցկացվող ցուցահանդեսը կազմակերպվել է ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպանության, Պոմպեյի հնագիտական արգելոցի ու Հայաստանի ազգային պատկերասրահ համագործակցությամբ և «Glocal Project Consulting» ընկերության աջակցությամբ: «Մեկ օր Պոմպեյում» խորագրով ցուցահանդեսը, ի թիվս այլ նախագծերի, Հայաստանի հանրությանը իտալական պատմության, բարձրարժեք արվեստի ու մշակույթի հարուստ ժառանգությանը հաղորդակից լինելու բացառիկ հնարավորություն է տալիս:
Ցուցահանդեսն ընդգրկում է մ.թ. 79 թվականին Վեզուվի ժայթքման հետևանքով կործանված հռոմեական քաղաքի առօրյան, նիստուկացը, բարքերն ու սովորույթներն արտացոլող կենցաղային իրեր, մարմարե ու բրոնզե արձանիկներ, ոսկե, արծաթե նրբագեղ զարդեր, որմնանկարների բեկորներ և եզակի այլ նմուշներ՝ պատկերացում տալով երբեմնի ծաղկուն քաղաքի կյանքի մասին:
Հայաստանի ազգային պատկերասրահի տնօրեն Մարինա Հակոբյանը ողջունել է հյուրերին, համագործակցության համար շնորհակալություն հայտնել գործընկերներին՝ ի դեմս դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոյի, և տեղեկացրել, որ հին հռոմեական քաղաքի բարքերն ու նիստուկացը ներկայացվելու է ավելի քան 100 ցուցանմուշով:
«Սա ցուցադրություն է ոչ թե Պոմպեյ քաղաքի վախճանի ու կործանման, այլ կյանքի վերակերտման մասին»,- ընդգծել է Մարինա Հակոբյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ կարևորելով երկու երկրների՝ Հայաստանի և Իտալիայի՝ դարերի պատմություն ունեցող մշակութային համագործակցությունը:
«Վստահ եմ, որ Հայաստանում Իտալիայի մշակույթի շաբաթը և «Մեկ օր Պոմպեյում» ցուցահանդեսը նոր սկիզբ կհանդիսանան հայ-իտալական մշակութային կապերի ընդլայնման և զարգացման համար՝ օգնելով մեզ բացահայտել մեր երկու բարեկամական ազգերի միջև նմանությունները:
Թո՛ւյլ տվեք անձամբ իմ և Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության անունից շնորհակալություն հայտնել ՀՀ-ում Իտալիայի Հանրապետության դեսպանությանը՝ ի դեմս արտակարգ և լիազոր դեսպան պարոն Ալֆոնսո դի Ռիզոյի, և հույս հայտնել, որ մեր հետագա համագործակցությունը կշարունակի իր կայուն զարգացումը և տարեցտարի էլ ավելի կամրապնդվի ու կզարգանա»,- ասել է նախարարը:
Ըստ Հայաստանի Հանրապետությունում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոյի՝ իտալական մշակույթի շաբաթը Հայաստանում նշանավորելու ավելի լավ տարբերակ դժվար էր գտնել, բայց սա միայն սկիզբն է:
«Պոմպեյը դարձավ ողբերգության հոմանիշ, բայց նաև պատուհան բացեց դեպի հին աշխարհ: Հրաբխային ապարների վերմակը ծածկեց այն ամենը, ինչն այսօր պահպանվել է, և այս ցուցադրությունը եզակի հնարավորություն է՝ ծանոթանալու ոչինչ չկասկածող հռոմեացիների կյանքին հենց ողբերգության նախօրեին»,-եզրափակել է դեսպանը և շնորհակալություն հայտնել կողմերին ցուցադրությունը կյանքի կոչելու համար:
Պաշտոնական բացումից հետո պաշտոնատար անձինք և այցելուները շրջել են ցուցասրահներում և ծանոթացել գտածոներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ