Ազգային ժողովը նոյեմբերի 17-ին միաձայն քվեարկությամբ վավերացրել է «ՀՀ կառավարության և Վիետնամի Սոցիալիստական Հանրապետության կառավարության միջև կրթության և գիտության բնագավառում համագործակցության մասին» համաձայնագիրը:
Այն ստորագրվել է 2019 թվականի հուլիսի 5-ին Վիետնամի մայրաքաղաք Հանոյում` կրթության և գիտության բնագավառում երկու երկրների համագործակցությունը խթանելու և զարգացնելու նպատակով:
Նախագիծն Ազգային ժողովում Կառավարության կողմից ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ով ընդգծել է, որ այս համաձայնագիրը կրթության ոլորտում միջպետական երկկողմ մակարդակով համագործակցության զարգացման հերթական համաձայնագիրն է. «Ուրախությամբ փաստեմ, որ կրթության և գիտության ոլորտներում մենք ունենք տասնյակ համաձայնագրեր, սակայն մի քանի երկրների հետ է, որ առկա են նաև փոխանակման ծրագրեր: Վիետնամը համալրում է այդ ցանկը»:
Համաձայնագրով նախատեսվում է իրականացնել փոխանակման ծրագրեր հետազոտողների, դասախոսների, դասավանդող անձնակազմի, ուսանողների և աշակերտների միջև: Փոխադարձության սկզբունքով Հայաստանն ու Վիետնամը պարտավորվում են կրթաթոշակային 5 տեղ տրամադրել մյուս երկրի ուսումնական և հետազոտական հաստատությունների ուսանողներին, դասավանդող անձնակազմին, դասախոսներին և հետազոտողներին՝ բակալավրի, մագիստրոսի, դոկտորանտուրայի և ինտերնատուրայի ծրագրերով ուսում ստանալու նպատակով:
Ա. Մարտիրոսյանն ընդգծել է, որ համաձայնագիրը կնքվում է բարձրագույն կրթության ոլորտում միջազգային համագործակցության ընդլայնման քաղաքականության շրջանակում՝ ուղղված ՀՀ բուհերի միջազգայնացմանը, հայ ուսանողների ու գիտամանկավարժական շրջանակի համար տարբեր երկրների բուհերում սովորելու և ակադեմիական շարժունակության ապահովմանը, օտարերկրյա ուսանողների թվի և աշխարհագրության ընդլայնմանը, համատեղ ծրագրեր իրականացնելու հնարավորությունների մեծացմանը:
«Այդ քաղաքականության իրականացման միջոցներ են ինչպես միջբուհական անմիջական համագործակցության խթանումը և միջազգային բազմակողմ ձևաչափերը, այնպես էլ երկկողմ ձևաչափերը՝ տվյալ դեպքում հայ–վիետնամական համաձայնագիրը: Այս քաղաքականությունը բխում է «Հայաստանի վերափոխման ռազմավարության» թիրախային ցուցանիշներից, որը ենթադրում է միջազգային վարկանիշավորման լավագույն 200 բուհերի ցանկում ՀՀ առնվազն 3 բուհերի ներառում 2050 թ.–ի համար»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Համաձայնագրով՝ կողմերը պարտավորվում են խրախուսել և աջակցել բարձրագույն ուսումնական և հետազոտական, կրթական հաստատություններում պետական լեզվի, գրականության, պատմության և մշակույթի ուսումնասիրմանը և դասավանդմանը, աշակերտների, ուսանողների, դասավանդող կազմի, դասախոսների և հետազոտողների, մեթոդաբանական ձեռնարկների և դասագրքերի փոխանակմանը:
ՀՀ-ն և Վիետնամը պարտավորվում են իրականացնել կրթության և գիտության ոլորտի փորձագետների պատվիրակությունների փոխանակում՝ երկկողմ հարաբերությունների ամրապնդման նպատակով, ինչպես նաև համապատասխան տեղեկատվության փոխանակում՝ կողմերի հաստատությունների կողմից տրվող որակավորումների համարժեքությունը սահմանելու համար, և աջակցել դրանց փոխադարձաբար ճանաչմանը:
Համաձայնագրի կիրարկումը թույլ կտա սերտացնել համագործակցությունը Վիետնամի Սոցիալիստական Հանրապետության հետ կրթության և գիտության բնագավառում, ստեղծել կրթագիտական համատեղ ծրագրեր իրականացնելու և համագործակցությունը որակական նոր մակարդակի բարձրացնելու նոր հնարավորություններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: